N,N-DMT extrageren

JOS

Newbie
Ik heb op deze forum en op het net een paar topict gelezen maar nergens vind ik echt een gids waarvan ik met zekerheid weet of het echt werkt om dmt te bekomen...
Heeft iemand zelf dmt geextrageert en redelijk pure dmt uitgekomen ? Met welke methode ?

JOS

Newbie
ja deze heb ik o.a. gezien maar ik vink hem niet zo duidelijk want ik begrijp niet alle termen, is er geen handleiding in het nederlands? Of iemand die dit al gedaan heeft en het effe kort kan samenvatten ...

caatje

Badass junkie
^Ik heb net even gekeken maar snap niet wat je er niet van snap? Het is zeer duidelijk en ook nog eens met foto's in fase's.

slunse

Bewuste gebruiker
http://www.psychonaut.com/post-25475.html

wat je ook kan doen, en wat simpeler is maar een ietsje grover extract oplevert, is je mimosa hostilis in alcohol leggen. regelmatig schudden. paar dagen laten staan en alcohol in potje gieten. potje sluiten. je mimosa in nieuwe alcohol gieten, enkele dagen laten staan en opnieuw in potje gieten bij de vorige alcohol.
dan al je alcohol (die een paarse kleur zal hebben) door watten:koffiefilters gieten tot er echt niets maar ook niets meer van stofdeeltjes in zit. dan giet je dit in een schaaltje en laat je het langzaam verdampen.
wat je overhoudt is dmt en een beetje andere brol.
mijn ervaring ermee is, dat het filteren echt het lastigste is. ik dacht dat ik alles enorm goed gefilterd had maar toch was mijn yield veel te hoog, lees: onzuiver. herhaal deze stap dus dusnoods tien keer, want als het niet goed is moet je toch herbeginnen met je extract opnieuw in alcoho op te lossen, weer te filteren enz..

Bovenaan