Ja maar waar koop ik nou hasjollie?Kan je ook zelf maken met kief en hasjolie.
Ohhh laatmaar dan dacht dat het alleen voor opnoemen van dealers teltPrijzen mogen niet genoemd worden evenals verkooppunten. Ga de shops langs en kijk zelf.
Ja maar waar koop ik nou hasjollie?
Maar iemand ervaring met Moonrocks?
Hoe is de High/Stoned hoe lang duurt het etc
Kan ik het in een joint met tabak gooien?
En moet ik extra voorzichtig ermee zijn hoeveel ik Erin zet
Dat kan ik jou niet vertellen.
Gewoon in een joint met tabak rollen. Je hebt maar heel weinig nodig. Niet zoveel als een normale joint. De sterkte van de high word bepaald door het aantal procent thc die de moonrocks zijn.
http://www.coffeeshopmenus.org/1e Hulp/Menus/1e Hulp.html
Hier een foto van hun menukaart. Laat even weten hoe het is als je er langs bent geweest en het geprobeerd hebt.
Jij vroeg om de prijs, vandaar een foto van de menukaart.Ik ken de menu kaart maar hoe is de kwaliteit?
Enige bekende bij 1ste hulp?
Jij vroeg om de prijs, vandaar een foto van de menukaart.
Een paar jaar geleden ben ik er 1 keer geweest en volgens mij was de kwaliteit wel ok, maar kan me niet zo goed meer herinneren. En ja, als je moonrocks wilt proberen heb je denk ik weinig keus verder.
Ben zelf ook erg benieuwd naar moonrocks. Me dealer heeft ze nu tijdelijk, maar was of een kaartje voor een feest of dat. Nog even wachten dusmile:
Hoe moet je moonrocks trouwens roken, kan het ook in een joint?
Wat denk je zelf?Is dat een goed idee met de Moonrocks?
Wat denk je zelf?
En wij hier allemaal geven toch ook aan nog nooit moonrocks gerookt te hebben. Maar met een beetje nadenken kun je natuurlijk wel bedenken dat het heel erg sterk gaat zijn... Hasj olie heeft een thc percentage van ergens tussen de 50 en 90%, dus als je dat combineert met wiet is dat ontzettend sterk en zul je er dus ook flink van naar de klote gaan.Geen idee hoe moet ik dat nou weten?
Ik heb nog nooit Moonrocks gerookt