Mitsubishi,s

fritssie

Newbie
Mitsu,s zijn weer in aantocht!

Iemand ervaring? heb er zelf nu 20 gehaald maar nog niet genomen zien er goed uit maar dat zegt niks dat weet ik maar krijg vandaag uitslag.

Volgens mijn dealer zmoeten ze 125mg zijn best redelijk dus.

Gr

de GT

Bewuste gebruiker
dan zijn t niet de oude legendarische.

Sowieso hoef je het daar niet voor te doen, want die waren 180mg, en er zijn tegenwoordig genoeg pillen in omloop die 180mg zijn.

De meest recente zijn volgens mij de rode eekhoorns, maar ongetwijfeld zullen hier en daar ook nog de groene jumbo's, bruine bomen, witte ff rondgaan. allemaal 180+

dusja, mooi voor je dat je goede pillen hebt gevonden, maar erg byzonder is het allemaal niet.

endnote blijft nog altijd, loop niet op de zaken vooruit, en laat je shit voor de zekerheid gewoon ouderwets testen. En dan niet tegen je tong houden, of een gekke thuistester gebruiken, maar gewoon oud hollands langs een testcentrum gaan voor een volwaardige analyse.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Madcat zei:
Laat Altijd Testen
+1
Zo heb je als enige wat meer echte zekerheid. Kan praktisch van alles inzitten, of ez test voor ruwe test welke stof erin zit voornamelijk. Heb je slechts klein beetje gruis voor nodig die je eraf schrapt. Wees voorzichtig/verstandig, zeg ik altijd maar.
Veel plezier vast toegewenst!

roteck

Experimenterende gebruiker
Pas vooral op met de oude bekende knallers, zoals witte mitsu's.
Veel producenten / dealers maken die pilletjes vanwege de bekendheid, omdat ze toch goed verkopen! En stoppen hier dan lage hoeveelheden mdma in, of juist niks en dan gewoon PMMA of andere troep! Laat je pillen altijd even testen..

Tufnut

Badass junkie
fritssie zei:
.. zien er goed uit maar dat zegt niks dat weet ik maar krijg vandaag uitslag...

Als je dan toch dezelfde dag de uitslag krijgt, waarom dan dit bericht op deze manier?

:wave: :wave: :wave:

Bovenaan