• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mind Explosion

Urbain

Newbie
Met wie: Alleen, zonder tripsitters
Waar: Thuis , mijn kamer , woonkamer
Wanneer: Zondag 10 januari 2010
Wat: Circa 10 gram, Space Shuttles Sclerotia

Was het jaar goed begonnen , had een leuke baan gevonden bij een waterpijp-lounge.
Waar ik wel elke dag 12 uur werkte , zelfs in de weekenden. Ik ben daar 2 januari begonnen met werken , maar ik ben gewoon echt iemand die vaak te laat komt , MAAR ik doe mijn werk wel goed. Dus ja dat vonden ze ook niet zo erg , ik had leuke collega's als het wat rustiger was mochten we gewoon zitten en wat drinken , roken etc.

Mijn baas was ook erg aardig , maar een van mijn vrouwelijke collega,s kreeg ineens een ego boost omdat ze hoorde dat ze bedrijfsleider mag worden van die tent. Hun doen zeg maar de bediening , Terwijl ik me bezig hou met de waterpijpen , onderhoud , kooltjes aanmaken , keuken schoonmaken en het werd al snel rommelig in de keuken.

Maar op het eind van de avond was alles wel brandschoon. Ik vond het erg leuk om de vloer eerst te dweilen , maar als er weer mensen binnenkwamen met schoenen was er weer overal modder. Daar had ik een speciale manier voor bedacht , ik dweilde eerst de vloer en liet niemand binnen waarna ik 2 van die grote blauwe schoonmaak doekjes onder mijn voeten deed en dansend te vloer droogde met mijn mp3 op. Je moet je werk toch op een of andere manier toch leuk maken ?

Nou genoeg over mijn werk , Mijn verleden met drugs is niet erg uitgebreid.
Blowen heeft bijna iedereen wel gedaan , en zo begon ik ook rond mijn middelbare opleiding met het roken van wiet en hasj. Waarna de problemen begonnen , mijn cijfers gingen omlaag ik kon me niet concentreren op school en er werd gedreigd dat ik van school af moest. Ik was een jaartje blijven zitten in de 3de en kon niet over naar mijn 4de leerjaar. Die zelfde jaar weer heel veel afwezig , niet dat ik spijbelde maar simpel genoeg omdat ik teveel hield van slapen.
Als ik dan een keer wel naar de les kwam was het van : ''Ben jij er ook is weer ?'' Dat moest ik heel vaak aanhoren. Dus dat maar ik was dus over naar de 4de en weer was hetzelfde verhaal.

Ik weet nog goed dat ik van mijn wiskunde lerares te horen kreeg dat ik het toch niet meer zou halen. Deed geen flikker in de les en maar zitten tekenen , en tijdens het nablijven zij onze prachtige Wilma (btw Wilma was de eigenaar van dat helse hok waar mensen moesten nablijven)
Ik had een hele mooie tekening gemaakt met ogen en allemaal spacende dingen. Waarna ik haar in mijn ooghoek zag kijken. Ze kwam naar me toe lopen en zei : ''Wat is dit nou voor een onzin wat je allemaal tekent ! , jij hoort je huiswerk te maken '' Waarna ze mijn blaadje pakte en in elkaar frommelde en zo in de prullenbak mikte. Ik was destijds erg in mijn schulp gekropen en stil , mijn hart was echt gebroken maar ik zei er verder niks van en ging verder aan mijn huiswerk. Na al die trammelant paar weken later werd ik van school afgekickt , maar ik mocht nog wel mijn examens afleggen.

Meerdere malen gesprekken gehad met de adjunct - directeur en die zei ook van '' ja het heeft weinig zin meer Umit , je haalt het toch niet meer. Ik was toch wel zelfverzekerd en zei dat ik toch zou halen.

Ik was dus van school af en het was 2 weken voor examen , had heel veel stof gemist. Maar besloot toch de laatste dag te gaan leren , deed paar oefen examen en bladerde de boeken wat door. Ik weet nog dat ik een praktijk opdracht kreeg voor mijn examen waarvan ik een telefoongesprek moest afleggen , mijn docent was de klant en ik moest bellen als een medewerker vanuit de kruidvat.

Dat deden we in aparte lokalen en ze belde me toen op. Het gesprek opzicht ging best goed , alleen toentertijd had ik stage gelopen bij de aardappel boer en ja alleen maar Brabantse klanten natuurlijk omdat ik in Tilburg woon , het waren allemaal wat oudere mensen die ponden aan aardappels kwamen halen. Ze praatten ook allemaal erg plat Tilburgs , daar moest ik me aan aanpassen en was ik gewend om elke keer als ze gingen ''Bedankt he ! Hawdoe'' te zeggen.
Dus mijn kruidvatje gesprek moest erg zakelijk en proffesioneel overkomen , waarna ik het daarna verpestte door op het laatst te zeggen '' Hawdooe he en bedankt'' en ik hing op en dacht KUTTT... :angry:

Maar dus examens heb ik niet kunnen halen , maar ik kreeg wel een herkansing die ik toch wel heb gehaald uiteindelijk. *Neemt flinke slok van z'n thee''
Het voelde gewoon zo goed om tegen iedereen die niet in mij geloofde te zeggen ''I told you sooo'' iedereen was echt stom verbaast want het was technisch gezien echt niet meer mogelijk.
Whow ik heb maar 2 slokken van die thee genomen , en wtf het slaat ineens aan zeg..
Voel het al opkomen , meer in mijn maag hoop dat ik niet ga kotsen.. :kots:

Ik heb wel eerder paddo's op paar jaar geleden , maar daar ging het bijzonder mis deed het toen met mijn nichtje , en ze had de paddo's flink onderschat terwijl ik zei dat ze dat niet moest gaan doen. We hadden het gewoon buiten gedaan , in de avond en ook nog geblowd. Terwijl ze de dag daarna moest werken , en ze voelde zich al niet goed en had problemen met haar vriend wat ze me later vertelde , Als ik dat wist had ik het haar echt niet laten innemen..
Het is wel een les voor ons geweest. Ze heeft alle drugs afgekapt uit haar leven.

Shit zeg ik blijf maar schrijven , :hearteyes:

Vind het wel belangrijk dat als je een eerste tripreport schrijft , dat mede forummers het persoon achter die pc een beetje leren kennen. Nog kort over mijn school na het VMBO. Ingeschreven voor 4 jaar fotografie-video ter Denbosch , eerste jaar weer zo vervloekt en veel afwezig terwijl mijn werk echt goed was , en er zeker wel talentloze mensen in de klas zaten die mij steeds om hulp vroegen. Maar wel gewoon vaak afwezig waren.

Eind van de rit kreeg ik te horen dat ik was blijven zitten en mijn motivatie ging van 110% naar 0%. Moest ik nu alles wat ik had gehad weer overnieuw doen ? Nee deze meneer doet niet meer mee aan jullie machtspelletjes , zo kennen ze me ook niet beter. De docenten zeiden altijd van ''En jaa belangrijkste is jullie visie , en iedereen ziet het op een andere manier blabla qua fotografie'' En elke keer hadden ze toch iets te opmerken wat volgens hun ''fout'' was . Maar zeur ik nou teveel maar met visies en dergelijke is er niks als goed en fout.. Am i right ?

*Begint nu aan een truffel te kauwen en trekt een heel vies gezicht* Hoor net de auto van mijn ouders aankomen .. hoop dat het geen problemen gaat brengen. Het was 0.00 toen ik de thee aan het klaarmaken was en hij is nog steeds niet op. Ik zit te twijfelen of ik ook nog een jointje moet opsteken erna.. Ik zie wel hoe het afloopt , Ik ga nu eventjes proberen te trippen en ik hou jullie allemaal op de hoogte !

Urbain

Newbie
Re: Freshbox [Spaceshuttles] Thee :)

[1]

Ik voel nog steeds niet veel , maar dat komt volgens mij omdat mijn thee nog niet op is.. En er nog een paar truffels in het doosje zaten die ik zo net in mijn mond heb gedaan en heb zitten knauwen. Het smaakt echt zo vies het doet me denken aan gras en het bos. Het zijn ook niets voor niets truffels :).. Gelukkig is mijn vader gaan slapen ben ik van zijn gezeik ook af , Hij was er zat en ging meteen slapen. Ik ging net mijn tanden poetsen en ik besefte dat ik hele tijd keek naar mijn blouse met zijn mooie rode vierkante patronen. Verder doet mijn linker arm pijn , maar dat had ik met blowen ook altijd en maakte ik mezelf helemaal paranoia. Ik had ergens gelezen dat pijn aan je linkerarm en in je kaak de symptomen zijn voor een hartaanval , dus toen dacht ik altijd dat ik een hartinfarct zou krijgen. But it's all in my head ik doe lekker rustig aan [Tussentijd springt mijn mp3 ineens aan en uit.. freaky :P .. tijd voor een sigaretje en om de rest van mijn thee af te maken. :wave:

[1:14}

Urbain

Newbie

[1]

Ik heb net ff mijn thee ververst , er nog wat heet water over heen gepleurd maar ook een beetje een theezakje bij gedaan , passievrucht smaak zodat ik die lieverds beter kan doorslikken of kauwen , heb er verder geen suiker bij gedaan.. en op het theezakje stond dat er geen suiker inzat , alleen fruitaroma's zou dit invloed kunnen hebben op mijn trip want ik voel nog steeds niet veel ?

[1]

Urbain

Newbie

[1]

Ik voel me erg energiek , en lijk wel te zweven door het huis heb het indruk dat ik teveel dingen tegelijk doe. Heb net ook proberen de laatste truffels in mijn thee weg te spoelen met warm water ,maar het lukte gewoon echt niet.
Ik heb wel de grootste stuk gekauwd en geslikt en dat geld ook voor het merendeel van de truffels. De laatste restjes kreeg ik gewoon niet weggeslikt het was echt ala' fear factor.. Heb dus alleen het water opgedronken en het laatste restje gewoon weggegooid anders ging ik echt kotsen. Heb nu ook mijn tanden gepoetst en daarna een sigaretje opgestoken , slim he ! die overigens erg vies smaakt , want ik heb nog steeds die nasmaak in mijn mond.. Let the trip begin i geuss ? :rock:

[1]

Urbain

Newbie

[1.45]

Hebben jullie ook opgemerkt dat ik elke keer mijn reactie begin met ik ?

[1]

En dat ik er een minuut overdeed om deze zin te schrijven ? Ik begin nu best misselijk te worden..

Urbain

Newbie

[2]

Wat voel ik me lekker zeg ! Overal energie om me heen warm en niet te beschrijven gewoon..
Net was het wel eventjes minder leuk , omdat ik deze week naar een crematie ben geweest
de moeder van een vriendin/ex-klasgenoot van mij is overleden.. En ik ben altijd iemand geweest die erg gevoelig is , en heb echt geen kwade bedoelingen in het leven weetje..
Van hoe en wat je leeft moet eigenlijk voor andere geen hol uitmaken . Als jij er alleen maar gelukkig mee bent dan is het goed punt.

Ik zat me echt in te houden om niet te huilen , en de hele tijd op mijn lip bijten om niet te gaan janken.. want als ik het loslaat ben ik echt niet meer te houden. Ik heb haar moeder maar 2 keer gezien , maar haar blauwe kijkers die keken echt dwars door je heen , ook had ze kanker ze stak gewoon een peukie op helemaal relaxt, want ze wist dat ze nog maar een paar weken te leven had , die daarna paar maanden werden..

We kwamen met vriendin te laat aan want die navigatie sloeg steeds uit echt respectloos vond ik het om nog te gaan.. Maar beter gaan dan helemaal niet toch ? Toen ik binnenkwam was het echt een ontlading van emoties en energie van iedereen.. waardoor ik me niet meer kon inhouden. Ik heb Lynn zelf niet kunnen spreken want ik was bang dat ze door mij erger zou huilen. Ze weet dat ik er wel was voor haar en mijn steun heeft ze altijd dat weet ze ook..
Ik moet hier niet meer op ingaan want ik wordt er alleen maar emotioneel van.

Mijn deur stond net open en ik voelde gewoon een energie , en ik moest tegelijk ook aan Lynn's moeder denken , maar het was zeker een hij.. Ik zag een rode/roze gloed hele tijd in mijn ooghoeken bij de deur , en ik moest er hele tijd naar kijken.

Hij is er nog steeds , die roze gloed begint mijn kamer te vullen maar ik denk dat hij geen kwade bedoelingen heeft.. Die emoticons naast me op het scherm zitten ook allemaal te trillen enzo omg , en mijn kat die dwarrelt de hele tijd over mijn vloer. Het lijkt eerder gezegd een mier want ze loopt zo snel.
Ze heeft ook het lege doosje van mijn truffels gevonden , ze had het net in haar bek maar heeft het weer gauw neergelegd.

Ik denk van ik schrijf het nu want anders ben ik het zometeen vergeten.. Ik keek net in de spiegel en ik hou gewoon vanmezelf.. Er zijn weinig mensen op deze wereld die kunnen zeggen ''Ik hou vanmezelf'' Ik zelf kan dat wel.. gelukkig en trots ben ik , dat mag iedereen weten !
Ook al zou ik eigenlijk liever een vrouw willen zijn , maar ik zou van hoe ik er nu uitzie voor niks willen opgeven.. En daarmee bedoel ik ook mijn karakter , want al die tegenslagen en er zijn natuurlijk ook leuke dingen gebeurd .. hebben mijn gevormd aan hoe ik nu ben.. Ik hoop dat jullie deze eerlijkheid kunnen waarderen en ik zal het wel horen.. :)

[2.41]

Urbain

Newbie

[5]

Is het nu precies en leek mij een goeie tijdstip om beginnen waar ik ben geëindigd.
Man wat was dat een trip ! Ik weet niet of ik alles kan uitleggen , maar ik ga mijn best doen..
Uhm.. Ik eindigde dus net waar het begon , heb toch maar die jointje opgestoken en toen viel eigenlijk alles op z'n plaatst.

Toen ik buiten was , begaf ik mezelf in de snijdende winterlucht..
Maar ook zo raar als je ineens van binnen naar buiten om moet switchen.
Wat ik toen overal zag was roze , want het gaat volgens mij sneeuwen..
Maar ik vond het zo belachelijk mooi en bleef er constant naar kijken.
Ook het gevoel van die vrieskou op mijn gezicht , en die fonkelende ijs schaafsels die je uit die lucht ziet komen vallen.

Ik ben altijd iemand geweest die meer van de winter hield dan van de zomer. Het is zoiezo veel gezelliger en knusser.

Maar ik was dus helemaal in mijn eentje buiten begeven in een sneeuw-wereld , was net na dat mijn ouders gingen slapen. Ik had rustig mijn mp3 aanstaan die gevuld is met R&B muziek , verder hou ik van jazz , klassiek , pop-rock en daarmee houdt het wel op.

Verder hou ik wel van Indische invloeden in muziek maar het is niet zo dat ik er dagelijks na luister.

Maar goed , Ik liep achter bij ons bij de achterdeur daar zijn van die brandgangetjes zeg maar.
Tracks die ik beluisterde toen grepen me ineens heel erg , ik snapte precies waar de teksten overging en het had ook toevallig elke keer met mij te maken, wat ik doormaakte of had beleefd. Zo slim dat ze puur lyrisch schrijven dat jij als identiteit , toch verbonden voelt met die ene ''artiest''.. Ik had ''Crawl'' van Chris Brown op , zo een mooie nummer.

Het gaat 100 van de 99 keer wel over de liefde , maar daar dacht ik toen helemaal niet aan. Ik dacht meer aan over het leven en dat het eigenlijk best wel een bitch is soms , Maar dat we doorgaan tot we niet meer kunnen . En als we denken dat we het niet meer kunnen dat we moeten kruipen , en dan weer kruipen tot je weer begin af bent.

Verder is er eigenlijk veel meer gebeurd en het voelde gewoon ook dat ik in een videoclip begaf elke tekst sprak me zo erg aan , bij een nummer moest ik gewoon dansen, en dat was op glad ijs , ik probeerde Chris Brown en MJ een beetje nadoen omdat als hun dansen het meestal lijkt of er geen vloer is , Ze glijden er altijd overheen en heel erg ''smooth'' ..

Dat probeerde ik dus te bereiken op het ijs , en het lukte ook nog verdomd goed al zeg ik het zelf! Muziek klonk zo goed in mijn oren , door mijn nieuwe Zen X-fi , kraakhelder geluid en je hoort alles in lagen. Bass , Drums , Vocals , die mp3 is echt een aanrader.

Ik voelde alles door mijn lichaam en aderen stromen , kreeg ineens heel veel creatieve ideeën
en video-clips die ik voor mijn neus zag, en verzon op de muziek in mijn hoofd. veel mensen die mij onderschatten en niet weten wat er in mijn hoofd afspeelt. Ik heb er altijd van gedroomd om regisseur te worden , en dat is ook mijn doel die ik voor mezelf heb opgesteld in het leven..

[5.58]

Ik ga daar verder niet op in anders zijn jullie over 5 dagen nog niet klaar met lezen.

Tussentijd nog veel gebeurd in mijn hoofd voordat ik thuiskwam , maar dan ook heel veel dingen die ik nu allemaal uit elkaar probeer te halen. De tijd waar ik nu in schrijf is dat ik al uit mijn trip ben en rustig nog aan het na golven ben achter mijn laptop , schrijvend aan deze tripreport..

Maar we gaan weer even terug naar het verleden , voordat ik thuis kwam.
Ik ging dus verder swingend en dansend terug naar huis door de brand gangetjes.
Toen ik thuis was beland had ik zo een droge mond door het blowen van toen.

En ineens een complete ego-death voor een paar seconden en ik wist dat ik ver zou gaan maar schrok er eigenlijk wel een beetje van , en ik wist dat ik wat water moest drinken..
Het lukte niet en alles inclusief ik werd 2-d , ik zag alles in lagen en ik wist toen niet eventjes dat ik die truffels op had. Helemaal in paniek heb ik er een redbull bij gepakt om alles nog onder controle te houden , want ik durfde niet dieper te gaan.
Maar ik ken mezelf goed genoeg dat ik dat ooit nog wel is ga bereiken.

Mijn handen voelde als spaghetti slierten die overal naar toe kronkelden , en ik wist me een weg naar boven te begeven . Vanaf dat moment wenste ik dat ik een memo-recorder bij had om die gesprek die ik met mezelf had op te nemen.

Is net als iets als dromen opschrijven, je wilt eigenlijk gewoon een video camera meenemen om al je dromen vaste leggen maar jammer genoeg dat het mij nooit is gelukt.
Ook al heb ik 2 schriften die volstaan met dromen , maar ook al lees je het..
Het gevoel en die vibe kun je nooit overbrengen.

Ik ben daarna naar boven gegaan bij mijn zusje want ik moest gewoon iemand hebben om mee te praten.. Ik was al meteen helemaal gefascineerd door haar pc scherm dat 3-d leek. We hebben veel moeten lachen om dingen , veel dingen op pc bekeken wat echt grappig was.
Heb heel vaak momenten gehad dat ik zo veel moest lachen dat ik gewoon geen adem kreeg.
We vinden het meestal ook leuk om te gaan acteren , ik moest zeg maar een tv nadoen waarvan ik de kanalen na speelde en zij de hele tijd zapte , erg grappig..

We hebben daarna iets opgezocht op Youtube wat ik vandaag op tv had gezien.
Dat was de Disney film Dumbo. En die scene waarin Dombo of Dumbo of hoe hij ook heet verdrietig is , probeert zijn vriendje (volgens mij is het een eekhoorn) hem te troosten.
Maar naderhand bleek het zeep of champagne te zijn , waarna ze allebei in een psychedelische wereld belanden met dansende zeep olifantjes. Verder ook vermaakt met de Aristo Katten op youtube en wou eigenlijk ook nog Alladin gaan kijken maar heb het toch niet gedaan , omdat mijn zusje gek werd van mij. :wave:

Het had zo iets weg van LSD , want er zit een trigger in verborgen van een tong met een zegel erop.

Damn dat was heftig om te zien man ik werd compleet ingezoomd in het beeld. Je ziet ook een stukje met dansende piramides dat is ook een trigger dat bijna in elke Disney film zit en in Hollywood films , commercials , merken , video-clips etc.
En die hebben allemaal weer verband met het Illuminati , voor mensen die het niet weten..
Zoek het even op want als ik dat allemaal weer ga vertellen zijn we weer 5 dagen verder.
Kort samengevat de Illuminati zijn 13 heel rijke joodse families en ze zijn allemaal een bloedlijn.

Hun hebben het eigenlijk een beetje te zeggen over de wereld , en zijn van plan om een nieuwe wereld orde aan gang te brengen.

Dat doen ze door massa media , en alle wereldleiders van alle landen doen er aan mee.
Amerika is een van de grootste die het op gang wilt brengen..

Daarom pakken ze mensen aan via het onderbewuste door Disney Films , Main-Stream muziek en alles wat geliefd is deze tijd.

Heel veel complot theorieën zoals : 9/11 , dood van vele artiesten zoals Tupac Shakur , Micheal Jackson , Brittany Murphy , Biggie Smalls etc. omdat hun weigerde om daaraan mee te doen en geuss what ? het werd hun dood.

Je ziet dat vele artiesten er wel in mee gaan zoals : Beyonce , Rihanna , Lady-Gaga . Chris Brown , Kiss , George Micheal , Madonna , om er zo een paar op te noemen.

In elke tekst en elke videoclip zit er wel een trigger dat wat met je onderbewuste doet. Net als hoe Jay-Z en Beyonce elke keer dat Rock-a-feller sign doen voor het publiek , en het publiek ze dan ook na-aapt omdat hun het ook doen.

Zie jij verband met die driehoekjes uit de scene van Dumbo ? :rockband:

Terwijl het publiek geen flauwe idee heeft wat ze aan het doen zijn.
Die artiesten van nu hebben zo een invloed op jonge kinderen , en al die magazines met gepolijste gezichten en lichamen.

Vind je het gek dan dat er mensen onzeker zijn ?
Puur oogverkleuring.

Ik heb Beyonce live gezien.. en hoe Tyra Banks ook laatst zei in haar talkshow '' She really loses her mind'' en dat is ook zo want heb het met levende lijve ook echt gezien. Bezeten lijkt het bijna wel. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yRoF-c3oA7E&feature=related[/youtube]
1:27 - 2:03

[7] Voor mijn gevoel heb ik niet alles verteld , wat ik nog heb meegemaakt.. dit was een ruwe klad versie van 8% wat er vandaag door mijn gedachten ging.

Ik ga nu lekker slapen en heb tussen dat dombo gebeuren ook nog een gesprek met mijn kat gehad.. Ik hoop dat het voor jullie als lezers vlot te lezen is en dat jullie een beetje kunnen verplaatsen in mijn wereld. Sorry dat het zo lang was alvast :)

Maar het leven is te kort om spijt te hebben , flitst er dan ineens door mijn gedachten.

Jullie horen nog van mij :P

U

wakawaka

Experimenterende gebruiker

Idd een beetje lang maar goed uitgelegd en erg leuk dat het live is! :grin:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
lekker lees matriaal kan me wel in eerste stukje vinden mijn school periode ging precies het zelfde

uiteindelijk toch gehaalt en iedereen de groote midelvinger gegeven :mrgreen:
leraren gunden het me echt n iet snap wel waaarom heb hun leven op school een waare hel gemaakt maarja ben veranderd en nu dus heel lief &zo

eindelijk is iemand die een chil report heeft gemaakt

:stoned:

duimpje

Belezen gebruiker
Haha, ik was vrijdag aan het trippen en wou mijn tripmaat ook dat dombo filmpje laten zien. Dat leek mij erg passend voor dat moment :grin: Maar hij voelde zich niet zo chill doordat de muziek uitmoest om het filmpje te zien.
Een volgende keer als het mogelijk is probeer ik het filmpje goed te bekijken :grin:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Heilige poep...

Jij bent hard gegaan, met schrijven dan xD

Ikheb het helaas nog niet allemaal doorgelezen, maar respect dat je het zo uitgebreid (en live?) hebt gedaan! Was mij vrijdag niet gelukt :P

Urbain

Newbie
Bedankt voor deze leuke reactie's het is idd lang , maar ik hoop wel dat het leuk is om te lezen.. en het was idd live , Maar er zat bij sommige stukjes wel tijd tussen en dan begon ik te typen , en dan kwam ik later weer terug om de rest te doen , van wat ik daarvoor had meegemaakt.. :)

Duifje

Belezen gebruiker
duimpje zei:
Haha, ik was vrijdag aan het trippen en wou mijn tripmaat ook dat dombo filmpje laten zien. Dat leek mij erg passend voor dat moment :grin: Maar hij voelde zich niet zo chill doordat de muziek uitmoest om het filmpje te zien.
Een volgende keer als het mogelijk is probeer ik het filmpje goed te bekijken :grin:

toen ging ik nog niet bad maar ik ging te hard als bewoog zo leuk ik kon mijn hoofd niet bij de computer houden :stoned:

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Respect voor al je moeite dat ten eerste!,
ik heb het allemaal woord voor woord gelezen en je hebt toch wel een unieke visie mijn vriend :wink: . Ik hoop ooit nog eens zo'n trip report te lezen, want deze was super!
You expanded my mind :stoned: en binnekort denk ook maar ff op paddo's spacen denk ik :grin:

Have a nice Day!!

Urbain

Newbie
Ben blij dat je het woord voor woord hebt kunnen lezen :)
ik had nog vergeten te zeggen in mijn report , dat stukje dat alles bij elkaar viel.
Keek ik naar mijn voeten.. en ik heb altijd twee verschillende sokken aan.. vandaag was het toevallig een zwarte en een witte sok , het gaf mij een gevoel van compleet zijn , een soort van ying en yang gevoel :)

azgaza

Badass junkie
Erg leuk live report :) Inderdaad een hoop schrijfsels maar ook wel leuk om te lezen, leuk dat het live is dus ook.

Technofanaat

Experimenterende gebruiker
erg eerlijk report, knap hor. Een hoop persoonlijke dingen die je zo neerzet. Je klinkt als een fijn persoon.

ingezoomd

Newbie
om 5.58 in deze alinea: Damn dat was heftig om te zien man ik werd compleet ingezoomd in het beeld. Je ziet ook een stukje met dansende piramides dat is ook een trigger dat bijna in elke Disney film zit en in Hollywood films , commercials , merken , video-clips etc.
En die hebben allemaal weer verband met het Illuminati , voor mensen die het niet weten..
Zoek het even op want als ik dat allemaal weer ga vertellen zijn we weer 5 dagen verder.
Kort samengevat de Illuminati zijn 13 heel rijke joodse families en ze zijn allemaal een bloedlijn.

je zegt dat alles ingezoomd was bij je?
ik heb zelf 2 keer paddo's gedaan maar geen grote doseringen, wel met andere drugs erbij (MDMA en wiet),
ik heb laatst een zakje amnesia haze gehaald in nijmegen en die had ik opgerookt in een bluntvloei (puur dus) over het algemeen blow ik best veel, wel 3/4 dikke joints per dag dus ik kan wel iets hebben.. ik rookte de blunt en ik was stoned, na een tijdje nam ik er een shotje van ik weet niet of dat bekend is bij iemand? maar vervolgens was ik niet meer stoned, ik zoomde in op allerlei dingen onbewust en ik kon het niet stoppen, ik werd zwak, moest wat eten en drinken en alles bleef heel intens, de muren leken een stuk dichterbij dan de rest van de dingen die ik zag, na een tijdje nam het af en ging alles weer goed.
Nu is dat 3 weken later en ik heb het gevoel dat alles nog steeds een beetje ingezoomd is, of ja dat weet ik eigenlijk zeker, sommige patroontjes op een bankje zie ik bewegen en als ik met mijn ogen knipper zie ik het soms ook weer ingezoomd, dan knip ik daarna weer en is het meestal weg. elke keer als ik een jointje rook word dit erger maar daarna neemt het ook weer af. zou dit een paddo terugval kunnen zijn? of waarmee heb ik te maken ik zou het fijn vinden om snel een reactie van iemand te krijgen die er weet van heeft en me kan vertelle wat ik precies heb

Bovenaan