• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mild... Heerlijk mild.

liquid state

Belezen gebruiker
Het was al weer een tijd geleden dat ik paddos op had want ik heb al een aantal weken twee amerikanen te gast.

Ik heb daar in de eerste week van hun verblijf 1 van de twee geintroduceerd in de wereld van paddos. De ander wilde niet mee doen. Maar het was niet zon bijzondere ervaring ik heb voornamelijk tv gekeken en hij vond eigenlijk alles op de tv hilarisch en een beetje eng. (bratz en viva pinata) naar mijn idee waren mijn paddos een beetje aan de slappe kant.

Maar goed ik had nog ongeveer 20 gram equadoriaanse over van die dag en besloot ze te drogen. Dat is me gelukt (deze keer wel) en gisternacht was het eindelijk weer eens zover: Ik kon eindelijk weer in mijn eentje trippen.
Op 1 of andere manier is dat veel fijner. Ik hoef niet met anderen te praten (ik kom soms wat moeilijk uit mijn woorden en zeker onder paddos wil het vaak niet lukken alsof ik vergeten ben hoe ik moet praten.)

Ik besloot de gedroogde paddos in stukjes te knippen (het was nog 1.78 gr) en door mijn yoghurt te strooien met lekker flink wat aalbessen erin lekker zuur. het goedje was al snel naar binnen en toen werd het wachten geblazen. Het duurde naar mijn idee veel langer normaal ik denk dat dat komt omdat ik het met eten naar binnen had gewerkt. Maar om eerlijk te zijn verwachtte ik er ook helemaal niets van omdat ik vorige keer 2.6 gr had en daar voelde ik maar even wat van.

Maar toch na een uurtje (rond 21 uur) begon ik me licht te voelen ik besloot wat rond te lopen door mijn huis dat maakt het vaak al beter. En ja hoor toen ik terug kwam was mijn kamer een heerlijk donkere ademende massa alsof het er heel warm was en er zon heathaze de inboedel liet bewegen. Ik ben toen even wat gaan liggen en nadenken. ik had mn bak aalbessen naast me en at er af en toe een paar van.

Toen ik opeens begon na te denken dat voor dit stukje fruit misschien wel heel veel mensen zijn gestorven omdat ze niet zeker wisten welke bessen ze wel konden eten en welke niet. Ik had gelijk veel meer respect voor deze heerlijke zure rode bes.

Ik bedacht me ineens dat ik nog een was moest ophalen uit de wasmachine en nog ophangen dus ik liep naar de keuken (door de oude school waar ik woon) en besloot dat ik dat altijd maar vet vond en het maar eens in het donker moest doen met een zaklampje.
Toen ik de was had gehaald zette ik infected mushroom op wat ik nog maar 2 dagen ken. En ik dacht eigenlijk. Verdomme waarom kende ik dit niet eerder?

Ik nam toen een yohimbe extract. En kort erna voelde ik me nog fijner echt super vrolijk. Ik ging wat 70's show kijken (heb seizoen 4 tot 8 op de computer)

dit heb ik tot een uur of 1 gedaan toen mijn vriendin thuis kwam en vroeg waarom ik zo vrolijk was. Nouja door de paddos.

Ik was rond die tijd eigenlijk al wel uitgetript. Misschien nog gewoon wat melig en paddostoned. Daarna heb ik nog met mn meisje tot 5 uur that 70s show gekeken. Die amerikanen waren ondertussen ook weer terug gekomen. Had daarna nog kort wat moeite met slapen sliep uiteindelijk rond 6 uur.

Al met al een zeer bevredigende trip. Zeker van maar 2 gr.

liquid state

Belezen gebruiker
Die staan er toch in? gewoon de standaard effecten van paddos het bewegen ademen van objecten etc. Niet echt een love feeling. Maar ik was wel heel vrolijk op eens.

Ik denk persoonlijk dat ik niet alles uit mijn trip haal doordat ik vaak tv kijk etc. dus komt het niet echt ten goede altijd.

Riel

Bewuste gebruiker
klinkt niet als een 'echte' trip. waarschijnlijk toch te weinig, maar dat kan natuurlijk ook leuk zijn :)

Bovenaan