kijk ik heb 3 beste vrienden die ik ken van het kleuterklasje. Nu één daarvan begon in het 1mid met wiet en hij was tijdelijk zwaar verslaafd elke dag ne joint op u 12j niet zo gezond. Maar ij zag zijn probleem in en is toen gestopt. Wij zagen niet egt een probleem aangezien we op ander scholen zitten. Tot aan de helft van 2mid is hij weer af en toe begon te smoren. Wij vonden dat niet zo erg omdat we er niet echt op de hoogte van waren en we deden wel mee. Langzaam aan is hij meer en meer beginnen te smoren en is toen in 3de weer gestopt hij had geld nodig voor zijn muziek instrumenten. Hij wou ongeveer een maand stoppen zodat hij genoeg geld had voor dat ander en wij hebben hem aangemoedigd maar hij was er niet in geslaagd. Op zijn school smoorde hij blijkbaar ook al redelijk veel maar daar waren wij niet bij dus wisten we weer minder af van zijn probleem. we hadden al een vermoeden dat hij lichtjes verslaafd aant worden was en moedigden hem aan om te stopen. Wat hij deed mede omdat hij weer geld nodig had voor zijn muziek en deze keer slaagde hij er wel in. Hij vond het nutteloos te stopen en zei dat hij het onder controle had aangezien hij 2maand zonder kon. Sinds dien is hij weer aan vermeerderd met smoren en nu smoort ij alle dagen met gasten van zijn school en in de vakanties gaat tij op muziek kampen waar iedereen smoort. Altijd alsk hem zie rolt ij een joint. Probleem is da zijn ouders die bijna nooit thuis zijn een verkeerde drugs opvoeding gegeven hebben drugs=slecht=geen verder info. Zijn oudere broer is ook al gepakt geweest met pillen. Hij rookt lijk al van zijn 12de en ij laat zijn tabak en zijn wiet gewoon in zijn rugzak en die ouders weten nog altijd niet dat ij ook gewoon rookt. Nog een probleem is dat zijn punten goed zijn. Reden waarom dat wij panikeren is omdat ij geen sterk karakter heeft. Voor drugs heb je een karakter nodig. Als we hem wijzen op zijn probleem lacht ij da gewoon weg. Volgend jaar gaat tij conservatorium doen en dan weet ik dat volledig omzeep is met zijn muziek vriendjes. Hij is al redelijk wa verslaafd geweest aan ander dingen en zal niet lang nie meer duren vooraleer dat ij ga beginne me spuiten. Hij wordt binnen kort 18 en tis nu we der nog iets aan kan doen. Alleen weet we niet niet wat.
Ik heb egt geen goesting om aan mijn 30ste aan zijn graf te staan en mij zelf te moeten doorsteken dat ik nu niets gedaan heb. da vergeef ik mij nooit
Ik heb egt geen goesting om aan mijn 30ste aan zijn graf te staan en mij zelf te moeten doorsteken dat ik nu niets gedaan heb. da vergeef ik mij nooit