• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn XTC en MDMA ervaringen

Johnnyboy

Newbie
Hallo,

Ik ben nieuw hier en wil mijn ervaringen met XTC en MDMA met jullie delen. Zelf ben ik niet zo lang geleden begonnen met deze drugs, alhoewel ik het maar 1 keer per maand doe. Ik heb in totaal 4 keer geslikt.

Mijn eerste keer slikken was XTC, ik ging met mijn beste vriend die ik al mn hele leven ken. Hij vroeg of ik XTC wou doen met hem en 2 vrienden van hem (waarvan ik er 1 al redleijk goed kende). Het leek me leuk om het te proberen, maar ik was wel zenuwachtig omdat ik geen idee had hou ik me zou voelen. De 2 jongens die we hadden ontmoet om 1 uur snachts hadden al wat pillen op, dus de kennis making met de jongen die ik nog niet kende ging zeker goed. We moesten een half uur fietsen naar een dealer die de pillen zou hebben. Ik nam een halve en na 3 kwartier voelde ik nog niks en nam ik nog een halve. Weer voelde ik er niks van na een half uur, dus nam ik nog een hele. Mijn vriend deed hetzelfde als ik. Toen die 2 jongens weg gingen om drinken te halen zaten ik en mn vriend te wachten, in die tijd begonen we hem al te voelen. Ik voelde me heel licht en echt super blij, ik en mn vriend begonnen alle goede herrineringen van vroeger enzo op te halen. We hebben hem echt hard gespaced tot 9 uur s'ochtens. Toen gingen we slapen. Mn vriend was al in slaap gevallen maar ik kon het niet. Ik was wakker gebleven en een paar uur later was ik naar de duinen gegaan met het mooie weer en ben ik lekker wat jointjes gaan roken met mn vrienden, en heb mn ervaring met hun verteld. - Zeer geslaagde eerste ervaring

Een maand later heb ik met wat vrienden die het ook voor het eerst gingen slikken 1 pilletje gedaan, een sterretje. Het was erg lache maar de space was niet zoals mn eerste keer.

Weer een maand later heb ik voor het eerst MDMA capsules gedaan, 200milligram per capsule. Met wat vrienden bij een vriend thuis zonder ouders. MDMA is goddelijk vergeleken met die XTC die ik eerder heb gedaan. Ik voelde de heerlijke pure en keiharde space die non stop aanwezig was, wat denk ik ook te maken had met het feit dat het binnen was. Het muziek klonk heerlijk in de oren, met mn ogen dicht heb ik een uurtje gespaced, liggende op de bank. Daarna ging ik achter de computer een half uur lang naar psychedelische filmpjes kijken. Heb veel geknuffeld en gespaced tot ik om 4 uur snachts ging slapen. Heb die avond 2 capsules gedaan, totaal 400 milligram.

Weer weer een maan later :P kwam mijn beste MDMA ervaring ooit. Met hallicunaties waarvan ik dacht dat dat niet kon van dit spul. Had een capsule ingenomen (weer bij een vriend thuis), en die sloeg lekker in. Voelde me weer heerlijk en de pure space was zeker weer aanwezig. Lekker muziek luisteren geknuffeld met mn vriends en spacende tekningen gemaakt. Mn beeld was echt heel scherp. Maar eens in de 10 seconden begon mijn beeld heel snel en heel even de trillen, wat best wel vet was. Heb denk ik 2 uur later nog een capsule genomen. Toen die insloeg was ik echt van de wereld aan het raken, wat overigens echt heel relaxed was. Alles ging in flitsen, het ene moment stond mn vriend links van me, kijk ik naar links is hij weg en even later staat hij recht voor me. Het was wel een beetje chaotisch maar ik stoorde me er niet aan omdat ik heb chill spacede en me daar dus niet druk om hoefde te maken. Van het een kwam het ander en ik belande in de tuin. Ik ging op zo een lichstoel zitten en keek naar de sterren, het was avond. Ik zat daar in mn eentje hem heerlijke te spacen op de kalmte van de buitenlucht en de sterren. Opeens zach ik van ster naar ster een rood doorzichtig lijntje gaan, en dat vulde de hele lucht. Ik zach zo een bijvenkort partoon van roden streepjes, als je begrijpt wat ik bedoel. Het was fucking spacend. Ook alle sterren begonnen te bewegen en iedere ster ging zn eigen weg. Ook de maan spacede mij dood :P. Ik zat hem lekker te spacen en naar de lucht te kijken. Dus ik kijk zo naar een boom, en zie een soort van vijver waar ik vissen zien zwemmen. ik zit daar rustig te kijken hoe de vissen rondzwemmen en op eens bessef ik me dat ik nog steeds naar de lucht aan het kijken was! Ik was zo blij dat ik voor het eerst gehalucineerd had dat ik naar binnen ging om het te delen met mn vrienden. Ik zag ook af en toe wat vrienden met een brilletje op.
We kregen het erg benauwd binnen dus gingen we op staar lopen. We zag ik dat pattroon op autos en bomen verschijnen, met die gloeiende rood doorzichtige lijntjes. Ik zag midden op de straat een stoel staan en even later een kruiwagen, maar dit waren duidelijk halicunaties omdat ze midden op straat stoned en ik zag dat heel veel van die rode lijntjes dat object wormde, echt in 3D, echt cool. Op weg terug waren we alweer bijna bij de deur van het huis. Ik zag verderop een man op een bank zitten met 2 honden aan de lijn die aan het rondlopen waren. uiteindelijk, toen ik ongeveer 10 meter van die man en de honden verwijdert was verdween alles. De man en de honden waren weg. Waar de bank stond lagen allemaal stukken hout en troep opgestapeld. Echt weird maar toch een vette ervaring.
Heb de rest van de avond nog hard doorgespaced en heb echt het gevoel alsof er gaten in mn gedachten zitten van wat er die avond is gebeurd. Ook zag ik de muren 'ademen' als het waren (zeg maar net als je borstkast die omhoog gaat en groter wordt en dan weer normaal als je uitademt).
Zelf heeft een andere vriend van mij op een andere avond 4 capsules gedaan, dat is 800 milligram, wat mij echt te veel lijkt. 400 milligram is voor mij precies genoeg :wink:.

Zeker wel chillend spul, XTC en MDMA :).

Ook heb ik 2 keer paddo's gedaan. 1 good trip en 1 meerendeels bad trip. Misschien post ik mn ervaring nog wel.

masterblaster

Experimenterende gebruiker
mijn ervaringen met mdma zijn bijna precies het zelfde als die van jou veel mensen zegge 1e keer is het beste bij mij zeker niet 2de keer was 100 keer beter

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuke reportjes, maar ze hadden zeker nog wel wat langer gemogen :) vooral je eerste ervaring die nu is beschreven als het wachten, het inslaan, en toen was het al 9 uur :confused: :P is er in de rest niks leuks gebeurd dan?

Delirium

Badass junkie
Johnnyboy zei:
Mn beeld was echt heel scherp. Maar eens in de 10 seconden begon mijn beeld heel snel en heel even de trillen, wat best wel vet was.

Wegdraaiende ogen dus. Heerlijk :grin:

Leuk report!

Dissonant

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Johnnyboy zei:
Mn beeld was echt heel scherp. Maar eens in de 10 seconden begon mijn beeld heel snel en heel even de trillen, wat best wel vet was.

Leuk report!

Ik heb dat bijna elke keer als ik X of mdma pak. (meestal op mijn hoogtepunt)

Ik ben ook 1 keer verder gegaan dan wegdraaiende ogen, ik begon te hallucineren : ik was naar een muur vol posters aan het staren. Ik bleef gewoon staren naar 1 poster, en het werd een soort van scherm waar zich vanalles in afspeelde. Ik zag autotjes rijden en mannetjes lopen enzo, terwijl er eigenlijk gewoon wat letters op die poster stonden. Het ging ook steeds in schokken, de bewegingen van die mannetjes enzo, een beetje zoals claymotion. Ik besefte wel dat ik aan het hallucineren was omdat ik die poster ervoor ook al had zien hangen. Toen wist ik nog niet dat dat mogelijk was, hallucineren van mdma, dus ik verschoot wel effe, maar ik vond het wel erg grappig.

Ik denk wel dat dat ongezond is, het voelt echt als kleine kortsluitingen in je hersenen. ..bzzt.. ..bzzt..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Johnnyboy zei:
Omg! Dat heb ik ook gehad, maar wel erger dan dat, best wel lang,
xtc, speed en lachgas >.< Was wel vet ja!

J0rrit

Badass junkie
Dissonant zei:
Delirium zei:
Johnnyboy zei:

Is het trillen van het beeld het gevolg van wegdraaiende ogen ? Of staan die los van elkaar? Wel heb ik met wegdraaiende ogen dat ik opeens naast me zie ofzo waar ik normaal niet kan kijken, omdat ze wegdraaien dus.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ze staan heel dicht bij elkaar

Altijd als dat trillen voorkomt, laat ondertussen ook vaak mijn ogen wegdraaien.

Ik heb nog nooit trillende ogen gehad zonder wegdraaiende ogen. Dat trillen is in feite nog een stapje bovenop wegdraaiende ogen.

Bovenaan