• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn truffeltrip

Menno

Experimenterende gebruiker
Hey iedereen, ik wil jullie graag mededelen dat ik vol spanning op mijn eerste truffeltrip aan het wachten ben. Ik heb net in Amsterdam 2 bakjes "Dragon's Dinamite" gehaald, wat de sterkste truffels waren die ze daar verkochten.
Het is nu 7 over 12 en ik heb de truffels misschien 15 minuten geleden ingenomen.(1 jointje gedraaid en gerookt ka het innemen van de truffels)
Ik ga gedurende nacht aan dit report werken, mijn ervaringen berschrijven en hopenlijk jullie vermaken met een grappige trip!!

Het is nu ongeveer half 1 en zeker 20-40 minuten geleden sinds ik de truffels heb ingenomen, ik voel nog niet zoveel maar een vriend van me begint het al te voelen dus ik denk dat het van mij er ook wel aan zit te komen.
Ik voel me wel al een beetje raar en anders op een leuke relaxede manier.

Laatst bewerkt:

Menno

Het is nu bijna half 3 en ik ben echt compleet de weg kwijt, hele mooie ervaring.
Toen ik net naar m'n hand keek was het alsof ik een boom ofzo was, en ineens dacht ikdst ik in de achtertuin zat.
Ik heb niet eens een achtertuin
Heb net een gifantis pof van me jonko genomen en nog steeds niet uitgeblazen.

Menno

Nu half 4 en ben wel door t meeste van mn trip heen, vind het echt een geweldige ervaring. Als ik het met iets zou vergelijkem heeft het wel iets weg van xtc en 2cb maar op een veel spiritueler level. Ik vind de gedachte dat het volledig plantaardig is ook geruststellend, nu ga ik slapen en nog even genieten van het zijn zoals het is.

Welterusten, ik laat later nog wel iets weten over mijn nagedachtenis

Menno

Ik zie dat ik helemaal nooit mijn nagedachtenis heb laten weten.... naja momenteel weet ik weinig van wat ik daarover had willen zeggen maarja. Momenteel ben ik al een ervaren gebruiker en heb zeker een stuk of 8 keer truffels gedaan en 1 keer paddos. Ik doe het zo'n 2 keer per jaar af en toe geplant en af en toe gewoon omdat ik er ineens zin in heb.
Eigenlijk net als nu, ik zou eigenlijk morgen met iemand in t bos gaan trippen maar diegene had afgezegd en dus heb ik t maar alvast ingenomen en nu ga ik dus proberen een boek te lezen in mijn trip, en ben benieuwd of het me helpt om alles duidelijker in te beelden, waar ik bij boeken toch al zeer goed in ben. Ik heb mezelf dit altijd afgevraagd maar ben eigenlijk altijd te vaag geweest om te lezen, heb nu een redelijk slordig truffeltheetje gezet en begin de effecten nu een beetje te voelen, ik ga lekker lezen en hou jullienop de hoogte

Menno

Ik heb dus gister een theetje gemaakt van bakje high hawaian truffels, de thee was minder sterk als ik gehoopt had maar dat kwam door mijn slechte voorbereiding, ik denk echter dat het de perfecte hoeveelheid was om gewoon te kunnen lezen. Ik merkte tijdens het lezen dat de beelden die ik zie wel wat intenser waren maar het verschil was niet bijzonder groot. Het was een zeer aangename ervaring maar ik weet bijna zeker dat met een echte trip niet mogenlijk is om normaal een boek te lezen, ik werd nu al vrij snel afgeleid door allemaal dingen die ik in mijn ooghoeken zag, ik draag ook een bril en altijd als ik trip dan ben ik me extreem veel bewust van het feit dat er iets rondom mijn ogen zit en dat wat ik zie veranderd soms nog eens van vorm door de truffels en dan lijkt het alsof ik er andere dingen in zie... wat heel afleidend kan zijn 😂😂

Bovenaan