Mijn speed gebruik

TimmyTaakstraf

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Bijna elke zaterdagavond gebruik ik maximaal 200mg speed (Het is nat maar van het 2 gram zakje, gebruik ik ongv 1/10 meestal of minder). Mijn laatste inname is altijd VOOR 22.00 en meestal nog eerder. (((Soms uitschieters bij een festival wat 1x in de 3/4 maanden voorkomt. Maar zelfs dan blijf ik onder de gram!))) Daarbij drink ik een paar wijntjes. smorgens wanneer ik thuis kom dwing ik mezelf gewoon te eten en veel water te drinken. Ook neem ik 2 1000mg vitamine c tabletten in. Dan rust ik de hele dag. Slapen lukt tot savonds vaak niet. Alleen roesjes. Dan slaap ik zondag savonds van ongv 23.00 tot de volgende dag 12.00 (tussendoor soms ff wakker en dan weer verder slapen). Ik ben smaandags altijd vrij! Ik doe dit nu al ruim een half jaar en heb het uitstekend onder controle. Heb het nooit vaker dan 1x in 1 week genomen en heb hier ook geen behoefte aan. Door de week werk ik gewoon, eet ik gezond en slaap ik voldoende.

Hoe slecht is dit?

Nog een vraag: als ik smorgens thuis kom, kan ik dan een slaappil nemen? Want verveel me dan altijd kapot en wordt down en neerslachtig.

Alvast bedankt!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Daar was ik idd al bang voor. Heb ook besloten aanstaande zaterdag geen pep aan te raken. En sowieso de komende tijd niet! Is er nu in die afgelopen maanden al blijvende schade aan mijn lichaam opgetreden? Of kan mijn lichaam hiervan nog herstellen? (Niet dat ik lichamelijke problemen heb hoor, ik merk niets).
Aangezien je een half jaar geleden bovenstaande hebt gepost in een eerder topic, zou ik sowieso al zeggen dat je slecht bezig bent. Je hebt je voorgenomen om minder of geen drugs te nemen en het is niet gelukt. Dat is de start van een verslaving...

Daarnaast is elke week een hele nacht doorhalen écht niet goed voor je lijf, dat is nog naast alle troep die je opsnuift en opdrinkt. Heel veel vitamine C tabletten nemen heeft geen zin, 95% daarvan plas je weer uit. Met twee mandarijnen per dag kom je al aan voldoende vitamine C.
De rest van de week gezond eten en goed slapen helpt enorm tegen de kater, maar je lijf en je hoofd krijgen toch elke week een klap als je drugs gebruikt i.c.m. veel te weinig slaap. Kijk maar eens even rond in andere topics in dit subforum, dan zie je genoeg andere mensen die op een gegeven moment wél (of meer) klachten hebben gekregen.

Bovenaan