• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste XTC trip!!!

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
WOW!
Het was echt geweldig!
We zouden het eigenlijk met 3 man doen maar 1 trok zich terug en wou het pas doen als het ons goed beviel.

We fietsten naar onze plek van bestemming (bij een vriend thuis)
Ongeveer op 2/3 van de rit namen we een halfje van die witte mitshubishi, dat was om 21.30
Rond 22.00 begon ik al lichtjes iets te voelen.
Om 22.15 pakte we ons nog een halfje. Daarna om 22.45 begon ik hem al echt goed te voelen, veel praten met de benen zenuwachtig trillen, klamme handen en erg warm, ook begon ik veel te praten en werd mijn hoofd zwaar. Ik denk (weet niet zeker) dat we rond 23.30 nog een halfje hadden gepakt. Ik vond alle muziek op TV leuk zelfs hip-hop waar ik normaal van kots.

Om 00.45 zijn we even een stukje gaan lopen, we hadden allebei al anderhalve pil op.
Een andere vriend die niet had gebruikt liep ook mee, maar ik had daar op dat moment totaal geen band mee, veel meer met mijn wél gebruikende maat.
De nuchtere vriend vertelde ook slecht nieuws waar ik eigenlijk geen behoefte aan had op dat moment en toen ging ik me kut en verdrietig voelen.
Op een gegeven moment waren mijn gebruikende maat en ik nog alleen, die andere was pizza gaan eten. Ik voelde me nog steeds kut en kon echt heel goed praten met mijn maat.

We liepen langzamer hand weer terug en ik begon me alweer iets vrolijker te voelen, maar ik merkte dat de pillen langzaam uitwerkte. We waren aan het twijfelen of we een kwart van een rood duifje zouden nemen per persoon. Na enig overleg kwamen we tot de conclusie dat we best wel verantwoordelijk gebruikt hadden door steeds een halve van die lichte mitshubishi te nemen, Dus we vonden dat we van die rooie duif ook gewoon allebei een halve konden pakken. Dit was om 01.15.
Eenmaal binnen keken onze nuchtere maten ons aan en merkten inderdaad dat wij niet meer zo space waren. Maar daar kwam heel snel verandering in. Rond 01.35 voelde ik hem weer vet hard en ik begon de hele tijd met mijn kaak te draaien, en ik werd nog drukker en hyperder dan ik al geweest was! Dit was echt een heerlijk gevoel, ook het knuffelen van maten was erg leuk.

Op een gegeven moment ging iedereen naar huis rond 01.45 maar ik en mijn maat bleven nog even bij de gastheer. voor dat we het wisten (het ging echt heeeeeel snel!) was het alweer 03.45 en gingen wij ook huiswaarts. het gevoel trok langzaam weg.

op de fiets naar huis spraken we amper, dat was niet erg maar best prettig zelfs. Het voelde alsof we op een weg fietste die eindeloos was, er reden geen auto's en er was een totaal gevoel van rust en kalmte.

We waren precies om 04.07 bij mij voor de deur, toen besloten we nog om een wandeling te maken, dit hadden we gedaan tot 04.50 ongeveer.
Ik moest erg veel plassen maar verder voelde ik me prima.

Thuis had ik mijn sigaretten, waarvan ik dacht dat ik die onderweg verloren was, gevonden in mijn vest dat ik aan had. We hebben samen ongeveer 1 pakje binnen een zeer korte tijd leeg gerookt op mijn kamer en we hadden nog erg gezellig gepraat over van alles en nog wat.
We pakte voor het slapen gaan allebei nog een vitamine C bruis tablet.
toen ik mijn ogen dicht deed had ik nog steeds een draaiend gevoel in mijn schedel maar het was niet hinderlijk.
Ik was zo in slaap gevallen maar werd wel weer 3X ongeveer wakker omdat ik moest plassen, dit deed ik overigens gewoon uit het raam :tearsofjoy:

we zijn vandaag om ongeveer 13.00 opgestaan en ik voel me erg duf maar nog steeds erg blij.
Ik zie wel vrij wazig en heb een lichte hoofdpijn (wat ik gisteren na die duif overigens zeer extreem had). Mijn benen zijn ook heel erg moe van dat getril gisteren, het voelt alsof ik een marathon heb gelopen! Ook mijn kaak heeft een lichte pijn maar niet hinderlijk.

Al met al, het was een van de mooiste, leukste en vetste avonden van mijn hele leven. Eentje om never nooit niet te vergeten! ondanks dat onze andere maten alleen bier dronken was het niet vervelend dat zij erbij waren, ook al snapte ze totaal niks van ons :mrgreen:

Het was geweldig!!! :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Leuke tijd gehad dus zo te horen

Snoepende-Neerlander zei:
Ik denk (weet niet zeker) dat we rond 23.30 nog een halfje hadden gepakt. Ik vond alle muziek op TV leuk zelfs hip-hop waar ik normaal van kots.

Leuk he hoe je ineens dingen anders kan gaan zien/horen en ervaren daardoor.

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
25tolife zei:
Leuke tijd gehad dus zo te horen

Snoepende-Neerlander zei:
Ik denk (weet niet zeker) dat we rond 23.30 nog een halfje hadden gepakt. Ik vond alle muziek op TV leuk zelfs hip-hop waar ik normaal van kots.

Leuk he hoe je ineens dingen anders kan gaan zien/horen en ervaren daardoor.

Ja echt!
Niet normaal meer, volgende week weer want dan gaan we naar een discotheek, alhoewel ik weet dat ik er minimaal 6 weken tussen moet laten, maar een keer maakt niets uit denk ik :mrgreen:

Bovenaan