• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn 1e schijf

buzzy

Badass junkie
Het was 2 jaar geleden en ik was 15 jaar, in de zomervakantie waren de ouders van mijn beste maat 2 weken naar frankrijk dus dat werden gegarandeerd 2 weken vol met good times. Ik kwam die vrijdagavond bij hem langs met als doel om wat te blowe en aan het bier te gaan toen hij me ineens 3 pille gaf (kleine ronde witte/grijze met een pitbull erop) , Ik dacht wtf hoe komt hij hieraan :P. Verder niet veel gedacht en rond een uur of 23:00 maar 2 achterover geknikkert :sunglasses: We hadden allebei nog nooit geleipt en wiet was de enige 'drug' die we gebruikten dus het was voor ons beide best spannend.

Een uur later, en bammmmmm ik voelde hem inslaan en ik voelde me direct super ontspannen wat na een halfuur veranderde in superstrak staan, mijn maat had hem intussen ook al goed zitte. We hadden een cd in de cd speler en hij bleef steeds hetzelfde nummer spelen omdat hij op 'repeat' stond, dat vonden we niet eens zo erg het was eigenlijk wel een superchill nummer :grin: Nee dat nummer vergeet ik nooit van me leven meer. Toen we ongeveer allebei op ons leipst waren zat mijn maat met zijn neef aan de telefoon terwijl ik op de grond op mijn zij rondjes lag te draaien rond een uur of 03:00 's nachts, daar hebben we echt wel een uur mee zitten bellen ( huistelefoon naar 06 = dikke rekening :P ) voorbeeld van gesprek: HEEEE ERIK (=neef) GODVERDOMME WIJ ZIJNNNNN UUHHH HeT ISSS 03:15 op MIJN klok haloooo kerellll JOORRN (= ik), ik: HEEEEEE GEEEEEEEEEEEEERT!!!(= mijn maat) en zo ging die onzin dus bijna een uur door Ik weet nog dat ik die 3e heb genomen en dat ik het superheet kreeg en nog steeds liggend op de grond op mijn zij ronjes heb liggen draaien ik was echt zooooooooooooo waus. En dan nog die klapkaken :openmouth: ik werd echt gek van mezelf op een gegeven moment, want als ik wat wilde zeggen bleef ik al klapperend in die toon hangen zoiets als: hallooo-oo--oo--oo--oo--oo
Ik heb die nacht ook een lading sjek gerookt dat is niet best meer, ik kwam daar met een vol pakje en ik hield een kwart over, maar het is gewoon zo lekker om waus zijnde te roken :stoned:

De ouders hadden een briefje achtergelaten met dingen waar we op moesten letten, dat zat geert te lezen en zo stond er ook: deuren dicht.
Ik, niet wetende wat hij zat te lezen schrok me de tering toen hij ineens riep: JORRRRRNNN WE ZIJN WAT VERGETEN :openmouth: dus hij sprint naar de deur toe en ik denk hij smeert hem hij is gek geworden :P gelukkig deed hij hem alleen maar dicht :sunglasses: Toen we eindelijk weer in staat waren om zonder klapkake met elkaar te praten hebben we het echt over dingen gehad waar we normaal noooooit over zouden praten, bijvoorbeeld dingen van vroeger die zijn gebeurd of wat we hebben mee gemaakt, of hoe blij we met elkaar waren dat we vrienden zijn enzo :flushed: :P
Het was inmiddels al 06:30 ofzo (schat ik :P) en we hadden nog even een stuk of 5 blowtjes en nog een lekkere pijp gerookt :stoned: we hielden de tijd helemaal niet meer bij dus die zondag vloooooog voorbij (letterlijk & figuurlijk :wink:

de dinsdag dip heb ik zeker wel gemerkt, en de woensdag erna was ik ook nog niet de oude maar dat nam ik wel op de koop toe :)

inmiddels heb ik het alweer 9 keer overgedaan ( steeds 2 maanden pauze ) en het bevalt me elke keer weer zeer goed :grin:

Qocaïne

Badass junkie
Heerlijk die nachtjes waar je helemaal los gaat :grin:

Leuk reportje! Goed dat je er zo'n 2 maanden tussenhoud.. zo blijft het ook leuk :)

Jan janssen

Bewuste gebruiker
leuk... ikzelf zal echt nooit een goed report over xtc kunnen schrijven :P

ma ik ben terug van weggeweest ... had t een beetje druk met werke :)

Bovenaan