• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

methylone avondje

slunse

Bewuste gebruiker
had onlangs een gram methylone gekocht voor 73 euro..
deze avond het begin vd vakantie gevierd op dionysus in gent
na wat experimental was er nog break en hardcore, twee zalen, terrasje enz..
150 mg in een bommetje en twee uur later nog 75mg gesnoven. voor drie uur een stik of tien pinten.
rond 3 uur het bommetje genomen , tegen 5 u voelde ik het al wat uitwerken en die 75mg nog genomen. vanaf 3 uur constant cola gedronken. rond 6uur nog enkele slokjes ghb
leuk gevoel, verhoogde sociabiliteit en zin om te dansen maar toch nog helder kunnen denken. beetje als een cokeroes van 2 a 3 uur. werking dus nogal kort, maar door de ghb kwam het gevoel snel terug. veel joints gerookt die het gevoel nog een spacy kantje gaven. :smoke:
was een leuke avond, goed begin van de vakantie. ondertussen al wat gegeten en 5htp genomen, zou dus normaal geen kater mogen hebben..
super drugje, :hearteyes:

caatje

Badass junkie
criminelen wat is dat duur zeg! Maar ach, als je t naar je zin hebt gehad..........toch?

slunse

Bewuste gebruiker
ja hoor :)
bwah.. zo duur vind ik het nu ook niet en daarbij betaal ik liever iets meer voor iets dat me ligt, vooral dan qua (geen) kater

Rain

Bewuste gebruiker
Methylone koop ik voor 15 euro per.. buisje.

Maar in mijn ogen kan dat buisje 5x zo sterk.

Rain

Bewuste gebruiker
Nadelen methylone: Kost een zooi, werkt snel uit.

In feite kan je beter een goeie mdma pil nemen. Maar aangzien je van methylone niet echt vaag gaat doen is dat weer beter voor in een kroeg bijv.

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Laan kan het weten .....Jij gaat niet vaag doen van Methylone omdat je niet weet hoe je met drugs om moet gaan en al je reserves verprutst, depressief word en meer en meer moet hebben. Geloof mij, van 175 mg methylone op de juiste manier ben je goed van de kaart, vergelijkend met je 1e keer mdma.

Bovenaan