het kan heel goed hoor, dat de atomen niet groter zijn en of dat dat er niets mee te maken heeft. wat wel klinklare onzin is (naar mijn en vele andere) is dat meth 24 uur werkt. dit is simpelweg niet waar!!
ik heb 2 keer een meth kuur gehad, (plus minus 25 jaar geleden 7 mnd lang, en vorig jaar 8 mnd lang) de eerste kuur begon ik halverwege dagelijks bij te gebruiken waardoor ik weer met de meth kuur stopte. en vorig jaar heb ik het 7 mnd volgehouden zonder bijgebruik van iets (hash niet meegeteld). maar na 5 mnd werd t me vorig jaar wel duidelijk dat afkicken ervan veeeeel moeilijker was dan stoppen met dope. dus ben ik toen opnieuw verslaafd geraakt aan de dope om te kunnen stoppen met de meth.
weet dus precies wat je bedoelt Seth, en dat jij nog steeds dagelijlks moet halen is schandalig! ja, schandalig! hier in den Haag (NL) is het al jaren zo dat je eens per week moet halen voor een week, (pil vorm, genaamd simoron, is dus gewoon meth in pilvorm). en iedereen neemt dan 2 keer perdag, sommige zelfs 3 keer per dag, (dagelijkse dosis dus gedeeld door 2 of 3). weet nog heel goed van 1ste kuur toen ik ook dagelijks moest halen en de dagelijkse dosis in 1 keer moest innemen dat dit slechts 16 uur MAXIMAAL werkte. na 14 uur begon ik me dan al ongenmakkelijk te voelen, en na 18 uur was ik ziek. en dan moest je dus nog eens 6 uur wachten tot ik weer mn porsie kon halen.
ik weet dat de verstrekkers blijven beweren dat t 24 uur werkt, en toch, wanneer je je wekelijkse porsie haalt dan mag je de helft of 1/3 innemen.
meth 24 uur is gewoon kolder, weet niet wie dat ooit bedacht heeft.
Hoop voor jou Seth dat dit snel verandert in dat je niet dagelijks hoeft te halen, en ook neem ik aan dat t bij jou niet 24 uur werkt, maar corrigeer me alsjeblieft wanneer ik ongelijk heb.