Mdma

Marv61

Newbie
Beste, heb jaren mdma gebruik en is bijna niet meer te verkrijgen of mega duur. Heb synthetische drugs geprobeerd maar blijft erg gevaarlijk volgens mij. Aan mdma wist ik wat ik had en kon dit goed doseren. Iemand een goed alternatief als advies ervaring met andere middelen dit omdat ik mdma nu wel erg mis ondanks ik het maar paar keer per jaar gebruikte.

Spyro

DF-koning
Ikzelf vindt 5-MAPB wel de beste/fijnste MDMA “vervanger”. Het is wat zachter en ik krijg er persoonlijk ook geen come-down/dipje van. Voor mij een dikke aanrader!

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Beste, heb jaren mdma gebruik en is bijna niet meer te verkrijgen of mega duur. Heb synthetische drugs geprobeerd maar blijft erg gevaarlijk volgens mij. Aan mdma wist ik wat ik had en kon dit goed doseren. Iemand een goed alternatief als advies ervaring met andere middelen dit omdat ik mdma nu wel erg mis ondanks ik het maar paar keer per jaar gebruikte.

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar MDMA of XTC is niet zo duur toch voor die enkele keren per jaar? Je gaat niet perse een RC vinden die echt veel goedkoper is. Als je een RC variant wil zou ik gaan voor 5-MAPB voor thuis en 6-APB voor op een feest, alleen ervaar ik dat dit allemaal zo'n beetje dezelfde prijs heeft.

Wellicht via via op zoek naar een andere dealer of darkweb gebruiken? Ik denk dat MDMA een van de meest verkrijgbare/makkelijkst verkrijgbare drugs is.

MDMA is trouwens ook een synthetische drug, dat je het weet. Over MDMA is alleen wel veel meer bekend dan over bijvoorbeeld 5-MAPB.

Laatst bewerkt:
Bovenaan