MDMA (XTC) combineren met Keta?

tomz0r

Badass junkie
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ketamine het "love-gevoel" van mdma tegen gaat. Ik weet niet of het je daarom gaat :P
Verder heb ik geen ervaring met ketamine, maar heb gelezen dat een hoge dosis een zwaar bewustzijnveranderd effect kan geven. Ik weet niet of je dan nog op het mdma-gevoel zit te wachten. :P
Ik lage dosissen werkt ketamine oppeppend, en dit zou goed samen kunnen gaan met mdma.

Maar ik spreek niet uit ervaring :wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
je kunt inprinciepe overal bad van gaan,, ligt eraan hoe je jezelf voelt,, maar het lijkt mij geen aanrader,, (heb trouwens alleen ervaring met mdma,, dus ik weet het niet zeker,) en natuurlijk zijn er mensen die het hebben gedaan maar het wel vet vonden, of mensen die er bad van gingen,, bij iedereen verschillend :wink:
:wave:

hannus

Bewuste gebruiker
zolang je het met maten doet, en een bommetje dropt als je op je keta puntje zit anders overheerst die mdma gevoel veelste erg en dat ik kei zonde van je ketamine.
of eerst een dikke bom mdma en als ie wat afzwakt een nakkie keta is ook best te doen.

TrippyShit

Badass junkie
Met genoeg van beide is dat een hele hele rare psychotische combo (had wel speed ook nog bij) 600mg mdma en keta weetniet hoeveel .. g aj eniet meer vergeten :openmouth:

Bovenaan