MDMA voor LSD?

3970

Wijs gebruiker
Zijn er mensen die al ervaringen hebben met het nemen van MDMA en daarna LSD? Als ik zoek op candyflip, dan is de combinatie vaak andersom, eerst LSD en dan MDMA. Maar om de één of andere reden spreekt de andere combo me meer aan, bijv. 150 mg MDMA, en een uur later een (Maya)zegel.

Ben erg benieuwd! :rolleyes:

Bengt

Bewuste gebruiker
Het is wel voor een reden dat je eerst de lsd moet droppen.
Als je je goed voelt achter 2 uur op de lsd kun je nog een bommetje droppen als het je schikt.

Als je eerst je mdma neemt en dan je lsd kan het qua zelfcontrole natuurlijk wel wat uit de hand lopen...

Doe het gewoon volgens de regels. Speel er niet mee...

Djo

Badass junkie
Bij mij werkt vaak de combi eerst lsd en daarna mdma niet, dan is vaak alles qua lsd weg en overheerst de mdma. Terwijl ik normale dosering neem.
Omgekeerd (mdma-lsd) heb ik wel eens bij anderen gezien, dat het wel goed werkt. Maar er zat wel wat langere tijd tussen, dan een uurtje.
Ik zit even zelf te denken of ik het een keer heb gedaan.

Heb je al vaker de maya zegels genomen?
Als je de combi toch wilt nemen, zou ik eerst die mdma nemen en daarna dus een halve maya.

Veel plezier! :wave:

3970

Wijs gebruiker
Bengt zei:
Het is wel voor een reden dat je eerst de lsd moet droppen.
Als je je goed voelt achter 2 uur op de lsd kun je nog een bommetje droppen als het je schikt.

Als je eerst je mdma neemt en dan je lsd kan het qua zelfcontrole natuurlijk wel wat uit de hand lopen...

Doe het gewoon volgens de regels. Speel er niet mee...

Regels zijn er niet echt, ik lees wel meer ervaringen van eerst MDMA. Maar die zijn gewoon in de minderheid...Maar, het was slechts een idee, als ik niet overtuigd raak doe ik het zoals de meesten, eerst LSD :mrgreen:

psilocybine

Bewuste gebruiker
Ik doe vrijwel altijd eerst 2 pille (of wat mdma)
daarna een uurtje en half later neem ik er 2 alex gray zegeltjes op
nooit misgegaan
best wel heftig ma nogsteeds stuurbaar
ideal voor mij :rolleyes:

Bovenaan