mdma opwekken

Goedemiddag wie weet er hoe je weer mdma op kan wekken? Ik heb gehoort thee drinken maar wat voor thee en suiker of juíst niet :confused: BVD :wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Thee zuivert het lichaam, vandaar als men ziek is vaak thee 'moet' drinken. Lijkt me broodje aap verhaal (tenzij het paddo / truffel thee is)

Vind zelf wiet/hasj als voorbeeld goed werken. En niet slapen word je ook al vaag van dus komt wel goed.

Om het af te sluiten kan je Salvia roken maar heb je wel een tripsitter nodig, spreek uit ervaring :wink:

Iemand die de waterpijp/rookwaar weglegt voor je naar Salvia land word getrokken.

Be safe!

Fool

Badass junkie
Wat bedoel je ingodsnaam met MDMA opwekken?

En 25tolife, wat hebben paddo's, wiet en Salvia ingodsnaam te maken met MDMA? :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Wat bedoel je ingodsnaam met MDMA opwekken?

En 25tolife, wat hebben paddo's, wiet en Salvia ingodsnaam te maken met MDMA? :P

Om het aan het eind van de reis nog even lekker dieper te gaan.

Alleen salvia had ik moeten noemen, dat is kort maar krachtig werkt erg fijn aan het eind van MDMA :hearteyes:

Fool

Badass junkie
Ja, maar als iemand dan wat meer MDMA verwacht schrikt hij zich een ongeluk. :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Ja, maar als iemand dan wat meer MDMA verwacht schrikt hij zich een ongeluk. :P
Had zelf een niet nader te noemen grote dosis dat ik dit betwijfel, maar iemand erbij hebben die de salvia rook apparatuur weg legt :wink:

Al eens wat brandschade gemaakt ermee (de eerste keer) Niets gevaarlijks had er al zover het kon maatregelen voor genomen.

Op die manier heb ik bijna altijd een 'breakthrough' op de salvia.

Maar wiet werkte ook erg goed vroeger ervoor. Kan aan de dosis etc liggen maar is welbekend.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Inderdaad, wat bedoel je met opwekken? Het gewenste gevoel weer terugkrijgen? Het verlengen van het geheel? Als dat het is zijn bovenstaande reacties niet echt handig, Salvia geeft je niet dat gewenste effect, evenals andere psychedelica. Gewoon genoegen nemen met de duur van MDMA, dat is het enige wat ik je kan meegeven.

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Toch Pandan, vind ik dat je met wiet, of iets als keta je trip zeker kan verlengen! Misschien wel iets veranderen.. maar verlengen zal die!

..Toch?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Hazekees zei:
Toch Pandan, vind ik dat je met wiet, of iets als keta je trip zeker kan verlengen! Misschien wel iets veranderen.. maar verlengen zal die!

Tuurlijk, het verlengt een beetje, maar verandert wel gigantisch. Maar dat is persoonsgebonden, de een vind dat fijn en krijgt het gevoel terug, de ander merkt een compleet ander gevoel. Maar dat is voor jezelf om uit te vinden.

Auraz

Belezen gebruiker
MDMA opwekken?
Enige wat ik me kan bedenken, en wat voor mij werkt is 5htp (en dan niet op mdma maar voorloper van de serotonine natuurlijk). Dit geeft mij toch ook wat meer balans merk ik. Niet alleen als nazorg, maar elke avond 1 voor het slapen gaan. (dus minder dan wat wordt geadviseerd als kuur van x-aantal weken waarin men dan adviseert het max 5(?) weken te slikken)

Daarnaast, als het gaat om stofjes op werken (nu iets heel anders..), heb ik wel diverse verhalen en tig bevestigingen gezien om DMT op te wekken, dit wordt geassocieerd met je 3e oog. Blijkt een orgaan te zitten in je hersenen ter grootte van een doperwt 'pineal gland'. Google het maar eens zou ik zeggen :wink:

Bovenaan