MDMA/mCPP?

nevermind

Newbie
Hoihoi,

Wij hebben gisteren via een vertrouwd persoon 9 witte smileys met een hele kleine hoeveelheid oranje spikkels erop. Ze hebben een redelijk sterke geur en ze proeven ietswat bitter. Heb ze 10 seconden op de tong gelegd en niet echt een heet gevoel, slechts een heel klein beetje.

We willen ze vanavond gaan gebruiken maar zijn lichtelijk geschokt door hetgeen wat we op internet hebben gelezen. Daar lezen wij namelijk dat veel witte smileys (zogenoemd de neppe) in plaats van MDMA, mCPP bevatten.

Ik meteen een berichtje gestuurd naar het persoon maar die wist er verder ook niks van. Hij had ze al een keer geprobeerd en daar waren ze goed in de smaak gevallen. Ondanks deze geruststelling maken wij ons toch zorgen.

Zijn er nog meer manieren om erachter te komen dat het gaat om mCPP troep? We beginnen sowieso met een halfje, voor de zekerheid.

TrippyShit

Badass junkie
Haha, kamer in hotel boeken heb ik ook wel eens gedaan met paar vrienden. Gingen we ook aan de mdma en smoken erbij enzo :grin: Was wel vet.

Het enigste wat je NU kan doen is naar de smartshop gaan en zelftest shit kopen voor mdma. Dan krijg je een flesje en dan moet je op een stukje pil of het liefst de hele een druppel later vallen, op een schoteltje ofzo. Als de vloeistof zwart kleurt zit er mdma in. Weet wel dat er dan nog steeds mcpp BIJ kan zitten, alhoewel me dat minder logisch lijkt, meestal is het dan alleen mcpp. Maar je sluit dus niet uit dat er wat bij de mdma kan zitten. Ook weet je niet hoeveel erin zit MAAR je bent iig een klein stapje verder. Een betere manier is er nu niet :P

Succes en veel plezier :xtc:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

Dit snoepje smaakt naar framboos.

Maar je weet het niet zeker, ookal zeg ik dat het zo is.

Straks is het een aardbeiensnoepje, terwijl je allergiesch bent voor aardbei. en dan ga je er aan dood

Laat pillen altijd testen

nevermind

Newbie
Sorry voor de late reactie, maar ik leef nog!

Om c.a. 22:00 begonnen met een hele. Wat jointjes erbij geramt maar na een uur nog helemaal geen effect. De anderen waren inmiddels al goed wazig aan het doen en ik besloot om nog een hele bij te pakken. Vervolgens naar buiten gegaan om een schommel op te zoeken en hier 5 minuten met mijn ogen dicht op gezeten.

Meteen voelde ik de MDMA aanslaan. Ik besloot om weer terug te gaan naar het hotel waar mijn vrienden inmiddels behoorlijk aan het zweten waren. Ik ging op bed liggen en voelde wat ik al een paar keer eerder had gevoeld. Het lekkere, rustige MDMA gevoel was weer aanwezig en ik hield zoals gewoonlijk mijn ogen voortdurend dicht.

Omdat het al lang geleden was en we dit keer écht hard wouden gaan, viel deze pil toch een beetje tegen. We werden er nauwelijks actiever van, waar we zo hard op gehoopt hadden.

Al met al een gezellig nachtje gehad en de volgende dag niet brak geweest. De volgende keer laat ik mijn pillen toch eerst testen, want alleen het MDMA gevoel vind ik niet erg leuk meer.

Bovenaan