Mdma kristal dosering

Timdh

Newbie
Hi, 2 jaar geleden kwam mijn oude vriendengroep ermee om mdma te gebruiken. 1 zo’n maat zat in de drugs wereld en wist wel het nodige ervan. In mijn omgeving en op festivals hoor ik dat iedereen likjes mdma neemt terwijl ik het nog nooit op deze manier heb gedaan. Ook als ik het uitleg kijkt iedereen mij raar aan, dus k ben nou wel benieuwd of iemand hier iets vanaf weet.
Mijn maat deed het als volgt: hij had een weegschaaltje bij zich, zakjes mdma kristal poeder vorm en echte coca cola. Hij vertelde dat de echte cola voor de smaak was zodat je de mdma niet proefde. Tijdens de eerste dosering woog hij wat mdma af en dit deed hij dan in een cola glas. Hij vertelde erbij dat we dit met z’n alle 3 keer moesten doen om de bepaalde tijd. Hij gaf ook aan om speentjes te gebruiken etc.
Heeft iemand het ook op deze manier ooit gedaan, zo ja hoeveel dosering deden jullie die 3x en hoe heet deze methode überhaupt? Na 2 jaar ben ik er toch benieuwd naar, want op festivals weten ze zelf van niets. Thanks als je meer weet!🤣

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ervaren consumenten noemen een dosis die fijne effecten geeft met de minste gezondheidsrisico’s: 1 tot 1,5 mg MDMA per kilogram lichaamsgewicht; weeg je dus 60 kilogram, dan zou dat een pil betekenen met een dosis van 60 tot 90 mg MDMA voor een hele dag/avond. Voorwaarde is dan wel, dat je van tevoren je pil laat testen. Anders weet je niet hoeveel er in zit.

Absoluut niet de hele tijd herhalen de dosering. Dan neem je teveel in de avond en wordt de dip erna veel groter en onplezieriger. Deze dosis is 'veilig' aldus Jelinek.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Mensen die MDMA kristallen gebruiken op een feest gebruiken vaak manieren als likken aan een kristal of je vinger natmaken en dippen in de mdma. Deeltjes van Mdma kristallen in je drinken doen kan ook. Lijkt me iig vrij goor. De ander neemt mdma dmv xtc pillen.

Over het algemeen is het met deze manieren vrij onduidelijk hoeveel MDMA je neemt, tenzij je van te voren weet hoe puur de mdma (of je xtc pil) is en je inderdaad de boel afweegt voordat je het neemt. Doe je dat niet is het dus een gok hoeveel je neemt en is de kans op te hoog doseren groot. Puurheid en gewicht zijn dus belangrijk om te weten hoeveel je neemt.

Een 2e of 3e dosis nemen gebeurt regelmatig, maar dan blijft het bovenstaande gelden.

“Smaak” eraan boeit vrij weinig, het is hoe dan ook ranzig😅

Timdh

Newbie
Mensen die MDMA kristallen gebruiken op een feest gebruiken vaak manieren als likken aan een kristal of je vinger natmaken en dippen in de mdma. Deeltjes van Mdma kristallen in je drinken doen kan ook. Lijkt me iig vrij goor. De ander neemt mdma dmv xtc pillen.

Over het algemeen is het met deze manieren vrij onduidelijk hoeveel MDMA je neemt, tenzij je van te voren weet hoe puur de mdma (of je xtc pil) is en je inderdaad de boel afweegt voordat je het neemt. Doe je dat niet is het dus een gok hoeveel je neemt en is de kans op te hoog doseren groot. Puurheid en gewicht zijn dus belangrijk om te weten hoeveel je neemt.

Een 2e of 3e dosis nemen gebeurt regelmatig, maar dan blijft het bovenstaande gelden.

“Smaak” eraan boeit vrij weinig, het is hoe dan ook ranzig😅
Iedereen ervaart het natuurlijk anders maar echte cola hielp bij mij echt. Je proeft er oprecht niks van haha

Neo-Shulginist

Badass junkie
De optimale dosis MDMA ligt ergens tussen de 80 en 140 milligram per avond / gebruiksmoment. Je kunt beter niet constant bijpakken. Dat verhoogt de kans op vervelende bijwerkingen, een flinke kater of gezondheidsproblemen.

Het is een heel goed idee om van te voren de dosis af te wegen met een 0.001-weegschaal. zo weet je precies hoeveel je neemt.
Een beetje op gevoel likjes nemen uit een zakje is geen betrouwbare manier van doseren en dat vergroot de kans op ongelukken of ongewenste effecten.

Ik heb onwijs veel ervaring ermee , en wat voor een ieder werkt is heel verschillend . De richtlijnen voor gewicht zijn iig vrij veilig dus als je het doet is dat wel het beste om aan te houden . Ik zelf doe het altijd fijn stampen en dan in een vloeitje en dan dichtmaken en dan met een slok melk weg slikken . Dan proef je het niet , zijn het geen brokken in je buik en laat het geleidelijk af in je buik . En houd je eigen grenzen aan denk niet me maatje neemt zo veel dan doe ik dat ook . En als je neemt is het beter om pure mdma kristal te nemen dan pillen bijv je hebt dan een veel betere kennis van wat je neemt . Tegenwoordig zijn er ook buisjes voor als je het al wat vaker hebt gedaan hier zit bijv mdma blue Curaçao ghb en speed in .

Bovenaan