Mijn eerste keer MDMA was best zuur...
In plaats van MDMA kreege we SPEED pille...
maja ik voelde er geen zak van en was meer stoned dan aan het trippen...
Maar me 2e keer hadde we Twisters (150 miligram puur MDMA)
We ginge met 10 mense en 20 pille diep het bos in...
In het begin smokte we 3 joints uit een bong... en waterpijp...
Toen naame we met zen alle ieder 1 pil in....
We begonnen met voetballe en na ongeveer 1 uur d8e we dat we er geen zak van voelde...
maar toen we ginge zitte... werd me hoofd heel zwaar.. (leek net een headrush) en toen kwam de klap.. Ik voelde me gelukig zo als ik me nog nooit gevoeld had.. Ik kreeg een speciaale band met de mense waar we mee aan het trippe waare... We vonde het geweldig...Maar na ongeveer 4 u ur nadat we die 1e pil inhade genoome begon het effect al snel ag te bouwe.. en toen besloote we dat we meteen die andere pil der 8er aan ginge doen.. nog geen 20 min later zat ik opnieuw weer in een supervette trip me vriendin belde me (die er op tege is dat ik drugs gebruik) ik voelde me egt gelukig en kon niet liege tege haar... we hadde een heel intiem gesprek en ik voelde me egt ZOOO GELUKIG...!!
maar toen gebeure het.. het mooiste wat ik niet hat kunne verw8e...
we ginge met 4 man het bos inloope...
Ik wist niet wat ik mee maakte.. OVERAL zag ik huizen en andere gebouwe maar telkens als ik dichterbij kwam veranderde het steeds weer in een boom of tak... Ik wis niet meer wat ik zag...
ut was me leipste ervaring wat ik ooit heb meegemaakt..
mja binnekort komt er een site.. Een trip site... met tripvideo', foto's en ervaringe...
Met onderandere,
DXM
DMT
SALVIA
PADDO'S
LSD
MDMA
MESCALINE
PADDO'S (met passiebloem)
and more...
Ciao...
-=Qinn=-
*admin: even je topictitel aangepast, hoofdlettergebruik is echt niet nodig
In plaats van MDMA kreege we SPEED pille...
maja ik voelde er geen zak van en was meer stoned dan aan het trippen...
Maar me 2e keer hadde we Twisters (150 miligram puur MDMA)
We ginge met 10 mense en 20 pille diep het bos in...
In het begin smokte we 3 joints uit een bong... en waterpijp...
Toen naame we met zen alle ieder 1 pil in....
We begonnen met voetballe en na ongeveer 1 uur d8e we dat we er geen zak van voelde...
maar toen we ginge zitte... werd me hoofd heel zwaar.. (leek net een headrush) en toen kwam de klap.. Ik voelde me gelukig zo als ik me nog nooit gevoeld had.. Ik kreeg een speciaale band met de mense waar we mee aan het trippe waare... We vonde het geweldig...Maar na ongeveer 4 u ur nadat we die 1e pil inhade genoome begon het effect al snel ag te bouwe.. en toen besloote we dat we meteen die andere pil der 8er aan ginge doen.. nog geen 20 min later zat ik opnieuw weer in een supervette trip me vriendin belde me (die er op tege is dat ik drugs gebruik) ik voelde me egt gelukig en kon niet liege tege haar... we hadde een heel intiem gesprek en ik voelde me egt ZOOO GELUKIG...!!
maar toen gebeure het.. het mooiste wat ik niet hat kunne verw8e...
we ginge met 4 man het bos inloope...
Ik wist niet wat ik mee maakte.. OVERAL zag ik huizen en andere gebouwe maar telkens als ik dichterbij kwam veranderde het steeds weer in een boom of tak... Ik wis niet meer wat ik zag...
ut was me leipste ervaring wat ik ooit heb meegemaakt..
mja binnekort komt er een site.. Een trip site... met tripvideo', foto's en ervaringe...
Met onderandere,
DXM
DMT
SALVIA
PADDO'S
LSD
MDMA
MESCALINE
PADDO'S (met passiebloem)
and more...
Ciao...
-=Qinn=-
*admin: even je topictitel aangepast, hoofdlettergebruik is echt niet nodig

), en ik heb wel eens gehoort dat je kan een bad trip kan krijgen maar ik vind eht juist heerlijk, mp3 op en dan maar rond kijken of stil staan en spacen.