MDMA in deze pil?

Maddo17

Belezen gebruiker
Hey DF'ers,

Iemand van nog niet eens 50 kilo, die 1.5 pil xtc neemt...
Je ziet het niet aan haar, krijgt er totaal geen energie van, blijft gewoon chill!
XTC werkt toch altijd stimulerend? Ik kan na 1.5 pil echt niet de hele avond op de bank blijven zitten als er muziek op staat.

Ze ging er ook niet veel van lullen, werd niet aanrakerig. Alleen maar vrolijk. Ze heeft wel de bekende brillen en kleuren gezien.

Anderhalve pil vind ik echt veel voor iemand van nog niet eens 50 kg! Het was haar eerste keer moet ik erbij vermelden.

Deze pil was troep of niet?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Naar het testcentra brengen voor de zekerheid anders. Maar ik krijg van mdma ook geen energie eerder vrolijk, op bank hangend en genieten. Ben er op feestjes ook aantal keren erg moe van geworden is maar net hoe je reageert op die stof. Als ik jou was zou ik er 1 laten testen, niemand kan met zekerheid zeggen of er mdma en hoeveel erin zat/zit behalve hun :)
Peace!

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik zal inderdaad de pil even laten testen. Zijn er trouwens andere vrienden die dezelfde pil op hadden, maar die zich wel energieker voelden? Ik heb trouwens de eerste keer dat ik xtc gebruikte (2 pillen van 120 mg) ook de hele nacht op een dijk gezeten en me alleen vet lekker gevoeld en gespaced met vrienden. Daarnaast moet ik zeggen dat ik een erg lage bloeddruk heb, daarom wordt mijn bloeddruk niet zo hoog als die van een gemiddelde gebruiker, daarom word ik ook niet energiek. Kortom: iedereen kan er anders op reageren:wink:

Bovenaan