Mdma in capsules

Bollie

Bewuste gebruiker
hoi,
we hebbe mdma in capsules gedaan, maar na het is nu 1 uur en 30 minuten geleden dat we ze ingenomen hebben, en we voelen nog niets. Alleen ik en m'n maat, die alletwee al een joint hebben gerookt voelen ons wel higher dan normaal, maar dit zal gewoon betere wiet geweest zijn dan anders ?
Onze meisjes voelen ook nog nix...

Hoelang duurt het voor een capsule openbreekt in je maag en de stoffen vrijkomen.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
meestal heb je met een capsule binnen het uur toch wel al een effect, na een uur en half moet het al mooi beginnen te werken
mss wat te weinig ingedaan? weet je de hoeveelheid?
normale capsule (hier bij ons) is ongeveer 0.13-0.2gr meestal neem ik capsules van 0.18ofzo
groeten en als je nog vragen hebt...

Bollie

Bewuste gebruiker
We hebben elk 0.2 mg genomen. We hebben het goed gevoeld, maar pas erg laat. Na 2 uur voelde we nog nog allemaal niets, en hebbe we nog maar elk een gewone pil ook genomen.
Een kwartier na inname van die extra pil begon volgens mij de combinatie van de 2 te werken. Van van een pil hadde we nog nooit zo weggezeten...

We hebben alles gefilmd, kapotlachen :grin:

boy

Bewuste gebruiker
Wat voor capsules heb je gebruikt? Misschien dat het redelijk sterke capsules waren en het dus langer duurt voordat ze opengaan.

200 mg is trouwens best veel.

Jeller

Badass junkie
ja 0.2 gram is grof stuiken hoor, maar bij mij kwam het al op na 3 kwartier.. kwam wel een klein beetje anders op dan een pil, echt veel heftiger

Mr.jiho

Wijs gebruiker
als je een capsule koopt krijg je meestal 0.2 of wat minder, dit is de normale hoeveelheid hoor
alles gefilmd? dat moet ik ook eens doen, zet je het op internet? :tongueout:

Bal0n

Badass junkie
Nee, Bollie dus. Als jij van .2 gram MDMA weinig tot niets voelt, is er waarschijnlijk wel iets mis mee he :P

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Nee, Bollie dus. Als jij van .2 gram MDMA weinig tot niets voelt, is er waarschijnlijk wel iets mis mee he :P

inderdaad, en slipperman ik begrijp niet waarom je direct zegt dat ik bagger kwaliteit van mdma heb (wat in de ogen van vele mensen totaal niet zo is) verklaar je nader!

Frisko

Badass junkie
prul mdma...
ik heb nu een dealer gevonden waar ik de beste mdma haal die ik ooit gehad heb...
had 180mg de 1ste keer in de 1ste gedaan en ik voelde dat ut een beetje te veel was(beetje te scheef)
niet dat ik dat zoooo erg vind maar toch.
bij deze voelde ik ook dat ut oppassen geblazen is voor neer te gaan ofzo...
integendeel van die prul pillen van tegenwoordig!!!

mzzl :wave:

Bollie

Bewuste gebruiker
Hola :tongueout:
IK heb niet gezegd dat ik niets gevoeld heb ze :tongueout:
We hebben goe gestuikt, maar ik weet niet of het van de capsules was of van het duifje dat we hadden genomen...

We hebben wel raar gedaan :tongueout:

spacekonijn

Badass junkie
uit eigen ervaring van goede mdma 200mg ,

dan ben je gewoon echt tering hard van de kaart 100% zeker weten,
dus idd slecht spul

Frisko

Badass junkie
Bollie zei:
Hola :tongueout:
IK heb niet gezegd dat ik niets gevoeld heb ze :tongueout:
We hebben goe gestuikt, maar ik weet niet of het van de capsules was of van het duifje dat we hadden genomen...

We hebben wel raar gedaan :tongueout:
kijk dit bedoel ik nou!!??,ik heb gisteren nog mdma van een andere maat van me gezien(waren mdma kristallen ok)maar er zat een bruinig poeder door,wat veel op meel leek!?

prul 1ste classe

ikzelf haal mn mdma bij iemand die zelf pillen maakt,voor 15€ gram(kleine hoeveelheden vanaf 1gr)
ik ben er vrijwel zeker van dat de mdma die ik van die kerel heb vrijwel het puurste is wat je maar kan hebben...
van 150mg(kan zelfs iets minder zijn) lagen we krom als hell en na 5 a 10 min begonnen de 1ste effecten zich al waar te nemen!!!!!
en ik kan toch wel zeggen qau xtc kan ik redelijk veel aan...
pillen die in de omloop zijn soms 6 a 7...(zal wel mindere kwaliteit zijn maar toch) en niet dat ik er fier op ben ofzo hoor(integendeel)

dit bedoel ik dus,goeie mdma moet en zal werken binnen de 20 min(miss iets verschillend per persoon maar you get the point!als je zelf nie weet of het van de kapsulen of de duifjes waren dan zeg ik duifjes!,want dit had je echt wel geweten had je puur spul gehad!!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :openmouth:

Bollie

Bewuste gebruiker
zal eens achter andere shit gaan zoeken dan...
tgeen ik gevoeld heb van die pure mdma in de capsules was gewoon het gevoel ik had alsof ik 2 pillen in 1 keer genomen had.
Kben dus redelijk hard gegaan hoor, maar niet zoals jullie hier beschrijven...

Bal0n

Badass junkie
Ik zit nu zo even te denken, wanneer was de laatste keer datj e het hebt gedaan? Voor deze .2 gr dus?

Frisko

Badass junkie
Bollie zei:
zal eens achter andere shit gaan zoeken dan...
tgeen ik gevoeld heb van die pure mdma in de capsules was gewoon het gevoel ik had alsof ik 2 pillen in 1 keer genomen had.
Kben dus redelijk hard gegaan hoor, maar niet zoals jullie hier beschrijven...
zoals ik al zei,2u en nog niets voelen van 200mg mdma,dan klopt het helemaal niet meer!!
geen mdma dan volgens mij,of bucht 1ste klasse :) :)

Bollie

Bewuste gebruiker
kheb al 2 keer gezegd ondertussen da we weldegelijk iets gevoeld hebben, maar niet zo hard als de meeste mensen hier beschreven...
Khad gewoon het gevoel een goed pilletje genomen te hebben, maar niet meer dan dat...

Idd beter gerief zoeken, maar ja...
Waar e :tongueout:

Bollie

Bewuste gebruiker
Heb overlaatst nieuwe gevonden.
150 mg in capsule gedaan, en idd het is niet te doen...

Het verschil is immens.
Ben vorige keer in de zak gezet geweest met waarschijnlijk ne halve gram mdma en ne halve gram bakmeel ofzo :tongueout:

Bedankt om het op te merken. Heb die dealer ondertussen al uit m'n leven gebannen... :grin:

junkie XS

Experimenterende gebruiker
caps

ik heb ook capsules gekocht en heb ze genomen maar ik voelde hem niet zo hevig als met een pil. kwas niet actief niets alleen beetje ligt in me hoofd en gwoon raar nu heb ik er nog een paar over en heb er 1 kapot gemaakt nou er kwam redelijk veel troep uit bruinig poeder.
maar wat nu wat kan ik nu met die poeder doen om hem nog te spacen

Mr.jiho

Wijs gebruiker
in een glas water smijten... m'n vorige posts van 0.2g klopten niet sorry, meestal krijg je hier 0.10a0.20 ik doe meestal 0.125 in een capsule

Bovenaan