MDMA dippen/likken

Hallo,

Voor vanavond staat een leuk feestje op de planning, en naar meerdere keren XTC gebruikt te hebben wilde ik eens MDMA proberen. Ik ben er vanuit gegaan dat ik gewoon mijn topje van mijn pink nat zou likken, vervolgens in de M dippen en dat weer oplikken.
Nu lees ik net dat het slecht voor je tanden is en dat je beter capsules kan maken... Helaas heb ik geen capsules noch een weegschaal dus is het daar te laat voor.

Maar mijn vraag is nu, hoe weet ik of ik genoeg/te veel M op mijn pink heb zitten? Zijn er trucjes voor hoe je het beste kan dippen? Ik hoor het graag!

P.S. Een gelukkig en spacevol nieuwjaar toe gewenst!
ThatOneGuy :stoned:

reverb

Bewuste gebruiker
Zoals de Engelsen zeggen: are you for real?

Maak een bommetje van de mdma.

xtc=mdma=xtc = :)

PS: jij ook goed uiteinde, voorzichtig aan, houd een vinger over :wink:

reverb zei:
Maak een bommetje van de mdma.

Dan weet ik eigenlijk alsnog niet hoeveel ik erin moet doen :tearsofjoy:
Heb een seal van 1 gram, heb gehoord dat dat gelijk staat aan ongeveer 5 pillen.
Dus het beste lijkt me de die gram gevoelsmatig in 2en delen (naar 2,5pil), nog eens door 2 delen (1,25) en vervolgens een laatste keer door 2en delen (0,6 ongeveer een have pil) en dat naar binnen gooien op welke manier dan ook?

reverb

Bewuste gebruiker
Beetje late reactie, maar je opstelling is correct, een aantal keer verdelen en deze simpelweg innemen, op welke manier dan ook, zolang je maag dit maar kan verteren.

In je berekeningen kun je ook rekening houden met je lichaamsgewicht en het mdma gehalte van de poeder/kristallen. Dit is grof, maar stukken beter dan zomaar een onbepaalde hoevellheid likken.

Goede jaarwisseling gehad?

Heb je reactie helaas niet gelezen voordat ik op het feest was :(

Maar het was een prima avondje geweest ja. Had tegen kwart voor 12 de eerste keer gedipt maar voelde hier tot 1 uur niks van. Rond 1 uur een tweede keer gedipt maar ook deze keer voelde ik niks. Half uurtje later ben ik naar de wc gegaan met een flesje water, mijn pink nat gelikt en vervolgens een flink grote schep maar binnen gewerkt. :rock:
Kwartiertje later liep ik met pupillen zo groot als mijn oog-irissen volgens mijn vrienden. :tearsofjoy:
Desondanks de onbeschrijfelijk ranzige smaak in m'n bek heb ik me toch erg goed vermaakt en de love feeling was wel degelijk aanwezig.

Kortom, flinke avond goed gespaced en op een kapotte onderlip na heelhuids terug thuis gekomen :)
Was die van jou ook zo geslaagd?

reverb

Bewuste gebruiker
Goed te horen dat je niet teveel hebt gedoseerd een goede jaarwisseling hebt gehad.

Mijn jaar is met een superb high van start gegaan (en goede muziek!).

Bovenaan