MDMA dag na dexamphetamine

thehoyda

Newbie
Beste forumleden,
Alleerst zal ik me voorstellen. Ik ben 23 jaar oud en liefhebber van festivals.

Voor mijn adhd gebruik ik 4 dagen doordeweeks dexamfetamine (3x7,5mg). Nu is het dit weekend ADE waar ik 2 feestjes heb gepland. Omdat ik niet 2 dagen achter elkaar aan de seretonine slurpers wil, had ik het idee om vrijdag een recreatieve dosis dexamfetamine te nemen en zaterdag mdma. Nu is mijn vraag: gaat de mdma trip beïnvloed worden door de dex? Het feest vrijdag duurt tot 22 en ga dan ook optijd weer slapen om fit te zijn voor zaterdag.

• Like
Waarderingen: ljuv

Cera

Belezen gebruiker
Ik zelf ben behoorlijk verslaafd aan speed. Dex amfetamine komt er bij in de buurt. Na dagen speed gebruik heb ik de volgende dag een xtc van 200mg gehad. T was even leuk en wel euforisch. Helaas geen energie of zin om actief te zijn. Eerder een slaperig euforisch gevoel.

ljuv

DF-koningin
Waar je vooral op moet letten is dat de effecten wel echt minder/anders kunnen zijn en je daardoor meer wilt pakken. Maar omdat er toch interactie is, is dat ook nog extra neurotoxisch. Weet dus goed hoeveel mdma er in je pillen zit en neem niet meer dan je normaal zou doen.

Zelf vind ik het wel fijner ook de dag ervoor en de dag erna geen (lis)dex te nemen om die reden. Persoonlijk ervaar ik ook geen verschil tot nu toe (ik slik pas sinds mei lisdex, daarvoor een maand of 8 methyl).

OtherShore

Badass junkie
Waar je aan moet denken is tolerantie. Er is kruistolerantie tussen dexamfetamine en MDMA. Dus het effect van de MDMA zal iets minder zijn als je de dag daarvoor een recreatieve dosis dexamfetamine genomen hebt. Een lichte tolerantie zul je sowieso al hebben vanwege jouw medicinale dexamfetamine-gebruik.

Daarnaast zal het gebruik van een recreatieve dosis dexamfetamine en MDMA tolerantie vooroorzaken voor je normale dosis dexamfetamine, waardoor je daar minder profijt van hebt. Dat kan een reden om na je recreatieve gebruik een korte medicatie-pauze in te lassen.

Het beste zou zijn: een week voor het feestje geen dexamfetamine gebruiken (is waarschijnlijk al te laat) en een paar dagen daarna ook niet. Dan heb je alsnog last van tolerantie als je twee dagen achter elkaar gebruikt, maar daar is niks aan te doen (behalve maar één dag gebruiken 😉).

Laatst bewerkt:
Bovenaan