Mdma bommetje/ chat

Griffinstewart

Experimenterende gebruiker
Zoals titel hierboven, na hoelang merk je effect bij zo bommetje? of is het hetzelfde als dat je het 'gewoon' zo doorslikt?

Nou goed, opzich is het best wel chill alleen thuis, maar.... mis toch wel aanspraak. Iemand hier toevallig onder invloed van? Stuur me een berichtje

Chillax

Bewuste gebruiker
Net zo snel, misschien iets sneller dan wanneer een pil heel hard geperst is. Mdma is ook wel bij uitstek een sociale drug en wordt niet zo vaak alleen gebruikt. Wellicht wat live setjes aanzetten op YouTube of iets dergelijks, enjoy 😊

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik heb tweemaal in m'n eentje X gedaan en had echt de tijd van m'n leven, maar dat was dan ook omdat ik eigenlijk niet echt wist wat ik miste. Heb een jaar later pas X gedaan met vrienden van me op festivals en dat was echt vele malen leuker, ondanks dat het in m'n eentje doen ook niets mis mee was.

Anyways, veel plezier! Zet inderdaad wat muziek op die je tof vindt en misschien wat gekleurde lichtjes als je die hebt, dat is echt goeie shit.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb tweemaal in m'n eentje X gedaan en had echt de tijd van m'n leven, maar dat was dan ook omdat ik eigenlijk niet echt wist wat ik miste. Heb een jaar later pas X gedaan met vrienden van me op festivals en dat was echt vele malen leuker, ondanks dat het in m'n eentje doen ook niets mis mee was.

Anyways, veel plezier! Zet inderdaad wat muziek op die je tof vindt en misschien wat gekleurde lichtjes als je die hebt, dat is echt goeie shit.
Heb je de eerste 2 keer mdma alleen gedaan?

Zweevteev

Wijs gebruiker
Heb je de eerste 2 keer mdma alleen gedaan?
Ja. Ik wilde het de eerste keer het liefst in m'n eentje testen, omdat ik anders super lang moest wachten en de tweede keer deed ik het dus alleen omdat ik niet wist dat het zóveel leuker zou zijn met gezelschap. Had eigenlijk al een feestje met alleen mezelf en wat muziek. :tilttearlaugh:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ja. Ik wilde het de eerste keer het liefst in m'n eentje testen, omdat ik anders super lang moest wachten en de tweede keer deed ik het dus alleen omdat ik niet wist dat het zóveel leuker zou zijn met gezelschap. Had eigenlijk al een feestje met alleen mezelf en wat muziek. :tilttearlaugh:
Ongelofelijk 🤣 dan was het vast geweldig om met mensen te zijn te zijn de 3e keer!

Spyro

DF-koning
D
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-
Ik heb ooit LSD gedaan op Defqon en ik ben gruwelijk bad gegaan een heel weekend lang. Ik zou het ook niet snel meer durven. 😓

KlaasVaak

Wijs gebruiker
D
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-
Gaan je vrienden toch gewoon aan de noten of wat ze ook doen. Intussen neem jij een lekker zegeltje. Heb het ook weleens zo aangepakt, prima. En aan het einde ben jij het scherpst.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het duurt doorgaans een half uur voordat je de eerste effecten voelt. Dat gevoel is het sterkst ongeveer 1,5 uur nadat je het hebt ingeslikt. 4 uur na inname begint het effect af te zwakken. Na 6 uur zijn de meeste effecten verdwenen, maar MDMA is pas na twee dagen uit je bloed. Dat komt omdat je lichaam snel tolerantie opbouwt voor de effecten. Je voelt de MDMA dan niet meer, maar het is nog wel aanwezig. (Let op: je mag ook niet rijden als je nog MDMA in je bloed hebt, ook niet als je je nuchter voelt).

Ik zou het zelf eerlijk gezegd zonde vinden om in mijn eentje MDMA te nemen. Het leuke van MDMA is nou juist dat je er socialer, empathischer en verbindender van wordt. Maar als je het in je eentje doet dan is juist die sociale interactie er niet. Dat zou ik dus een gemis vinden.
Hoewel het natuurlijk theoretisch mogelijk is om een connectie aan te gaan met jezelf. Een van de dingen van MDMA is ook dat je ineens opwellingen krijgt van realisaties die je haast MOET uiten. Als je alleen bent dan ben je mogelijk ook in staat om die realisaties beter uit te diepen omdat er geen afleiding is van andere mensen en ideeën.

Ooit een keer heb ik zelf MDMA in mijn eentje thuis genomen. Ik zat toen al niet super in mijn vel, maar ik vond het verschrikkelijk. Het enige wat ik ermee bereikt was dat ik nog beter besefte dat ik niet zo goed bezig was met alles in mijn leven. Daarna nog een flinke dip erbovenop gehad ook. Tegenwoordig zit ik wel beter in mijn vel, maar alsnog zou ik passen voor gebruik in mijn eentje.

Ik heb zelf wel nog wel eens een tripreport van een empathogenen hier achtergelaten die ik in mijn eentje had genomen, zoals 5-APB en MDA. Bij MDA beviel dat op zich wel omdat dat sowieso nogal kalmerend was. Maar bij 5-APB miste ik toch wel sociaal contact.
5-APB: stimulerend en kalmerend tegelijkertijd
Chillen met MDA op de bank

Bijlagen

• Schermafbeelding 2020-06-01 om 18.38.22.png
    Schermafbeelding 2020-06-01 om 18.38.22.png
    538,9 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Kom dan de volgende keer met mij trippen :grin:
Who knows..
Ik heb ooit LSD gedaan op Defqon en ik ben gruwelijk bad gegaan een heel weekend lang. Ik zou het ook niet snel meer durven. 😓
Ohnee, wat gebeurde er dan?
Gaan je vrienden toch gewoon aan de noten of wat ze ook doen. Intussen neem jij een lekker zegeltje. Heb het ook weleens zo aangepakt, prima. En aan het einde ben jij het scherpst.
Ja dat kan zeker. Heb wel eens xtc+2cb en 3-mmc+2-cb gedaan maar dat is toch anders dan een volwaardige trip. Lijkt me niet echt chill als iedereen aan de pillen zit en ik ben aan het trippen.

Bovenaan