Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)
Momenteel een dosis MDAI in de mik.. Eerst een klein lijntje gesnoven(dat is nou echt niet te doen.) Toen tot 200 mg gebommed.
Enigste effect een ligt MDMA achtig gevoel, dat kwam even opzetten en verder weinig.
Gewacht ongeveer 45 minuten en net een bom bijgepakt, even kijken wat die gaat doen..
Die bom sloeg heerlijk in, dat lekker mellow MDMA gevoel

Een blije kop en glimlach van oor tot oor. Niet echt kunnen focussen op 1 ding, opgaan in de muziek. Krijg het wel tering heet van die zooi... En je wordt er lekker wazig en praterig en energievol van...
Nog een bom bijgepakt en ga nu lekker.. Maar uiteindelijk vind ik het middel opzich niet een vervanger voor MDMA en qua prijs kwaliteit is het voor mij niet herhaling vatbaar.
Zeker leuk als je niet al te hard wil spacen en toch onder invloed wil zijn.
pff lijkt wel of ik verliefd ben...
Net nu ik dacht dat het uitgewerkt was (3uur na eerste inname) komt er een heerlijk spacend mdma love gevoel opzetten. Precies het gevoel wat je krijgt op het moment dat je pil rustig bengin in te slaan.
Dit na effect maakt het tot een geweldige ervaring

Voelt echt als of je een lekkere pil hebt genomen, me pupillen beginnen ook groot te worden. Het gevoel is geweldig
Ik moet zeker toegeven dat ik een nu een voorstander ben van MDAI. Het kan MDMA wel vervangen, als je op zoek bent naar dat rustige lekker spacende gevoel. Aleen heb je wel een hogere dosis nodig dan normaal. Ik heb totaal 450mg genomen.
Je bent overgevoelig en voelt je heerlijk ligt in je hoofd.
Feels like XTC in my fantasy..
Geweldig..
Het voelt nu als of je een dikke speed bom en xtc pil tegelijk hebt gepakt. Je hebt energie en zin om te stampen. Heb even hardcore aangezet en ga los hiero.
Ziek gewoon om zoveel effect te krijgen van iets wat ik niet had verwacht. Dat zal zeker aan de hoge dosis liggen. Dus voor mensen die het willen gebruiken , kleinere dosis en lang wachten met bijpakken.
Geniaal..
Verder heb je behoefte om bij te pakken als het eenmaal werkt. Een grote plus ten opzichte van MDMA. Je hebt ook niet de behoefte je "trip" te rekken zoals bij MDMA. Als de MDAI afloopt dan ga je daar heerlijk in mee.
En het mooiste is, ik heb heerlijk geslapen en totaal geen last van een kater of iets. Ik voel me juist beter dan afgelopen dagen..
Respect de MDAI (5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane)