Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik na het nemen van GHB in slaap viel, maar dat het leek of ik niet echt sliep..
Gisternacht ging ik in mijn bed liggen, maar twijfelde toch of ik niet naar beneden zou gaan voor nog 1 peukje. Toen viel ik in slaap en ging vervolgens naar beneden om dat peukje te roken en nog wat andere dingen te doen.
In de droom lag ik me af te vragen of ik nou sliep of rondliep.
Toen ik wakker werd, wist ik dat het een droom was. Dit heb ik vaker ervaren op GHB. Heb ook het gevoel dat ik er minder diep door slaap en minder uitgerust wakker word dan als ik niets neem.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Wat doet het nu echt met je nachtrust? Ik heb eens gelezen dat je juist vaker in de REM slaap komt, dus dat zou betekenen dat je korter hoeft te slapen en juist uitgeruster wakker wordt?
Gisternacht ging ik in mijn bed liggen, maar twijfelde toch of ik niet naar beneden zou gaan voor nog 1 peukje. Toen viel ik in slaap en ging vervolgens naar beneden om dat peukje te roken en nog wat andere dingen te doen.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Wat doet het nu echt met je nachtrust? Ik heb eens gelezen dat je juist vaker in de REM slaap komt, dus dat zou betekenen dat je korter hoeft te slapen en juist uitgeruster wakker wordt?
Het in slaap vallen met G vind ik zo gaaf dat ik het bewust niet te vaak doe, vind het gewoon té lekker! Die visuals en zo heb ik heb ik trouwens (volgens mij) voor m'n remslaap, als ik die bereikt heb dan slaap ik gewoon en wordt goed uitgerust wakker.