LSD voor "eeuwig" in je lichaam?

Everio

Bewuste gebruiker
heej,

heb het info topic gelezen van wikipedia en daar staat dat de stof nadat de trip voorbij is meestal direct uit je lichaam is...

echter heb ik gehoord dat je altijd iets van een stof in je lichaam houd, je hele leve lang?? het zelfde dat je bij X een paar maanden de zooi in je ruggemerg hebt zitten...

iemand die me hier een antwoord op geven??

en zoja, waar wordt dit opgeslagen?

kan hier op getest worden? (stel bij politie, landmacht of weet ik veel) voor een toelatingstest ofzo en je zien dat je "gebruikt" hebt... (al is het 20 jaar geleden)

wil het graag met een vriend eens gaan doen :) maar wel als het niet in je lichaam blijft...

hebben al "veel" ervaring met paddo's

Play_bunny

Wijs gebruiker
Het lijkt mij niet dat stoffen van verschillende soorten drugs voor eeuwig in je lichaam blijven. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat bepaalde organen e.d. worden aagetast.

Het is niet zo dat ze bij een normaal bloedonderzoek dingen kunnen terug vinden, anders hadden ze bij mij al 2 keer iets van drugs in mijn bloed moeten vinden.

Dus... voor zover ik weet, verdwijnt die stof gewoon uit je lichaam.

Everio

Bewuste gebruiker
^_^ zei:
Beetje boel onzin klopt niks van dat ze 20 jaar later nog kunnen testen :wink:

naja boel onzin?

als het in je lichaam blijft... dan zouden ze het kunnen testen

als je XTC slikt, kunnen ze dat maanden erna nog in je ruggemerg terug vinden... dus als LSD in je lichaam blijft, kunnen ze dat ook testen

en hoe verklaar je die flashbacks die je soms kan krijgen? "sommige gebruikers kunnen dagen, weken of zelfs maanden na de daadwerkelijke trip nog visuele flashbacks krijgen"

Play_bunny

Wijs gebruiker
Everio zei:
als je XTC slikt, kunnen ze dat maanden erna nog in je ruggemerg terug vinden... dus als LSD in je lichaam blijft, kunnen ze dat ook testen

Waar heb je dat gelezen dan? of heb je het alleen van horen zeggen? ik heb er namelijk nog nooit van gehoord dat dat zo is.

Everio

Bewuste gebruiker
ik kan nu alleen teksten vinden dat het via het ruggenmerg werkt (Zelfs van deze site http://www.drugs-forum.co.uk/forum/showthread.php?t=2908 maja je zou er dus vanuit kunnen gaan dat er resten achter blijven, als ik eens wat meer tijd heb, kan ik eens wat meer zoeken hier naar

of ik heb dit stuk gelezen ofzo en dat me dat toen gezegd is geworden, en dat het geloofwaardiger lijkt en na verloop van tijd denk je dat gelezen te hebben :P

maar goed, als ik wat meer tijd heb zal ik ff verder zoeken

maja laten we het wel voorlopig dan bij LSD houden hier :wink:

Bal0n

Badass junkie
Everio zei:
heej,

heb het info topic gelezen van wikipedia en daar staat dat de stof nadat de trip voorbij is meestal direct uit je lichaam is...

echter heb ik gehoord dat je altijd iets van een stof in je lichaam houd, je hele leve lang?? het zelfde dat je bij X een paar maanden de zooi in je ruggemerg hebt zitten...

iemand die me hier een antwoord op geven??

en zoja, waar wordt dit opgeslagen?

kan hier op getest worden? (stel bij politie, landmacht of weet ik veel) voor een toelatingstest ofzo en je zien dat je "gebruikt" hebt... (al is het 20 jaar geleden)

wil het graag met een vriend eens gaan doen :) maar wel als het niet in je lichaam blijft...

hebben al "veel" ervaring met paddo's

Als LSD voor eeuwig in je lichaam blijft, dan blijft alles voor eeuwig in je lichaam. Nee, LSD blijft niet voor eeuwig in je lichaam. Na een paar dagen is het al helemaal uit je bloed. Het kan terug gevonden worden in haar, en misschien in hersen/ruggenmerg vloeistof maar zeker niet langer dan enkele maanden.

Armani7

Bewuste gebruiker
die flashbacks heeft gewoon te maken met je geheugen, het is een beetje moeilijk om uit te leggen maar het is niet zo dat er lsd in je lichaam blijft die dan plots weer actief word het is eigenlijk een soort deja vu.

azgaza

Badass junkie
Het is ONZIN. Een fabeltje over LSD, en een behoorlijk hardnekkige. LSD blijft níet in je lichaam achter, het wordt volledig verwerkt door lever nieren en andere organen van dat soort. Je lichaam breekt lichaamsvreemde stoffen af, en LSD valt ook zeker onder de stoffen die ze af konden breken.

Ergens bij de FAQ van erowid stond nog dat LSD niet in je ruggengraat blijft, zoek de bron zelf maar als je hem ook wil lezen. Het stond bij LSD en dan die extra bronnen van erowid zelf.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Armani7 zei:
ik geef azgaza gelijk :)

Ze heeft ook gelijk. Vroeger werd er wel geconcludeert dat LSD in je lichaam bleef, maar door de huidige technologie is die theorie helemaal ontkracht.

Lsd is vaak zelfs al uit je lichaam terwijl jij nog tript, dit geet de indruk dat LSD gebruik maakt van een lichaams eigen stof ipv van zelf stoffen aan te maken.

Bron:
http://www.azarius.nl/encyclopedia/75/LSD/
Onder kopje chemistry

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zelfs 5 uur na inname is het voor de politie ernstig lastig om te bewijzen dat ik lsd op heb.

100 mq is nogal weinig als ze me bloed afnemen dan ( heb ik begrepen) zal mijn bloed zosnel omslaan met de enzymen en alle shit, dat de laborant er geen lsd meer uit kan opmeten ?Zeker niet als het bloed niet METEEN wordt onderzocht op lsd sporen.

Iemand iemand die dit kan beamen ?

Groet

Stonie

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:
zelfs 5 uur na inname is het voor de politie ernstig lastig om te bewijzen dat ik lsd op heb.

100 mq is nogal weinig als ze me bloed afnemen dan ( heb ik begrepen) zal mijn bloed zosnel omslaan met de enzymen en alle shit, dat de laborant er geen lsd meer uit kan opmeten ?Zeker niet als het bloed niet METEEN wordt onderzocht op lsd sporen.

Iemand iemand die dit kan beamen ?

Groet

Stonie

De politie zal niet meteen testen op lsd hoor, waarschijnlijk als je wazig doet nemen ze je pis af.
Mochten ze een bloedsample willen maken prikken ze met een klein puntje ergens (ze zijn niet bevoegd spuiten te zetten). De kans dat dit voorkomt is echter heel erg klein, hoogst onwaarschijnlijk.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok maar in dit land is de politieman niet bevoegd om mij te testen met strijkers of speeksel testen. Alleen een bloedmonster kan uitwijzen dat ik lsd op had.
Dat bloed moet wel meteen onderzocht worden en daar is de agent niet bevoegd voor toch ? Dus moet het naar een laborant en die werkt niet op Zondag ochtend 6.00 am.

Zo is het toch nog steeds in dit superlandje ?

Stonie LSD Mahonie

Doodkapje

Wijs gebruiker
als je het hier over belgië had, dan denk ik wel dat ze ter plekke kunnen testen. ze moeten er zowiezo een dokter bij halen om bloed te prikken.
ik las laatst een artikel dat er een universele drugtest zou komen...

Jeller

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
lijkt me saai na een tijdje hoor
idd kzou het nie willen hoor, kwas maar anat zeveren

maar tis toch nie schizofrenie e.. die zijn ook depressief enzo en trippen is postief van aard meestal

stinos

Experimenterende gebruiker
ik heb t ook heeeel vaak gehoord dat t een jaar of 20 in je bloed vindbaar blijft.
k ben nu wel gerustgesteld dat dan niet zo is, thnx :P

Bovenaan