• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD tripreport

psych-out

Bewuste gebruiker
LSD

wie: ik
plaats: thuis.
hoeveelheid: 2,5 zegels .

...TRIPREPORT...

na 20 a 25 min begonnen de eerste lichte visuals, de muren beginnen te ademen, kleuren worden mooier, besef van tijd is lichtjes anders (effect high zijn).
Ik stapte rond die tijd op mijn fiets om nog even wat te gaan blowen met wat vrienden die niet zo ver van mij af wonen. Rustig aan fietsen, overal wat rond aan het kijken naar die mooie visuals en kleuren. Het was heel leuk fietsen, toen ik opeens heel in de verte een gast met een fel rood costuum aan zag lopen er was nog wel wat volk bij die persoon maar die verdwenen in de achtergrond. Steeds dichter en dichter gefietst was die persoon met het rode costuum? nee toch niet die?... jawel SINTERKLAAS en zijn deligatie zwarte pieten...natuurlijk.

Ik maar denken,... ben ik nu al zo hard aan het hallucineren of is dit echt de SINT. Steeds dichter en dichter kwam ik tot het besef dat het dus echt de sint was, ik reed er al wuifend voorbij en toen riepen die pieten van ''licht op zetten'' ik kon ze op dat moment moeilijk verstaan maar na 5 seconden werd dat me ook duidelijk. Eindelijk bij die vrienden aangekomen nog wat geblowd en gelachen.

Het gevoel begon steeds harder te komen dus ik vertrok naar huis want anders ging ik misschien niet meer thuis geraken. Ik was op weg om met de fiets naar huis te vertrekken, en had na enkele seconden( op dat moment duurden dat eeuwigheden) door dat dit gevaarlijk ging zijn. ik wist amper wat ik deed, mijn besef van tijd was helemaal weg. Ik was helemaal gedesorienteerd terwijl ik er vrij gekend was met de straten.
Toen maar langs de fiets naar huis gewandeld. eindelijk thuis aangekomen kon ik weer een pagina doorbladeren. Zo leek mij dat, je bent de hele tijd aan van alles en nog wat aan het denken en dan wil je terug even ''nuchter'' doen/zijn en dan krijg je weer zo'n rare tijdsbesef klik.

De deur openen van het huis leek een nieuwe wereld.
Ik ging rustig in de zetel zitten en ging steeds harder en harder alles wat ik deed/handeling leek al eeuwen voorbestemd te zijn.het leek ook alsof alles een eeuwigheid duurde, alles was in zoveel miljoenste seconden vertraagd. Als ik dan bv een glas pakte, dat glas pakken zelf leek al zoveel minuten te duren en ondertussen, dat je arm naar dat glas heen vertrok ,was ik weer aan van alles en nog wat aan het denken, en als je dan het glas hebt gepakt. Lijkt het alsof dat glas pakken 1 seconden duurde maar dat je dat beeld al een 100 keer hebt gezien. Dèjavu...

Ik ging naar buiten om een lekker sigaretje te roken. Eindelijk bij mijn chill stoel geraakt plofte ik neer. maar ik plofte zo'n 3 keer na elkaar neer precies alsof eerst je lichaam gaat zitten, dan 1 seconde later gaat je geweten zitten en dan pas je ziel. Ondertussen dat je dat meemaakt ben je weer over alles wat je voelt aan het denken en dan sta je precies ineens terug stil...

De visuals waren prachtig, kleuren zoo mooi, kleurrijk. ik was echt in een prachtige,cartoon achtig wereld tercht gekomen. Een fantasie wereld.
er stond zo'n klein, dik soort van plant/boom en op alle blaadjes schudden er van die rare gezichtjes samen op de muziek die ik afspeelde in mijn hoofd ( de muziek was van zo'n 2u geleden maar ik bleef dat liedje de hele tijd afspelen (in mijn hoofd) ).
In de tuin zag ik allemaal mooie, gekleurde patronen en lijnen. Het gras was heerlijk aan het golven. bomen bewogen, mooie kleuren in de lucht,prachtige regenbogen,...
Helemaal in mijn eigen , diep van binnen weggezonken in mijn gedachten begon ik op mijn mond te letten, ik kon het speeksel uit alle kleine kanaaltjes in mijn mond voelen stromen. Ik kon precies alle kleine spiertjes voelen in mijn mond. Ik voelde mijn bloed door mijn aderen stromen en ik was ondertussen ook nog eens nadenken over hetgeen waar ik over aan het nadenken was...Ik kreeg toegang tot de kleinere deeltjes van mijn lichaam.Die vaak het interresants zijn.

Terug binnen kwam ik na een paar eeuwen weer langs de mooie spiegel.

Ik bleef enkele minuten staan en zag mijn gezicht heel kleurrijk en wazig, vervormen in alle gezichts trekken die er waren; Blij,bang,boos,verbaasd,nieuwsgierig,heeel boos,...
Mijn T-shirt werd fluoricerend geel, en ik zag de warmte uit de lampen vloeien.
na enige eeuwen vertok ik terug op weg naar een andere wereld.
Ik zette me op de zetel voor de tv en voelde precies een beknepe keel, het gevoel niet te kunnen slikken of ademen. Dat beangstigde me op dat moment wel. Maar dat gevoel ging dan na zo'n 5 sec ook terug weg, mijn lichaam draaiden ook heel raar mee precies alsof je een robot bent, iedere beweging die je doet, moet de tientallen lichamelijke niveauvs omhoog of omlaag afleggen,.Je kon precies elk botje in je lichaam horen, en voelen draaien, ik begon steeds meer en meer in de war te geraken en ik wist na enige eeuwen niet meer wat ik juist moest doen in welke wereld, ik leek zoveel opties te hebben maar geen enkele die juist leek.

Na zo'n 4u a 5u na inbracht begon het effect steeds minder te worden en ik kwam stilletjes aan terug in de normale wereld terecht.Ik had nog eens goesting om een lekker lijntje te leggen.
SPEED
Ik deed dit dan ook gretig. De effecten van speed deden wonderen terwijl alice aan het afbouwen was. Maar dat duurt nog wel effe,...

Dit is mijn eerste tripreport en is op dit ogenblik nog altijd geschreven onder invloed van LSD.Het mooie van deze trip vond ik het enorm diep gaan, op zoek naar alle verborgen kamertjes in je lichaam.
op dit moment heb ik nog wel steeds lichte visuals maar ben terug goed bij mijn positieven.IK hoop dat jullie van mijn tripreportje hebben genoten,...
:wave:
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Mijn excuses voor eventuele spellingsfouten.

Bedankt Alice...

vogel

Bewuste gebruiker
Re: LSD tripreport (rectaal)

pas na 25 minuuutjes begon de werking,, zal dan wel aan de capsule liggen die eerst moet oplossen,

de zon scheen niet op de wc ? dat is een sombere plaats om je lsd te pluggen ja.

je kan ook in de zon buiten op het gras een koprol achterover maken , en dan laat je de zegels zo zonder capsule in je kont vallen.
dan word de wereld om je heen erg gauw vloeibaar

vogel

Bewuste gebruiker
Re: LSD tripreport (rectaal) .

o wauw dat is de mad hatter, die plaatje van die man met die hoed,
begrijpend lezen is ook een vak merk ik nu,, je bedoelde dat de zon nooit in je gat schijnt ?

vogel

Bewuste gebruiker

effecten van de speed deden wonderen?
het boek heet toch:
LSD-Mein sorgenkind, Die entdeckung einer Wunderdroge.

Wunderdroge = Wondermiddel

speed doet geen wonderen bij vogel,
speed sloopt me voor 3 weken lang,,,
de adrenergische werking van LSD duurt een week, ik kan daar helemaal één mee worden, dat voeld goed,, een hele week heb ik dan een fit en energiek helder gevoel,
met lichte visuals,maar meestal dan alleen als ik me concentreer,,

Echelon

Belezen gebruiker

toffe report. klinkt absoluut als een geslaagde trip.
t werd me alleen niet helemaal duidelijk, of dit nu mooier is ten opzichte van oraal gebruik?
Ik ben een beetje huiverig om dingen in mijn rectum te stoppen, maar als je zegt dat het de moeite waard is... wie weet

psych-out

Bewuste gebruiker

Echelon zei:
toffe report. klinkt absoluut als een geslaagde trip.
t werd me alleen niet helemaal duidelijk, of dit nu mooier is ten opzichte van oraal gebruik?
Ik ben een beetje huiverig om dingen in mijn rectum te stoppen, maar als je zegt dat het de moeite waard is... wie weet

jah ik had ook nooit gedacht dat ik iets in mijn achterste zou stoppen maar het zou een goede methode zijnn om je dosis te verdubbelen, en je moet alles is hebbe geprobeerd in het leven.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

Goed gedaan ouwe !!!

papertrips en capsules moeten eerst oplossen, liquid lsd opgelost in water niet.

:hearteyes:

op naar je 3 zegels .....

:rockband:

J

JH5L7H7B356LKG

Gast

Ik heb zeker van je tripreport genoten! :)
Het was zo beschreven dat het duidelijk genoeg was dat het leek alsof ik het zelf ervaarde.

In iedergeval ik kijk nu echt uit na mijn eerste LSD trip :grin:

psych-out

Bewuste gebruiker

vogel zei:
o wauw dat is de mad hatter, die plaatje van die man met die hoed,
begrijpend lezen is ook een vak merk ik nu,, je bedoelde dat de zon nooit in je gat schijnt ?

GOED ZO....

Oom Klaas

Badass junkie

't lijkt me nu steeds interesanter om het rectaal te doen...mag dan toch wel eens tijd worden!

Mooi report trouwens!

tomz0r

Badass junkie

Leuk :)
Merkte je qua effect nog een duidelijk verschil met oraal? Of dat niet?

psych-out

Bewuste gebruiker

De Sjeik zei:
hoeveelheid: 2 zegels van elk 100ug dus in totaal 400ug.

Huh?

rectaal betekent in de kont. en in je kont ( endeldarm) word het bijna helemaal gebruikt zo'n
50 % meer dan oraal dus als je een zegel rectaal neemt heb je het dubbel effect dan als je het oraal neemt
tip: lees het handboek voor de newbie LSD tripper hier in staat de uitleg van rectaal

De Sjeik

Bewuste gebruiker

LSDmathXtc zei:
De Sjeik zei:
hoeveelheid: 2 zegels van elk 100ug dus in totaal 400ug.

Huh?

rectaal betekent in de kont. en in je kont ( endeldarm) word het bijna helemaal gebruikt zo'n
50 % meer dan oraal dus als je een zegel rectaal neemt heb je het dubbel effect dan als je het oraal neemt
tip: lees het handboek voor de newbie LSD tripper hier in staat de uitleg van rectaal

Meer zo van, 2x100 ug = 400 ug? Je bedoelt zeker 200 ug, ook al komt het rectaal sterker op, heb je niet opeens de dubbele dosis genomen..

Behalve dat mooi reportje hoor.

psych-out

Bewuste gebruiker

Meer zo van, 2x100 ug = 400 ug? Je bedoelt zeker 200 ug, ook al komt het rectaal sterker op, heb je niet opeens de dubbele dosis genomen..

Behalve dat mooi reportje hoor.[/quote]

LEES HET HANDBOEK !!! en merci ben blij dat je het een leuk report vond

J0rrit

Badass junkie

LSDmathXtc zei:

LEES HET HANDBOEK !!! en merci ben blij dat je het een leuk report vond[/quote]

Je zegt 50 % meer ? Dat betekent toch niet het dubbele,200 + ( 200 x 0,5 )= 300

Gr,

psych-out

Bewuste gebruiker

J0rrit zei:
LSDmathXtc zei:

LEES HET HANDBOEK !!! en merci ben blij dat je het een leuk report vond

Je zegt 50 % meer ? Dat betekent toch niet het dubbele,200 + ( 200 x 0,5 )= 300

Gr,[/quote]

mijn fout.
heb het tripreportje ook aangepast.

Pikachu

Wijs gebruiker

Gaaf report. Heb al lang niet meer getript maar hierdoor heb ik toch best wel weer zin gekregen om weer eens een tripje te verorberen! Vooral erg leuk met al die plaatjes erbij :)

_Kat_

Bewuste gebruiker

2 zegels van elk 100 ug komen rectaal aan als 400ug. De hoeveelheid doet er niet eens meer toe omdat het sneller en daardoor dus ook harder aankomt. Dus de verdubbeling van de dosis klopt wel degelijk. Rectaal duurt ook nog eens veel langer, twee keer zo lang had ik vaak het idee en afhankelijk van de stof kan dat nog veel langer zijn. Maar het komt bij sommige stoffen ook 3 keer zo hard aan. Dus voor mij geen orale inname meer. Zonde van je drugs.

Soma

Bewuste gebruiker

Kan je ook je zegels in een beetje water laten weken en dat er dan inspuiten? Of vergaat de LSD in water?

Pikachu

Wijs gebruiker

Als je gedestileerd water hebt kan het waarschijnlijk wel, maar in gewoon water gaat lsd kapot geloof ik...

Soma

Bewuste gebruiker

Echt gedistilleerd water of mag gedemineraliseerd water ook?

De Sjeik

Bewuste gebruiker

_Kat_ zei:
2 zegels van elk 100 ug komen rectaal aan als 400ug. De hoeveelheid doet er niet eens meer toe omdat het sneller en daardoor dus ook harder aankomt. Dus de verdubbeling van de dosis klopt wel degelijk. Rectaal duurt ook nog eens veel langer, twee keer zo lang had ik vaak het idee en afhankelijk van de stof kan dat nog veel langer zijn. Maar het komt bij sommige stoffen ook 3 keer zo hard aan. Dus voor mij geen orale inname meer. Zonde van je drugs.

Ik kan hier gewoon echt niet inkomen hoor. Wat het waarschijnlijk is, is dat oraal de dosis niet volledig word opgenomen, 200 mics zou dan aanvoelen als ikzegmaarwat 150 mics. Maar rectaal word dus zo'n beetje alle stof opgenomen, dus zou itt oraal wel aanvoelen als de volle 200 mics.

200 mics is en blijft 200 mics..

Drientje

DF-koning

De Sjeik zei:
_Kat_ zei:

Ik kan hier gewoon echt niet inkomen hoor. Wat het waarschijnlijk is, is dat oraal de dosis niet volledig word opgenomen, 200 mics zou dan aanvoelen als ikzegmaarwat 150 mics. Maar rectaal word dus zo'n beetje alle stof opgenomen, dus zou itt oraal wel aanvoelen als de volle 200 mics.

Als je oraal een stof inneemt heeft het een lange weg te gaan voordat het überhaupt in je bloedbaan is. Maagsap en natriumwaterstofcarbonaat gaan je drugs te lijf waardoor er nog maar ongeveer 50% van de werkzame stof daadwerkelijk in de bloedbaan komt, de rest wordt onbruikbaar afgevoerd.

In je endeldarm is het een continue uitwisseling van stoffen, zonder tussenkomst van je spijsverteringsstelsel en je lever, en dus heb je maximaal profijt van je gelanceerde dosis.

Dus 100 Ug rectaal is en blijft 100 Ug, maar slaat in volle glorie in terwijl 100 Ug oraal maar een mager aftreksel is van wat je had kunnen hebben. Je verdubbelt heus niet ineens de dosis op een papertrip maar je snapt nu vast wel wat ze bedoelen.

De Sjeik

Bewuste gebruiker

Drientje zei:
De Sjeik zei:
_Kat_ zei:

Als je oraal een stof inneemt heeft het een lange weg te gaan voordat het überhaupt in je bloedbaan is. Maagsap en natriumwaterstofcarbonaat gaan je drugs te lijf waardoor er nog maar ongeveer 50% van de werkzame stof daadwerkelijk in de bloedbaan komt, de rest wordt onbruikbaar afgevoerd.

In je endeldarm is het een continue uitwisseling van stoffen, zonder tussenkomst van je spijsverteringsstelsel en je lever, en dus heb je maximaal profijt van je gelanceerde dosis.

Dus 100 Ug rectaal is en blijft 100 Ug, maar slaat in volle glorie in terwijl 100 Ug oraal maar een mager aftreksel is van wat je had kunnen hebben. Je verdubbelt heus niet ineens de dosis op een papertrip maar je snapt nu vast wel wat ze bedoelen.

Das dus min of meer wat ik zei, maar dan gedetailleerder :)

hallotje

Bewuste gebruiker

Wat een bikkel hoor 200UG in achterste...

Leuk tripreport een boel overéénstemmingen met mijn trips... Goed beschreven gedachtespinsels zalig :hearteyes:

PLUGGERS UNITED :rock:

Sybliminal

Experimenterende gebruiker

LSDmathXtc zei:
Na zo'n 3u a 4u na inbracht begon het effect steeds minder te worden en ik kwam stilletjes aan terug in de normale wereld terecht

Wat ik niet snap..

Als er dmv rectale inname het minste verloren gaat, hoe kan je hem dan zo kort trippen? of is dat standaard als je drugs in je hol stopt? Lijkt me een beetje zonde dat je 'm van 200ug maar 4 uur tript.. of begrijp ik het verkeerd

Maar mooi reportje hoor, leuk om te lezen. Over t algemeen goed bevallen, rectaal? Voor herhaling vatbaar? Of volgende keer maar weer oraal?

psych-out

Bewuste gebruiker

Sybliminal zei:
LSDmathXtc zei:
Na zo'n 3u a 4u na inbracht begon het effect steeds minder te worden en ik kwam stilletjes aan terug in de normale wereld terecht

Wat ik niet snap..

Als er dmv rectale inname het minste verloren gaat, hoe kan je hem dan zo kort trippen? of is dat standaard als je drugs in je hol stopt? Lijkt me een beetje zonde dat je 'm van 200ug maar 4 uur tript.. of begrijp ik het verkeerd

Maar mooi reportje hoor, leuk om te lezen. Over t algemeen goed bevallen, rectaal? Voor herhaling vatbaar? Of volgende keer maar weer oraal?

ik heb de aflgelope weken voor die rectale trip veel getript dus mijn lichaam had er nog wat tollerantie op dus duurt het ook nie zo lang op de piek
en aan het mindere betekent niet dat je niks meer voelt maar dat je over de piek hene bent

smokeboy

Experimenterende gebruiker

ja dat is zeker een relaxte report! mooi man! nou weet ik ook weer is wat meer over de effecten van lsd!:grin::wink:

Bovenaan