• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD trip op fuif

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Wie: ik
Dosis; 1shiva
Wanneer: vannacht
Waar: Op een fuif

Ik kom aan op de fuif, dat een soort fuif is met een tent en daarrond wat natuur om te chillen. Rond middernacht de eerste helft erin gedropt, de sfeer voelde wel snor dus rond half 1 drop ik de tweede helft. Langzaamaan, zo rond 1 uur ofzo voel ik die herkenbare tinteling opkomen en weet dat het goed zit :) Wel heb ik moeten kotsen, en helemaal niet van de zenuwen, echt zoals je normaal ook van mdma hebt, maar dit had ik dus van lsd. :confused: Niet dat ik me er zo veel van aantrok dan. De shiva slaat echt goed in tijdens een dubstep liedje, en de hele tent wordt belicht door zo'n ding dat heel vlug aan en uit flitst wat echt een enorm schouwspel is op LSD. Maar dan komt er een kut probleem; even schetsen: mijn ex, wij die een relatie hebben van meer-dan-beste-vrienden maar toch geen liefjes wil me spreken. So far so good, maar dan begint ze dat ze het niet meer leuk vindt zoals het nu gaat, omdat ik haar 'heb laten vallen" en dat het totaal niet meer was zoals vroeger.

Shit.

Begint ze daar te wenen, ik probeer haar een beetje uit te leggen dat dat helemaal niet zo is, dat ze nog altijd veel voor me betekent, maar dit is erg moeilijk op lsd. Zeker als je nog geen 30 meter ofzo ver kunt kijken door de visuals en amper kunt praten. Zij zelf begrijpt lsd niet echt, dus ik krijg weer een preek van aaah je hebt weer drugs op dit dat. Maargoed, ik probeer haar te troosten, probeer haar uit te leggen hoe en waarom, dat ik m'n fouten echt recht ga zetten. Maar voor haar is het echt genoeg, het was voorbij wat we gehad hebben. Ze loopt wenend weg, ik sta daar alleen en voel me fucked. Maar ondanks dit bleef ik eigenlijk goed gaan. Ik vond de trip VEEL normaler aanvoelen dan de vorige keer, de vorige keer voelde enorm donker, psychotisch en paranoide. Zelf zonder ik een psychose heb gehad wist ik toen dat het zo moest zijn. Nu voelde, ondanks het verdriet de trip redelijk normaal. Wel met enorme humeurwisselingen, het ene moment voelde ik me top, dan het andere moment wat kutter. Maargoed, intussen is de lsd enorm ingeslagen en beleef ik dingen dat ik nog nooit meegemaakt heb. Ik zit op de grond met naast mij een soort kampvuur en ik deed m'n ogen dicht en ik bleef evenveel zien als m'n ogen open. :hearteyes: :openmouth: . Het allermooiste van al was dat ik pas besefte dat ik m'n ogen dicht had gedaan als ik ze weer open deed. Ik zag alles nog als ik de ogen dicht deed, alleen wat waziger en veel kleurrijker en warmer. PRACHTIG! Wel is het enorm druk daar binnen en alcohol begint z'n tol te eisen en onstaan her hier en daar wat gevechten. 1 meter voor me onstaat een gevecht waarbij op een bepaald moment 1 jongen op z'n hoofd wordt gestampt door 4-5 andere jongens. Ik stond er dan een meter van en keek ernaar alsof je naar een film kijkt. Wel hoorde en voelde ik enorm goed die trappen dat die jongen kreeg, die donderden echt door de tent. Wat ik raar vond is dat ik me niet echt in de muziek kon vinden, zelfs met wiet kan ik soms meer in de muziek zitten dan toen op lsd. Maargoed, rond 4-5u ben ik het beu en ga ik naar huis, dus ik bel m'n moeder :P Wachtend op de auto zie ik de wereld veranderen in veel minder contrast ( bijna helemaal zwart-wit) en zie ik alles trillen zoals alleen LSD van dat lang gras kan laten trillen. Compleet trippend in de auto gezeten naast haar, terwijl dat ik de weg compleet zag veranderen, ik zag de wereld pas 20-30meter voor de auto 'opbouwen'. Raar genoeg ging dat allemaal perfect. Ik kon redelijk normaal praten en had een normale reactietijd. Ik moest me alleen wat meer concentreren om niet te struikelen over mijn woorden, maar dat was het enige. Wat ik me nog herinner is dat ik dacht aan iemand hier van DF die ooit eens zei dat hij gereden had op LSD en ik besloot maar dat ik dat helemaal niet zou kunnen. Terug thuis pakte ik de laptop en luisterde wat muziek, nog steeds keihard trippend. Ik wou echt chatten met members van DF, maar er was bijna niemand Online. Ik weet nog dat ik dan een tijdje in de spiegel staan kijken heb en m'n gezicht liet vervormen, iets wat de vorige keer enorm akelig was, had ik nu volledig zelf in de hand. Ik kon het echt sturen. Ik besluit te gaan slapen, en laat mezelf nog 1 keer vervormen in de spiegel, en zeg tegen mezelf " tot de volgende keer, trippende zelf" Klinkt raar, maar ik had echt het gevoel dat ik op dat moment deur in m'n hersend afsloot en dat die weer klaar was om geopend te worden voor de volgende trip. Zo rond 6u voel ik de trip duidelijk verminderen, ik probeer de spiegeltruc nog eens maar het voelt veel minder echt aan. Ik ben dan maar gaan slapen.

Ondanks alle gebeurtenissen, vond ik het toch een geslaagde trip. Ik moet er wel op letten dat ik niet te impulsief LSD neem en al zeker niet op fuiven. Teveel drukte, en er zijn ook mensen afgeslagen buiten de tent die blijkbaar niets misdaan hadden. Ik ben echt blij dat me dat niet is overkomen tijdens de trip.
En nog eens herhalen, deze trip voelde echt heel natuurlijk en stuurbaar. Terwijl ik bij m'n vorige trip overgeleverd was aan de LSD en alles heel bedreigend was, was ik nu de baas over de lsd. Dit maakt het echt een fijne ervaring.

PS; dat met dat meisje, ze stuurde later dat ze overdreven emotioneel was en dat ze totaal niet zo bedoelde. Ik denk een duidelijk signaal, dus ik ga nu ff van de drugs afblijven en wat meer met haar bemoeien

See you in 6 months, LSD

Edit: toch geen 6 maanden :grin:

Fidge

Bewuste gebruiker
Lijkt me inderdaad een erg mooie trip. Je hebt het in ieder geval erg mooi geschreven, in één stuk uitgelezen en dat die ik bijna nooit :) Goed idee ook, om wat meer tijd aan dat meisje te besteden, het lijkt me idd dat jullie een hechte band hebben

Dreuge

Badass junkie
als jij met je hippie kop niet aan de acid had gezeten had je die jongen die door 4 of 5 man in elkaar geschopt werd kunnen helpen :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

:wave:

cheiron

Bewuste gebruiker
Mooi report, helder geschreven, mooi gedetaileerd.
Wel heftige dingen hoor, tijdens een trip. Je vriendin emotioneel, mensen in elkaar geschopt... En inderdaad dan de mazel dat je zelf niet te grazen bent genomen.

Zijn wel de ingredienten waarmee een trip potentieel enorm fout kan gaan, qua setting...

Mooi dat je er zo doorheen bent gekomen. Op zich ook wel interessant dat je zulke harde visuals hebt, met ogen open, en dat je daar gewoon doorheen blijft functioneren bijvoorbeeld in de auto :tearsofjoy:

Mooie trip.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
@ Fidge

Ja :) jammer genoeg vooral hadden, maar oké. Trouwens, jij was die ene persoon die nog online was :) maar ik vond niet in welke deel van het forum je was en vond er niets beter op dan overal een berichtje achter te laten dat ik wou chatten en ik aan het trippen was. Gelukkig dat ik dat niet langer dan 2 posts heb volgehouden. Zou je eigenlijk een ban krijgen voor spammen in een trip? Of zijn dat verzachtende omstandigheden.

@Dreuge

Nah, zelfs zonder acid had ik me daar niet mee bemoeit. A la type "ik ben train elke dag in de fitness en ga naar fuiven om te vechten met een haarmatje in m'n nek" ga ik me gewoon niet mee bemoeien. Wat haat ik zulke mensen.

Fidge

Bewuste gebruiker
NorthernLightBE zei:
@ Fidge

Ja :) jammer genoeg vooral hadden, maar oké. Trouwens, jij was die ene persoon die nog online was :) maar ik vond niet in welke deel van het forum je was en vond er niets beter op dan overal een berichtje achter te laten dat ik wou chatten en ik aan het trippen was. Gelukkig dat ik dat niet langer dan 2 posts heb volgehouden. Zou je eigenlijk een ban krijgen voor spammen in een trip? Of zijn dat verzachtende omstandigheden.

@Dreuge

Nah, zelfs zonder acid had ik me daar niet mee bemoeit. A la type "ik ben train elke dag in de fitness en ga naar fuiven om te vechten met een haarmatje in m'n nek" ga ik me gewoon niet mee bemoeien. Wat haat ik zulke mensen.

Het was weer speedweekend, ik was idd een klein beetje online. Had me maar een PM gestuurd, was ik wel weer wakker geworden. Ik weet zelf hoe het is om iemand online te treffen na een hele intense trip, was erg fijn dat ertoen nog een DFer online was. Toen ik het door had was je al weer weg.

En wat dat meisje betreft, geeft het tijd......

Bovenaan