LSD Testing

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
^ om ze te voeren volgens mij :P. Wel grappig inderdaad... hoewel, met welk doel deden ze dit eigenlijk, misschien toch niet zo grappig!

Ik doe 'm wel op slot (sorry) want dit soort dingen kunnen bij media dump.

Oh bij nader inzien verplaats ik hem naar LSD :mrgreen:

Ik vraag me dus af waarom ze LSD aan militairen gaven, was dat omdat ze LSD als soort wapen wilden gebruiken eventueel (als blijkt dat militairen niet meer kunnen functioneren onder invloed was het idee misschien om de vijand onder invloed te brengen ofzo, zit dat erachter?).

acidboy

Badass junkie
Hehe inderdaad om ze te voeren, niveau engels is niet bijster hoog hier?
Sorry dat ik beetje verkeerd stond, kon m nergens vinden mbv zoeken dus nouja, you guys get the point.

En waarom ze dit spul precies testten op de mannen... geen idee eerlijk gezegd.

DreamWeaver

Badass junkie
Het idee van de CIA (overigens net opgericht toen) was om acid te voeren aan buitenlandse bewindslieden, zodat deze zich belachelijk zouden maken. Dat het kleurloos, geurloos en erg sterk is helpt natuurlijk.

Goanaut

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Hehe inderdaad om ze te voeren, niveau engels is niet bijster hoog hier?

:rolleyes: Ik heb Engels op de Havo anders afgesloten met een 8, en ik lees liever Engelse boeken dan Nederlandse. Sorry hoor dat ik iets verkeerd verstond. =P

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wel apart, de twee keer dat ik lsd nam had ik ook steeds de neiging om een boom in te klimmen... Maar niemand wilde met me mee, en alleen leek me dan weer minder :P

Solidius

Badass junkie
"However, constructive action was still attempted by those retaining a sense of responsibility, in spite of physical symptoms."

Maar natuurlijk, verantwoordelijkheid i.c.m. LSD :')

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik denk dat die voice over het verkeerd heeft begrepen... ik geloof er niks van dat je vogels gaat vangen onder lsd... dan snap je echt wel dat die juist vrij horen te vliegen, je bent hoogstens jaloers!! maar die beestjes daarom gaan inperken? Nee, dat idee hoort niet bij lsd!! :openmouth:

Everio

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Ik denk dat die voice over het verkeerd heeft begrepen... ik geloof er niks van dat je vogels gaat vangen onder lsd... dan snap je echt wel dat die juist vrij horen te vliegen, je bent hoogstens jaloers!! maar die beestjes daarom gaan inperken? Nee, dat idee hoort niet bij lsd!! :openmouth:

vangen?

sinds wanneer is vangen=voeren in ABN?

:wave:

Solidius

Badass junkie
TechNora zei:

"With one man climbing a tree to feed (kheb dit stukje een paar keer geluisterd en hij zegt toch écht feed) the birds, the troop commander gave up, admitting that he could no longer control himself, or his men."

Bovenaan