Wil je zeggen dat je zegels hebt van 300 microgram? Heb je dat laten testen?- ik had een zegel van 150 ug (begonnen met de helft) en mij leek dit een ideale beginnersdosis;
Haha, idd 75 ug. Een zegel van 300 ug lijkt me wel héél ambitieus voor een groentjeWil je zeggen dat je zegels hebt van 300 microgram? Heb je dat laten testen?
Het komt voor, maar in verreweg de meeste gevallen zijn dit verkooppraatjes. Echt 150 ug is niet een beginnersdosis namelijk. Mensen schrikken er weleens van wanneer men LSD analogen (RC's als 1p-lsd en ald-52) probeert die wél correct gedoseerd zijn. Want correct gedoseerde zegels met bijvoorbeeld 100 ug is dan namelijk al voldoende voor een echte trip. Een beginnersdosis met correct gedoseerde zegels zou ik eerder zo'n 75 ug noemen.
Uiteraard is het nog wel zo dat het effect verschilt van persoon tot persoon.
Edit: wacht, ik heb je bericht verkeerd gelezen. Je hebt dus 75 ug hebt genomen.Damn, ik ben echt niet helder meer haha.
Cool! Ik had onlangs m'n 1e LSD-trip en die is me enorm goed bevallen!
Enkele tips:
- ik had een zegel van 150 ug (begonnen met de helft) en mij leek dit een ideale beginnersdosis;
- mijn tripbuddy had veel ervaring met hallucinogenen, dat voelde al meteen een stuk veiliger aan;
- stel een leuke playlist samen. Wij kozen voor klassieke muziek (kwestie van smaak) en dat was een schot in de roos.
Enjoy!
Lsd is mijn favoriete drug. Ga er met een open mind in en accepteer alles wat op je af komt. Zoek een rustige vertrouwde omgeving, zoals thuis (als dat kan) of buiten in de natuur.
Ik ben er zo iemand die op lsd tegen een boom aan gaat liggen en zich gewoon uren laat vergaan (in de meest positieve zin van het woord). Ik ervaar dan dan mijn ziel opgenomen wordt door de natuur. Ik schreef laatst tijdens mijn trip: "Al komt een beer mij nu opeten, mijn ziel zal ongewogen blijven liggen." En dat omschreef goed hoe ik daar uren heb gelegen: volledige acceptatie van alles en "het niets zijn."
Stay safe and have fun![]()
Hi! Leuk dat je LSD wil gaan proberen.
Als het ook tevens je allereerste keer trippen is, zou ik voor 75-100 ug gaan, in ieder geval niet boven de 100. Ik heb die dosis zelf nooit geprobeerd met LSD, alleen heel laag ( rond de 55 ug) en juist wat hoger (>150 ug) maar daar tussenin is denk ik ideaal. LSD is potent en geeft op lagere dosissen al een kenmerkend effect, omdat het daarnaast ook heel lang duurt zou ik eerder riskeren dat je wat te bescheiden doseert dan te royaal, zodat je op je gemak kennis kunt maken met het gevoel en het niet te overweldigend wordt.
Als je zeker wilt zijn van wat je binnenkrijgt zou je ALD-52 kunnen overwegen, dit geeft effecten die vrijwel identiek zijn aan LSD en omdat het een RC is weet je met grote zekerheid dat de aangegeven dosis correct is (is wel net iets minder potent dan LSD). Bij LSD heb je altijd die onzekerheid omdat ze het niet kwantificeren, vind ik persoonlijk een groot nadeel. Zeker als je nog niet ervaren genoeg bent om te herkennen wat verschillende doseringen doen kan het een vertekend beeld geven. Hou daar dus wel enigszins rekening mee.
Veel plezier!
Thanks voor de tip, er is hier dichtbij een hele mooie bos