LSD Proberen

Smc

Newbie
Hoi,
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een keer LSD te proberen. Het lijkt me echt geweldig om een keer zo'n ervaring mee te maken. Ik heb me al aardig ingelezen in de effecten en heb een aantal tripreports op o.a. dit forum gelezen.

Waar ik een beetje mee zit, is dat ik een tijd depressief geweest ben. Dit kwam door de hoge druk waar ik op dat moment onder stond en ik zit nu al ruim een jaar weer lekker in m'n vel. Echter, ik heb nog wel twijfels over tot in hoeverre dit invloed heeft op een eventuele trip. Ik ben ook een beetje onzeker en snel zenuwachtig.

Ik ben van plan om thuis 100 ug te nemen (ben ongeveer 90 kilo) met een tripsitter (goede vriend). Hij heeft zelf nog nooit psychedelische drugs gedaan, maar hij heeft wel ervaring met andere drugs en is erg empatisch. Zelf blow ik regelmatig en heb ik ervaring met partydrugs zoals XTC en coke.

Wat denken jullie hiervan?

Groetjes

Tetsuo

Belezen gebruiker
Ik zou me er niet al te druk om maken. Mij heeft het me van mijn depresiviteit en onzekerheid afgeholpen. Dit hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden, maar je neemt niet al teveel en dan is het allemaal nog goed te handelen als je 'fout' gaat.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tetsuo zei:
Ik zou me er niet al te druk om maken. Mij heeft het me van mijn depresiviteit en onzekerheid afgeholpen. Dit hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden, maar je neemt niet al teveel en dan is het allemaal nog goed te handelen als je 'fout' gaat.

+1 Helemaal mee eens, geniet ervan!

franx

Experimenterende gebruiker
25tolife zei:
Tetsuo zei:

+1 Helemaal mee eens, geniet ervan!

Ik kan het bovenstaande onderschrijven.
Enjoy.

Bovenaan