Het was ZO geweldig..
Alle plaatjes kwamen tot leven, zelfs grote muurschilderingen van vlinders en gras en bloemen, kwamen tot leven, er kwam wind langs,
En toen kwam echt 1 van de ziekste dingen,
we gingen dit filmpje kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=vogf41WVNfE&fmt=18
De plaatjes kwamen tot leven, ik kon NIET geloven dat het geen filmpje was.
Het zijn trouwens ECHT plaatjes die je op lsd moet zien, misschien hou je niet van de muziek, maar t werd allemaal zo episch. De draak kwam tot leven, de ridder met t zwaard ook, het eerste plaatje zag ik gewoon boten voorbij gaan, wind zien gaan, en in t midden een paar van die wijze ''superbeings'', die telepatisch tegen me praatte.
Ik heb regenboog geproefd, alles was ''regenboog''.. regenboog kleuren overheerste alles, een vriendin van me straalde licht uit, ze zag er echt zo wijs uit enzo..
Na 5-6 uur lsd trippen nam ik me Penta (Mdma + speed pil, vrij sterke). Toen dacht ik van: nou zal de lsd wel weg gaan, maar uiteindelijk kwam ik alsnog in een candyflip (of iets daarvan in de buurt!). Ik was niet helemaal meer overheerst door de visuals en hallicunaties, maar t was er nog wel, terwijl ik klaarwakker was, ik was helemaal bewust van de dingen die ik zag, het was ZOOOO mooi..
Het was echt de mooiste ervaring uit me leven, ik had de meest mooie en filosofische gesprekken, soms wist ik al wat mensen gingen zeggen, soms hele rare deja vu's, ik voelde me ook een soort spiritueel.
Dan nog een vraagje,
een vriend liet me wat filmpjes zien van een aantal kerels die mdma op hadde, en liet me op hun letten als ze zeg maar wegtripte even, dat ze HELE enge gezichten trokken, en toen probeerde ik t zelf, en toen bleef t soms een beetje hangen en deed ik het zonder het bewust te zijn. Heel enge gezichten trok ik, alsof ik me hoofd uit elkaar wilde trekken volgens sommige. Ik voelde me steeds beter nadat ik dat deed, toen stopte ik ermee, en bleef t weg.
Maar kortom: HET WAS SUUUUPERAMAZING!!!!
Ik ga het zeker vaker doen