LSD opbouwen

LadyLike

Experimenterende gebruiker
Ik zag de docu “begrijp je nu waarom ik huil” over een psychiater die holocaust overleverde behandelde met lsd. Wat me daarbij opviel is dat hij nadoseerde. Er werden geen dosages genoemd, maar 2 uur na de eerste inname kreeg de cliënt een tweede dose.
Wat ik altijd gelezen heb is dat de hersenen heel snel tolerant worden en dus een nieuwe dosis niet meer opnemen.
Iemand info over waar het omslagpunt zit?
Ik wil nog wel eens hoog doseren, maar dan hakt ie er knetterhard in. Iets rustigere opbouw zou wel prettig zijn 🙃

PinkHippo

Ten eerste bedankt voor de tip! Ik weet wat ik vanavond ga kijken :smilecat:...
Goed artikel in het Engels over de tolerantie die je (serotine-gene) systemen in je brein opbouwen. Had inderdaad ook een tijd terug gelezen dat je brein al een tolerantie opbouwt enkele uren in de trip. Tolerance to LSD – How the Brain Bolts the Doors of Perception - MIND Foundation (mind-foundation.org)

Zelf heb ik nog nooit na-gedoseerd, wil je dan een hele lange trip ondergaan? Wat is het doel van je trip? Wel moet ik zeggen dat ik zelf al een verschil merk tussen een maand interval of een kortere twee weken interval.. (minder euforie en lichaamelijk extase, meer mind-heavy and visueel)

LadyLike

Op YouTube is de Engelse versie te vinden (Nederlands gesproken maar Engels ondertiteld) met titel “now do you get it?”.

ik gebruik lsd therapeutisch. Ik wil luiken openen in mijn hoofd om daarmee tot verwerking te komen. Ik laat sowieso kort tussen trips: 1 of 2 weken. Bij 1 week neem ik 2x 150mg. Met 2 of meer weken ertussen is 1 voldoende. Met 1 zak ik er rustig in weg. Met 2 knalt ie binnen, ga ik over mijn nek etc. Als ik dat ietsje zou kunnen afremmen zou me een lief ding zijn, geloof ik.

Ape

Badass junkie
Op YouTube is de Engelse versie te vinden (Nederlands gesproken maar Engels ondertiteld) met titel “now do you get it?”.

ik gebruik lsd therapeutisch. Ik wil luiken openen in mijn hoofd om daarmee tot verwerking te komen. Ik laat sowieso kort tussen trips: 1 of 2 weken. Bij 1 week neem ik 2x 150mg. Met 2 of meer weken ertussen is 1 voldoende. Met 1 zak ik er rustig in weg. Met 2 knalt ie binnen, ga ik over mijn nek etc. Als ik dat ietsje zou kunnen afremmen zou me een lief ding zijn, geloof ik.
1x150 en tweede keer 100 dan?

LadyLike

1x150 en tweede keer 100 dan?
De pilletjes (1P-LSD) zijn te klein om te splitten. Ik neem die twee nu tegelijk. Ben dus wel benieuwd of er mensen zijn die er eerst 1 nemen ek bijv een uur of twee uur later een tweede. En wat dan de ideale tijd ertussen is voor rustigere opbouw zónder dat die tweede tegen tolerantie aanloopt.

Let It Happen

Bewuste gebruiker
De docu is volgensmij al vrij oud waardoor de effecten van re-dose nog niet goed onderzocht waren t.o v. nu.

Ik ben het dan ook eens met de bovenstaande mening/conclusie, om de duratie te verlengen is het leuk maar anders liever in één keer innemen.

Heb je al overwogen om voor blotters te gaan die je zelf makkelijk kunt delen om zo beter te doseren? Soms plan ik een trip en bepaal ik op de dag zelf dat er nog wat bij/vanaf mag. Dit is dan goed te realiseren door blotters te knippen.

Laatst bewerkt:

Rivalrie

Badass junkie
Ik heb wel eens LSD bijgenomen vlak voor de piek. Het verlengde de trip enorm en werd ook iets heftiger. Zelf neem ik het liefst in 1x een hoge dosis.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ik zag de docu “begrijp je nu waarom ik huil” over een psychiater die holocaust overleverde behandelde met lsd. Wat me daarbij opviel is dat hij nadoseerde. Er werden geen dosages genoemd, maar 2 uur na de eerste inname kreeg de cliënt een tweede dose.
Wat ik altijd gelezen heb is dat de hersenen heel snel tolerant worden en dus een nieuwe dosis niet meer opnemen.
Ik wil nog wel eens hoog doseren, maar dan hakt ie er knetterhard in. Iets rustigere opbouw zou wel prettig zijn 🙃

Ik doe dat meestal altijd bijdoseren.
Het verlengt de trip alleen en je gaat idd niet harder trippen.
Ik trip namelijk graag 20uur lang.
Maar je begin dosis bepaald hoe hard je gaat trippen.

Ik heb ook wel eens 500ug bij gedoseerd en ik bleef op het zelfde niveau.

PinkHippo

Ik doe dat meestal altijd bijdoseren.
Het verlengt de trip alleen en je gaat idd niet harder trippen.
Ik trip namelijk graag 20uur lang.
Maar je begin dosis bepaald hoe hard je gaat trippen.

Ik heb ook wel eens 500ug bij gedoseerd en ik bleef op het zelfde niveau.
20 uur lang :screamcat: haha wat een strijder

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb in mijn leven nou gok ik zo’n 30/40 keer lsd gedaan, en redosen is gewoon erg lastig. Bij mij werkte het alleen 15/30 minuten na eerste inname nog, maar 2 uur na inname nog effect met een redose is echt klets

Proxima

Badass junkie
Zeer interessant dit!

Ikzelf heb LSD ongeveer 100 keer genomen. van 10mic tot een paar mg.

LSD bouwt zeer snel een tolerantie op, meer LSD nemen op 3 uur na inname is bijvoorbeeld vrijwel nutteloos, je gaat dat niet meer voelen.

Dit gaat echter over het innemen van LSD voordat de tolerantie te hoog wordt. Het is dus de vraag wanneer de curve voor tolerantie de inname van LSD overstijgt en voor die tijd dus de volgende dosis te nemen.

Als voorbeeld: Ikzelf neem vaak Moxy wat vrij heftig is als je het allemaal in 1 keer neemt. Wat hierbij helpt is het nemen van de helft, en dan een half uur later de andere helft. Dit helpt met de stimulatie die je anders zou hebben als je de volledige dosis in 1 keer zou nemen.

Als ik rond vraag over LSD, dan is de consensus dat tolerantie te veel wordt na ongeveer een uur. Het is dus key dat je de extra dosis neemt voor dat punt. Ik zelf zou dit dan uittesten op 45 minuten. Dus neem 150mic en 45 minuten later nog eens 150mic. Ik denk dat dit je niet als een 300mic reis zal raken maar als een 150 reis die heel relaxed en lang zal zijn, precies wat nodig is voor therapeutisch werk.

Dit is zeer interessant onderzoek! De volgende keer dat ik LSD ga nemen zal ik 45 minuten daarna dezelfde dosis nog een keer nemen. Ik zal dan hier neerzetten wat het resultaat is. Mij zelf kennende zal ik dan 300mic nemen en dan na 45 minuten nogmaals 300mic.

Proxima

Badass junkie
Also, als je een lange reis will maken waarin je zonder teveel angst jezelf tegen kan komen zou ik het aanraden om een keer een mescaline reis te maken.

Mescaline maakt je open, en door de zeer langzame comeup is er vrijwel geen pre-flight anxiety. Je kan beginnen met 300mg mescaline-Hcl, en als je dieper wilt gaan kan je 600mg Mescaline-Hcl nemen.

Mescaline is minstens zo magisch als LSD. Het is anders maar zeer vriendelijk voor beginnende psychonauten.

Neo-Shulginist

Badass junkie
In het geval van LSD is mijn ervaring dat herdoseren na die 2 uur nog net wel werkt om de tripintensiteit te verhogen. De trip wordt er ook wel een stukje langer door. Mede daarom nam ik altijd een extra bump ongeveer 1,5 tot 2 uur na inname. Dan had ik iets meer tijd om aan de trip te wennen en bleef 'ie ook nog lekker lang doorgaan.

Maar veel langer dan die twee uur moet je niet wachten inderdaad.

LadyLike

Mijn stofwisseling is soms heel sloom waardoor ik 2 uur zit te wachten tot ik echt iets merk. Dat heeft me wel eens een tweede doen nemen waarna ik daarna echt diep ga. Beter is denk ik een lange trip maar niet te sterk omdat ik hem dan beter kan sturen. Ik word overspoeld door pijnlijke gedachten en herinneringen namelijk dus dan is het fijn dat ik mezelf er ook even uit kan trekken voor een pauze ipv erin blijven hangen waardoor er ook angst bij kan komen van de trip zelf.

Fijn, al deze ervaringen en gedachten. mescaline zal ik eens over lezen. Ik heb nu een stuk of 20-25 lsd trips gedaan afgelopen jaar. Op zich bevalt het wel, maar ben ook wel nieuwsgierig naar andere middelen die mogelijk gestructureerder kunnen zijn, zoals ik lees over ayuhasca bijvoorbeeld.

Van blotters ga ik over mijn nek, dus dat werkt niet, helaas. Psychosomatisch effect van een tegenstribbelend stel hersenen. Ik hoef maar te denken aan lsd en ik krijg een rilling. Een papiertje in mijn mond houden is recept voor spugen.

Proxima

Badass junkie
Zeer interessant dit!

Ikzelf heb LSD ongeveer 100 keer genomen. van 10mic tot een paar mg.

LSD bouwt zeer snel een tolerantie op, meer LSD nemen op 3 uur na inname is bijvoorbeeld vrijwel nutteloos, je gaat dat niet meer voelen.

Dit gaat echter over het innemen van LSD voordat de tolerantie te hoog wordt. Het is dus de vraag wanneer de curve voor tolerantie de inname van LSD overstijgt en voor die tijd dus de volgende dosis te nemen.

Als voorbeeld: Ikzelf neem vaak Moxy wat vrij heftig is als je het allemaal in 1 keer neemt. Wat hierbij helpt is het nemen van de helft, en dan een half uur later de andere helft. Dit helpt met de stimulatie die je anders zou hebben als je de volledige dosis in 1 keer zou nemen.

Als ik rond vraag over LSD, dan is de consensus dat tolerantie te veel wordt na ongeveer een uur. Het is dus key dat je de extra dosis neemt voor dat punt. Ik zelf zou dit dan uittesten op 45 minuten. Dus neem 150mic en 45 minuten later nog eens 150mic. Ik denk dat dit je niet als een 300mic reis zal raken maar als een 150 reis die heel relaxed en lang zal zijn, precies wat nodig is voor therapeutisch werk.

Dit is zeer interessant onderzoek! De volgende keer dat ik LSD ga nemen zal ik 45 minuten daarna dezelfde dosis nog een keer nemen. Ik zal dan hier neerzetten wat het resultaat is. Mij zelf kennende zal ik dan 300mic nemen en dan na 45 minuten nogmaals 300mic.
Aan de hand van deze post heb ik vandaag het volgende gedaan:

T 0:00 Heb ik een 150mic LSZ blotter genomen.

T 0:45 Heb ik nogmaals een 150mic LSZ blotter genomen.

Ik heb beide zegels met LSZ oraal in een capsule ingenomen, ik vind de smaak van blotter papier echt bijzonder smerig. Om te zorgen dat de capsules snel konden worden opgenomen heb ik 3 uur voorafgaand aan het innemen van de capsules met daarin de LSZ blotter niet gegeten.

De opkomst van de LSZ was vrij apart. Ik voelde zo'n 15-30 minuten na het innemen van de eerste blotter enig effect maar het werd nooit echt vol zoals ik gewend ben van LSD-25.

Zo'n 2 uur na het innemen van de eerste blotter voelde ik wel een goede acid flow: een gevoel dat je LSD hebt genomen dat je van binnen voelt: als je in- en uitademt voel ik met LSD altijd een zekere "LSD-flow" => de LSD ademt dan als het ware met je mee, je voelt het gaan.

Tot zeker 5 uur nadat ik de eerste blotter in heb genomen voelde ik nog steeds dezelfde flow. De piek door het nemen van de tweede blotter was voor mij gevoel niet echt hoger dan als ik 1 zou hebben genomen maar wel zeker langer. Ik denk dat als mensen veel anxiety hebben met het nemen van LSD hier zeker een voordeel aan kunnen hebben: je kan veel langer langzaam kennis maken met de LSD en als het er eenmaal is dan blijft het vrij gelijk, dus geen paniek of het nog meer zal worden of niet. Ik denk dat het hierdoor voor therapie een stuk beter zal zijn dan 1 grotere dosis.

Na zo'n 6 uur nam de flow langzaam af, heel even had ik nog een klein beetje kramp in de kaak maar nu zo'n 6 uur na de eerste inname, voel ik geen overdadige stimulatie meer. Bij elkaar een fijne ervaring waar ik weet wat van geleerd heb.

TO KEEP IN MIND:

Zoals ik al aangaf in het topic waar je aangeeft wat je hebt gebruik, voelde deze LSZ blotters alsof ze minder dan 150mic waren. Normaliter zou LSZ ietsje sterker moeten zijn dan LSD-25, deze blotters voelde voor mij duidelijk iets minder. Op z'n max had ik het gevoel om ongeveer hetzelfde als 100-125mic LSD-25 te hebben genomen.

Al met al denk ik dat door het nemen van een tweede dosis na 45 minuten de piek minder hoog is dan wat je normaliter zou hebben als je beide dosissen bij elkaar op zou tellen en het voelt ook alsof de piek een stuk langer uitgestrekt is.

Ook is dit de eerste keer voor mij dat ik LSZ heb genomen, LSZ zou zoals eerder aangegeven iets sterker moeten zijn dan LSD-25 maar dat effect had ik dus niet. Veel van de hiervoor genoemde effecten zouden eventueel kunnen komen doordat LSZ toch echt heel anders is dan LSD-25. Ik denk dat ik dit experiment nog een keer zal overdoen met 1P-LSD waarvan ik zeker weet wat het met me doet zodat ik een betere input voor dit topic kan leveren.

@LadyLike en @Eik ik hoop dat jullie (en anderen) wat aan mijn beperkte onderzoek hebben. Ik vond het een interessant experiment die ik in de toekomst zeker vaker wil doen.

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Tof experiment @Proxima ! Ik ben zelf nog helemaal niet bekend met LSZ. Is het naast de dosering nog op andere afwijkend van lsd-25 of 1-p lsd? (Die laatste twee zijn voor mij nagenoeg identiek)

Al met al denk ik dat door het nemen van een tweede dosis na 45 minuten de piek minder hoog is dan wat je normaliter zou hebben als je beide dosissen bij elkaar op zou tellen en het voelt ook alsof de piek een stuk langer uitgestrekt is.
Dit is wel een beetje de conclusie die ik vaker heb gelezen online over lsd… komt ook overeen met mijn beperkte eigen ervaring met het “bijplakken” van lsd.

Ben al benieuwd naar jouw 1-p lsd experimentje!

Proxima

Badass junkie
Tof experiment @Proxima ! Ik ben zelf nog helemaal niet bekend met LSZ. Is het naast de dosering nog op andere afwijkend van lsd-25 of 1-p lsd? (Die laatste twee zijn voor mij nagenoeg identiek)
Wat ik er over lees zou LSZ met een hogere dosis meer bodyload hebben maar over het algemeen zou het redelijk dezelfde effecten als LSD-25 moeten geven.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Wat ik er over lees zou LSZ met een hogere dosis meer bodyload hebben maar over het algemeen zou het redelijk dezelfde effecten als LSD-25 moeten geven.
Klinkt een beetje als de lsd analogen waar ik bekend mee ben… heb het idee dat 1-p lsd en als-52 ook net wat meer bodyboard geven. Maar
Dat zou ook toeval of placebo kunnen wezen… als er al sprake is van een verschil dan is het subtiel.

Evy

Newbie
Hallo, is er een verschil tussen 1P-LSD 100 mcg en 1B 150 mag? Ik bedoel voorlopig de werking dan. Sterker, leukere beste ervaringen,...
Die 1P-LSD dees gisteren blijkbaar niks. Ik gebruik dit pas sinds een kleine maand. Cocaïne speed xtc allemaal geprobeerd.

Iemand tips aub?

Groetjes

Evy

MaddMonkey

Badass junkie
  • Haha
Waarderingen: ljuv

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hallo, is er een verschil tussen 1P-LSD 100 mcg en 1B 150 mag? Ik bedoel voorlopig de werking dan. Sterker, leukere beste ervaringen,...
Die 1P-LSD dees gisteren blijkbaar niks. Ik gebruik dit pas sinds een kleine maand. Cocaïne speed xtc allemaal geprobeerd.

Iemand tips aub?

Groetjes

Evy
Je gebruikt sinds een kleine maand? Hoe vaak gebruik je LSD?

Fyrckant

Bewuste gebruiker

Iemand tips aub?

Groetjes

Evy
Als 100ug 1P-LSD niks met je doet zou ik eerst naar een oorzaak gaan zoeken ipv de dosis verhogen of soort analoog (B vs P).

Als beginner zou 100ug LSD je echt wel significant op moeten vallen gedurende een uurtje of 6-8.

1B is overigens 4% zwaarder dan 1P. Aangezien beide prodrugs zijn voor LSD-25 (die B, P en cP vallen eraf en dan houdt je LSD-25 over) krijg je dus het meest bang for your buck met de lichtste variant. Dat is 1P. Maar aangezien je aangeeft dat de 1B die op het oog hebt 150ug is ipv 100, zal die veel sterker zijn.

Belangrijker is dat voor aanvang van je trip je tolerantie voor de stof (die vrij snel en sterk opbouwt) weer baseline is. Daarvoor geldt een richtlijn van twee weken. Als je niet kunt wachten moet je rekening houden met een verminderd effect bij een zelfde dosering.

Neo-Shulginist

Badass junkie

Iemand tips aub?

Groetjes

Evy
Ik heb totaal geen verschil gemerkt tussen 1P-LSD, 1B-LSD en LSD. Je zou een van drie zo aan me kunnen voeren en het als LSD verkopen en ik had daar niks van gemerkt als gebruiker.

BramboKambo

Newbie
Om dan toch even mijn visie neer te pennen.

Na veel omzwervingen en de geneugten van allerlei soorten drugs, ben ik na mijn 1ste ayahuasca reis overdonderd geraakt door de kracht van psychedelica. W.o.W wat een magische wereld is dat!

Nadat ik via via een nummer heb kunnen bemachtigen voor een goede pure zegel (zonder (vieze) smaak) ben ik veel aan het experimenteren gegaan.

Mijn bevinding is, dat je wel degelijk minstens tot 2,5uur a 3 uur na de eerste kan bij doseren.

Als ik een uitermate mooie, intense, overweldige alles omvattende spirit journey wil maken, zorg ik dat ik zeker 1 ½ maand geen acid tot mij neem.

Wij beginnen op tijd (vrouw en ik) rond 16u, ik neem dan het eerste 1 ½ uur, elke half uur 1 hele. Dan na ongeveer 1 of 2 uur, nog 1 of 2 hele. (Ligt er op dat moment aan, waar ik allemaal al ben "geweest" en of ik persoonlijk nog dieper of hoger wil gaan. Soms is het ook gewoon genoeg. 😊

Uiteindelijk worden we rond 7u in de ochtend "wakker" , zijn we nog een beetje spacy, maar de muziek wat zachter, wat vers fruit, wat sharen over inzichten en wat na genieten.

Het is echt ongekend wat het mij/ons brengt, en zou het ieder aanraden (met de juiste intentie/liefde/zorgzaamheid).

Het beste, Namasté 🙏💫

Danny46

Bewuste gebruiker
Om dan toch even mijn visie neer te pennen.

Na veel omzwervingen en de geneugten van allerlei soorten drugs, ben ik na mijn 1ste ayahuasca reis overdonderd geraakt door de kracht van psychedelica. W.o.W wat een magische wereld is dat!

Nadat ik via via een nummer heb kunnen bemachtigen voor een goede pure zegel (zonder (vieze) smaak) ben ik veel aan het experimenteren gegaan.

Mijn bevinding is, dat je wel degelijk minstens tot 2,5uur a 3 uur na de eerste kan bij doseren.

Als ik een uitermate mooie, intense, overweldige alles omvattende spirit journey wil maken, zorg ik dat ik zeker 1 ½ maand geen acid tot mij neem.

Wij beginnen op tijd (vrouw en ik) rond 16u, ik neem dan het eerste 1 ½ uur, elke half uur 1 hele. Dan na ongeveer 1 of 2 uur, nog 1 of 2 hele. (Ligt er op dat moment aan, waar ik allemaal al ben "geweest" en of ik persoonlijk nog dieper of hoger wil gaan. Soms is het ook gewoon genoeg. 😊

Uiteindelijk worden we rond 7u in de ochtend "wakker" , zijn we nog een beetje spacy, maar de muziek wat zachter, wat vers fruit, wat sharen over inzichten en wat na genieten.

Het is echt ongekend wat het mij/ons brengt, en zou het ieder aanraden (met de juiste intentie/liefde/zorgzaamheid).

Het beste, Namasté 🙏💫
is ook leuk al nam ik gelijk een hele zegel dat was zo bizar dat ik het nooit meer heb gedaan,het mooiste moment vond ik dat het na 10 uur uitgewerkt was .wel blijft de ervaring mij voorgoed bij.Het is met niets te vergelijken geen controle meer .

Bovenaan