LSD ontdooien

• Onderwerp starter JH5L7H7B356LKG
  • Startdatum
J

JH5L7H7B356LKG

Gast
Good evening ^^,

Morgen is het dan zover,
Eerste keer LSD (op vrijdag de 13e :rolleyes:); alles goed voorbereid, maar er is nog steeds één vraag onbeantwoord.
We hebben de zegels goed verpakt in aluminiumfolie, vervolgens in een waterdicht doosje gestopt, en uiteindelijk in de vriezer verstopt.

Maar, moeten we ze nu eerst laten ontdooien, of kunnen we het direct gebruiken?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Amore zei:
Good evening ^^,

Morgen is het dan zover,
Eerste keer LSD (op vrijdag de 13e :rolleyes:); alles goed voorbereid, maar er is nog steeds één vraag onbeantwoord.
We hebben de zegels goed verpakt in aluminiumfolie, vervolgens in een waterdicht doosje gestopt, en uiteindelijk in de vriezer verstopt.

Maar, moeten we ze nu eerst laten ontdooien, of kunnen we het direct gebruiken?

Als ik jou was zou ik ze eruit halen vlak voor je ze neemt 1 minuut van te voren ofzo, en eet/neem ze in als ijs. De stof vind de grote temperatuurverschillen niet fijn dus daarom denk ik dit zelf zo het beste zou zijn,correct me if I'm wrong.
Veel plezier toegewenst! :grin:

J

JH5L7H7B356LKG

Gast
Het is altijd in aluminiumfolie gewikkeld gebleven, maar de eerste paar dagen heeft het tussen een boek gelegen. Daarna heb ik het pas in de vriezer gelegd.

In iedergeval, bedankt voor je reply. Ben benieuwd naar morgen :grin:

Waldorf

Newbie
Je kan het even op temperatuur laten komen zodat het geen condens aantrekt als je het direct uit de vriezer haalt. Maar verder maakt het niet uit voor de sterkte. Dus even 5 minuten buiten de koelkast laten staan.

Bovenaan