LSD of Paddo's

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo,

ik vroeg me nu is af ik heb al 3x LSD genomen , 2 x een halve shiva en 1 x een volledige hoffman , maar nu vroeg ik me af van wat ga je het meeste trippen / hallucinaties krijgen ? paddo's of lsd ik heb namelijk nog nooit paddo's genomen..

endor

Badass junkie
Re: LSD of PADO'S

burnevil92 zei:
endor zei:
plantenbak zei:
van beide ga je genoeg zien als je genoeg neemt.
das just

dus lsd & paddo's hebben een beetje hetzelfde effect buiten dat lsd langer duurt ?
persoonlijk merk ik wel een verschil
bij paddo's kan ik mijn visuals en gedachten beter sturen
bij lsd is dat wat moeilijker
en lsd voelt ook alsof je lichtjes iets chemisch binnen hebt
bij paddo's voel je je helemaal 1 met de natuur
1 tip , eet paddo's gedroogd , dan is de smaak nog te doen

endor

Badass junkie

Andrew zei:
wat zijn PADO'S? is dat iets nieuws? klinkt wel bruut man
ik hier maar zitten zoeken wie het scheef met de schrik dat het op mij bedoeld was !
blijkt het toch nog in de titel te staan

L

Lid 6909

Gast

burnevil92 zei:
endor zei:
plantenbak zei:
van beide ga je genoeg zien als je genoeg neemt.

dus lsd & paddo's hebben een beetje hetzelfde effect buiten dat lsd langer duurt ?
persoonlijk merk ik wel een verschil
bij paddo's kan ik mijn visuals en gedachten beter sturen
bij lsd is dat wat moeilijker
en lsd voelt ook alsof je lichtjes iets chemisch binnen hebt
bij paddo's voel je je helemaal 1 met de natuur
1 tip , eet paddo's gedroogd , dan is de smaak nog te doen

LSD CHEMISCH GEVOEL? ZOIETS DOMS HEB IK ECHT NOG NOOIT GEHOORD!!!! (in mijn ogen dan)

Ik voel me juist altijd zo puur-natuur met LSD op, ik hoef niks, ik ben totaal verzadigd dan.

Pannekoeketrut

Bewuste gebruiker

LSD is liefde, omarmt je, neemt je mee naar een mooie en fijne wereld, je leert jezelf kennen, de puzzelstukjes van het leven op z'n plek te leggen, je leert op een andere manier tegen dingen aan te kijken, juist dan voel ik me 1 met de natuur, met de dieren, krijg bewondering voor alles wat leeft, knuffelen, praten over alles en niets. :)

paddo's zijn veel heftiger in negatieve zin, je krijgt 3 uur de volle laag van verschillende emoties waar ik iig heel weinig mee kan.

dus ik vind het ABSOLUUT niet hetzelfde en snap ook niet dat mensen dat kunnen zeggen.
maarja iedereen ervaart het anders natuurlijk :)

Qocaïne

Badass junkie

plantenbak zei:
Nee ik heb dat ook niet echt. Ik kan me wel voorstellen dat paddo's NOG natuurlijker aanvoelen.

Tja, wat is natuurlijker... ik heb zowieso van beide middelen niet het idee dat ik chemische troep aan het nuttigen ben (:

Aanvankelijk vond ik LSD veel fijner dan paddo's omdat ik dat beter kon sturen, minder bodyload en minder mindfuck.
Nu ik meer ervaring heb met tripmiddelen kan ik beide zeer goed waarderen... een echt benoemingswaardig verschil vind ik altijd moeilijk uit te drukken...

Wellicht helpen deze berichten je:

ik heb gehoort dat een paddo-trip moeilijker te controleren is dan een lsd trip. klopt dit?

Dat klopt als een bus.

LSD is wel heftiger, maar LSD is continue helderheid en er zijn totaal geen ups en downs. Met Paddo's bijvoorbeeld blijf je hangen in een gedachte terwijl je met de volgende bezig bent maar de vorige nog wou doordenken. Wat leid tot verwarring. Met LSD raas je gewoon door en is het vorige gewoon vergeten en doordaar niet storend. De sturing is makkelijker.

Met Paddo's gaat je gedachtenstroom met een lagere snelheid, met als gevolg dat je dus ook langer in dingen blijft hangen, met acid is de opeenvolging sneller waardoor je je niet onnodig druk maakt, het is meer een geheel.

Je zou kunnen zeggen dat Paddo's vrouwelijk zijn en LSD meer mannelijk en wat agressiever, maar ook simpeler en makkelijker, maar niet minder diepgaand alleen niet te lang op dingen doorgaan of ermee zitten.

Verder zal LSD veel overweldigender, luchtiger en bevrijdender voelen.

De dosages op de blotters zijn erg laag, in sommige gevallen zo laag dat je niets meer voelt dan na het roken van wiet. Een goede dosis LSD (voor beginners iets van 150 mcg) en voor ervaren trippers 250 mcg en alles daarboven is wel een v/d je ingrijpendste levenservaringen die je zult hebben.

Bij een goed voorbereide acid trip gaat het meestal goed en zul je een goddelijke ervaring hebben, die niet te vergelijken is met Paddo's. (Geen up down effect maar vier grote pieken) en het komt heel anders aan.

Valium of benzodiazapines gebruiken alleen in het geval dat je gevaar dreigt te lopen, als je angstig bent zou ik het niet doen omdat je dan met een 'afgeslepen' gevoel blijft zitten. Ook door angst heen kan achteraf een hele positieve ontlading zijn.

En je gedachtes blijven de jouwe, alleen nu komen ze in tienvoud op je af, acceptatie van alles wat je ervaard is heel belangrijk, niets is vreemd wat je denkt of wat je voelt. Je bent wel gevoelig voor invloeden en bij een hoge dosis kunnen hele simpele geluiden totaal overweldigende prikkels opwekken.

Be aware and do it with care. Acid is hemels.

Het komt totaal anders aan, alles voelt kosmisch, wiskundig en compleet recht en vlak. Als een geodriekhoek.

In een achtbaan ga je met hoge snelheid over een kaarsrecht parcour. Dat is acid. Paddo's is met een buggy over een hobbelige zandweg.

Een paddo trip van 4 uur is lang zat, met LSD wil je maar door en door. Je trip is constant en het is een levenservaring, in no way vergelijkbaar met paddo's. Naderhand echt een super bevrijdend en luchtig gevoel.

Aanrader, 'savonds nemen op een heldere zomernacht, en de volgende ochtend kijken hoe de zon opkomt en de sterren verbleken. Geeft je het gevoel getuige zijn van een immense en overweldigende gebeurtenis

De dosis is nog niet eens zo heel belangrijk. Of het nu 200 mcg is, of 400 mcg. Gaat erom dat je jezelf geestelijk voorbereid om een sterke vorm van geestverruiming te ondergaan en er onspannen achter te staan. Goede setting met eten en drinken binnenhandbereik zonder dat je hoeft te lopen, genoeg muziek en afsluiting van de buitenwereld.

De eerste twee pieken hoef je echt niets te eten, enkel misschien een slokje water, maar zelfs dat meestal niet. Gewoon liggen of zitten en je laten leiden door de stroming van beelden en visuals, en de ketting van gedachtes en emoties.

Een te hoge dosis is misschien nog wel fijner dan een te lage, er net niet inkomen vind ik erg storend. Een te hoge is op het moment v/d belevis misschien even moelijk maar na diep ademhalen is het kort daarna wel superieur.

Weet je, ik vind Paddo's beangstigender dan LSD. Eerst deed ik Paddo's en zei ik 'Nooit geen LSD voor mij'. Nu ben ik zelfs wat huiveriger tegenover mushrooms.

Trust me dat het veel makkelijker te handelen is, waarschijnlijk vind je het jammer dat die 8 uur zo snel omgingen.

Chemicalen zijn simpeler. Met plantaardige stoffen als Salvia, Spacecake, Paddo's, Vliegenzwam, Doornappel is de kans op angst gewoon veel groter dan bij Acid, Keta, DMT, MDMA.

Net als Salvia, ik dacht deze legale plant wel effe te roken, LSD is er kinderspel bij qua sturing.

endor

Badass junkie

ieder voelt 't trip anders aan.
tis niet omdat jij dat niet voelt dat je al direct moet beginne kakke op mij.
wees vriendelijk en zeg misschien : serieus? ik voel me puur natuur.
begin niet zomaar te kakke op iemand zonder dat je er ook normaal op kunt reageren.

Pak Suiker

Wijs gebruiker

Ik snap niet dat mensen paddestoelen zo afkraken tegenover LSD en dan nogsteeds zeggen dat ze LSD ook natuurlijk vinden aanvoelen. :rolleyes:
Ik merkte namelijk wel degelijk dat LSD een soort van chemische stimulatie geeft.
Zowel tijdens de trip merkte ik de lekkere tintelingen in mijn lichaam die zo typerend is voor synthetische drugs, als de week erna bij het zien van de bultjes op mijn benen die ik ook alleen heb bij diezelfde stimulatie.

Ik vind het dan ook geen wonder dat mensen LSD als "leuker/beter/makkelijker" beschouwen tegenover paddestoelen, omdat het simpelweg meer stimuleert dan paddestoelen.

Dat wilde ik even kwijt. :)

Oom Klaas

Badass junkie

LSD voelt voor mij toch wel degelijk chemisch,
no offense tegen de lsd-bedevaarders btw.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Ik vind LSD meer visueel en paddo's meer mentaal. Ik prefereer paddo's, de bodyload van LSD vind ik niet echt fijn.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker

even tussendoor hoor mensen..

Beste Burnevil92,

Ik kan me diverse topics van jou herrineren waarin jij vraagt of je Red Bull kan uitkoken en opsnuiven, bananen schillen kan roken en of jenkem een relaxed effect geeft..

Dat was geloof ik iets langer dan een half jaar terug, HOW THE FUCK DID YOU MANAGE TO GET YOUR YOUNG HANDS ON SOME LSD MEANWHILE.... :rolleyes:

Groetjes Kees

endor

Badass junkie

Kees Klapkaak zei:

Beste Burnevil92,

Ik kan me diverse topics van jou herrineren waarin jij vraagt of je Red Bull kan uitkoken en opsnuiven, bananen schillen kan roken en of jenkem een relaxed effect geeft..

Dat was geloof ik iets langer dan een half jaar terug, HOW THE FUCK DID YOU MANAGE TO GET YOUR YOUNG HANDS ON SOME LSD MEANWHILE.... :rolleyes:

Groetjes Kees

redbull uitkoken? what the hell...

endor

Badass junkie

haha die blogjes wil ik dan wel eens checken
de reacties zullen om dood te vallen zijn :tearsofjoy:

Vaste klant

Bewuste gebruiker

Ik heb even een vraag want ik kan hier niet echt precies een nederlands antwoord op vinden:
Wat is precies een body load?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod

Een gevoel dat er 'iets' over je lichaam hangt/drukt sommige mensen vinden het prettig sommige niet.

Als je zeer stoned bent ( heb het zelf heel erg met orale inname) heb je ook zoiets, bij paddo's is dit weer net iets anders en bij lsd ook weer.

Flip Trip

Bewuste gebruiker

endor zei:
Kees Klapkaak zei:

Beste Burnevil92,

Groetjes Kees

redbull uitkoken? what the hell...

Achja waarom zou je red bull niet kunnen uitkoken, dat wat je overhebt kun je dan hoogstwaarschijnlijk zelfs snuiven en zal uiteindelijk ongeveer hetzelfde werken als wanneer je het blikje drinkt.

Genoeg mensen die liever caf snuiven dan echte speed, haha.

Maarja als je dingen gaat uikoken doe het dan met GHB, das handig, omdat je dan precies weet hoeveel in je oplossing zit, en het ziet er verdomde gaaf uit als je vloeibaar ghb hebt van meer als 150° C en je laat het dan afkoelen, echt magisch.

Maar ff ontopic, ik vind lsd relaxter omdat het beter te doseren valt, als je een stash betrouwbare zegels hebt dan zit iedere zegel in hetzelfde gebied. Bij paddos pak ik meestal te weinig omdat ik bang ben dat ik teveel pak, me hardste trip was namelijk tot nu toe altijd nog op een halve portie hawaiaanse paddos.

Qocaïne

Badass junkie

Vaste klant zei:
Wat is precies een body load?

Lastig te definiëren, maar een voorbeeld;

Wanneer je tijdens een trip geen bodyload ervaart, trip je vooral in het 'hoofd'.

Wanneer je bodyload ervaard, heb je het gevoel dat je hele lichaam tript.
Dit kan aangenaam, maar ook onaangenaam zijn. Veelal uit dit zich in het hebben van een zwaarmoedig lichaam. :)

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ok dus als ik iets lees over mensen die dan het bloed door hun aderen voelen stromen dan is dat ook een vorm van body load?

.sullI

Newbie
Vaste klant zei:
Ok dus als ik iets lees over mensen die dan het bloed door hun aderen voelen stromen dan is dat ook een vorm van body load?

Ja, dat is een bodyload. Als je iets in je lichaam voelt (dat aangenaam of niet is) dat je normaal gesproken niet voelt is dat een body load. Maar dat kan ook in de vorm zijn van een rush aan energie, tintelingen, makkelijker bewegen e.d.

endor

Badass junkie
.sullI zei:
Vaste klant zei:

Ja, dat is een bodyload. Als je iets in je lichaam voelt (dat aangenaam of niet is) dat je normaal gesproken niet voelt is dat een body load. Maar dat kan ook in de vorm zijn van een rush aan energie, tintelingen, makkelijker bewegen e.d.
zoals : ik die het gevoel had dat een er stuk van mijn lichaam weg was doch wist ik dat alles er nog was ?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
endor zei:
.sullI zei:
Vaste klant zei:

zoals : ik die het gevoel had dat een er stuk van mijn lichaam weg was doch wist ik dat alles er nog was ?

Nou body load is dus een ander woord voor wat drugs jou in je lichaam laat voelen. Als jij voelt dat er een deel van je lichaam weg is, zou je dat eventueel een body load kunnen noemen, aangezien het de drugs is die jou dit laat voelen. Maar aan de andere kant, ik neem aan dat je dus niks in dat deel van je lichaam voelt. Vanuit dat punt gezien is het geen body load, want een body load is wat je wel voelt en dus niet wat je niet voelt. :P

heartcore

Experimenterende gebruiker
LSD is liefde, omarmt je, neemt je mee naar een mooie en fijne wereld, je leert jezelf kennen, de puzzelstukjes van het leven op z'n plek te leggen, je leert op een andere manier tegen dingen aan te kijken, juist dan voel ik me 1 met de natuur, met de dieren, krijg bewondering voor alles wat leeft, knuffelen, praten over alles en niets. :)

paddo's zijn veel heftiger in negatieve zin, je krijgt 3 uur de volle laag van verschillende emoties waar ik iig heel weinig mee kan.

dus ik vind het ABSOLUUT niet hetzelfde en snap ook niet dat mensen dat kunnen zeggen.
maarja iedereen ervaart het anders natuurlijk

Ik heb het juist andersom. Wat jij beschrijft over LSD, ervaar ik met paddo's en mijn herinneringen aan LSD zijn juist negatief. Niet allemaal, ik heb geweldige trips gehad op LSD ook.

Persoonlijk denk ik dat het een kwestie van smaak/voorkeur is. De ene vind het op paddo's, die op LSD en de andere weer op Mescaline. En zou hebben we elkaar altijd interessante verhalen te vertellen :)

Tolp

Newbie
Wat ik altijd merk als ik met mensen over psychedelica praat, is dat men de veronderstelling heeft dat LSD "sterker" is dan paddo's. Ik vraag me af hoe ze daarbij komen, ik merk geen verschil in intensiteit, alleen in effecten. Ik vind LSD een veel doorzichtigere, heldere trip geeft dan paddo's. Paddo's hebben toch een gevoel van iets meer headfuck, en veel uitgebreider gekleurde hallucinaties.

Maargoed, als ik de rest van mijn leven het met één drug zou moeten doen, zou het mescaline zijn. Dit is het beste van LSD en paddo's, zonder al te veel negatieve effecten. Jammer alleen dat er hier vrijwel onmogelijk aan te komen is.

Tolp

Newbie
ExceptionalInsight zei:
Tolp zei:
Wat ik altijd merk als ik met mensen over psychedelica praat, is dat men de veronderstelling heeft dat LSD "sterker" is dan paddo's.
En dat zijn mensen die beide drugs geprobeerd hebben?

Ik ben hier vrij zeker van, in fact, een van die personen die dit beweert heb ik wel eens LSD van gekocht.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tolp zei:
Ik ben hier vrij zeker van, in fact, een van die personen die dit beweert heb ik wel eens LSD van gekocht.
En zijn dat "doorgewinterde trippers", of mensen die van beide stoffen een tripje gedaan hebben en die losse trips met elkaar vergelijken? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand op die manier die vergelijking maakt.

Tolp

Newbie
ExceptionalInsight zei:
Tolp zei:
En zijn dat "doorgewinterde trippers", of mensen die van beide stoffen een tripje gedaan hebben en die losse trips met elkaar vergelijken? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand op die manier die vergelijking maakt.

Ik denk niet echt dat het doorgewinterde trippers zijn, meer van die "1 keer in het halfjaar" mensen. Ik denk dat ze op de een of andere manier die vergelijking maken omdat LSD toch een stuk langer duurt dan paddo's, waardoor het een beetje te veel van het goede kan worden voor ze.

Anyway, het zal wel niet het algemeen heersende beeld zijn over deze 2 drugs, maar voor de rest ken ik niet veel trippers, dus ik heb niet echt mensen om het mee te vergelijken.

azgaza

Badass junkie
Die hele lange post van Qocaine is precies wat ik ook meestal zeg over paddo's vs. LSD, ik zou hem eigenlijk zo kunnen quoten, maar dat ga ik niet doen, ik ga gewoon even mijn eigen verwoordingen neerzetten.

Paddo's zijn grillig van karakter, wat duisterder in de regel en erg moeilijk te sturen. Er is een mate van verwarring waar in dingen door elkaar lijken te lopen als een grote warboel. Paddo's zijn moeilijk te sturen en logische gedachtes formuleren wil vaak haast niet lukken. Vooral het verwarrende en grillige karakter maakt het zo veel intenser.

LSD gaat veel sneller, heeft intensere visuals en duurt veel langer, maar het is rechtlijnig, logisch, haast wiskundig. De gedachtes gaan gewoon in één stroom en niet in de rare kronkels van paddo's, daardoor is het toch een stuk minder verwarrend en voor mij persoonlijk op mentaal vlak een stuk 'makkelijker'.

Ik denk dat LSD op een bepaalde manier sterker is (de visuals, de duur en het tempo van alles), maar toch vind ik het een véél makkelijker minder dan Paddo's. Ik heb vaak 100% positieve euforische LSD trips terwijl mijn paddo trips ook wel leuk waren maar wel een enorme warboel van uiteenlopend gevoel.

Over chemisch of natuurlijk ga ik het helemaal niet hebben, uiteindelijk zijn het ook gewoon allemaal moleculen en waar die nou ontstaan zijn maakt mij helemaal niks uit. Toeval in de natuur of intentie in een laboratorium maakt voor mij dat verschil niet. LSD voelt wel veel stimulerender, de energie, lichte lichamelijke spanning zijn volledig anders van het slappe ingezakte paddo-gevoel, waar bij het lichaam doet denken aan afkoelend rubber.

Bovenaan