lsd na vroegere psychose?

xpressurself

Bewuste gebruiker
Aaaah!! ik word gek van nieuwsgierigheid, lijkt me zoooo fucking geweldig!! maar ben toch bang dat het mis gaat, zit sowieso nu niet in zo'n opperdetop fase, verre van zelfs.

Maar toch wil ik het! weet niet of enige andere ervaring met andere drugs een rol speelt? heb wel enigszins wat achter de kiezen, ook dinge als paddo's, al ging dat niet altijd effe super.

wat denken jullie?

hallotje

Bewuste gebruiker
LSD kan je dingen laten zien die liever niet wilt zien. Hier moet je natuurlijk overheen zetten. Lees het trippers newbee handboek. Laat het over je heen komen en geef je over. Doe rustig met de dosering en houdt er rekening mee dat het langer duurt voor het werk dan andere shit.

Als je je niet top voelt zal ik als ik jou was het niet proberen.

azgaza

Badass junkie
xpressurself zei:
Aaaah!! ik word gek van nieuwsgierigheid, lijkt me zoooo fucking geweldig!! maar ben toch bang dat het mis gaat, zit sowieso nu niet in zo'n opperdetop fase, verre van zelfs.

Maar toch wil ik het! weet niet of enige andere ervaring met andere drugs een rol speelt? heb wel enigszins wat achter de kiezen, ook dinge als paddo's, al ging dat niet altijd effe super.

wat denken jullie?

Begin met een lage dosis en berijd je gewoon voor op het ergste; dan kan het alleen maar meevallen. Als je in een slechte fase zit, kan de LSD je helpen dingen te beseffen etc. maar dan meot je daar wél voor open staan.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
xpressurself zei:
en stel dat je daar niet open voor staat?
Dan blijft dat deel voor je gesloten en trip je alleen voor de 'vaagheid'. Maar als je de therapeutische kant leert kennen (en waarderen natuurlijk), kun je er zo veel meer uit halen en zou er een compleet nieuwe wereld voor je open kunnen gaan.

azgaza

Badass junkie
xpressurself zei:
en stel dat je daar niet open voor staat?

Het ligt eraan hóe slecht je in je vel zit, maar dan kan het wel meerdere kanten op gaan, een kant is dus dat je gewoon een simpele, leuke hedonistische plezier trip krijgt, en een andere mogelijkheid is dat je constant gefronteerd wordt met iets waar je niet mee geconfronteerd wil worden.

Bij lage dosissen vind ik LSD mentaal zéér mild, eigenlijk bijna onmerkbaar, dus ik denk dat dat als je onder de 100 ug blijft dat er nog wel een kans is dat je het leuk gaat vinden.

Wat ging er dane igenlijk mis bij jouw paddo ervaringen?

xpressurself

Bewuste gebruiker
ja kijk daarom ben ik er ook zo benieuwd naar, ik sta sowieso al open voor spirituele ervaringe, ook zonder dope. maar ik blijf zo'n knagend gevoel houde van: wat nou als ik er in ben blijve hange, heb namelijk al 's eerder een psychose gehad, door drgs.

azgaza

Badass junkie
xpressurself zei:
ja kijk daarom ben ik er ook zo benieuwd naar, ik sta sowieso al open voor spirituele ervaringe, ook zonder dope. maar ik blijf zo'n knagend gevoel houde van: wat nou als ik er in ben blijve hange, heb namelijk al 's eerder een psychose gehad, door drgs.

In welke situatie, wat gebeurde er en hoe kwam je er vanaf? Over die psychose dus. En ik ga dit topic zo ff splitsen, dit vervuilt dit topic te veel, niet omdat het onzin is, maar omdat dit het topic onderwerp niet is, gezien wij alleen nu voor zo ver ik weet niet trippen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
azgaza zei:
En ik ga dit topic zo ff splitsen, dit vervuilt dit topic te veel, niet omdat het onzin is, maar omdat dit het topic onderwerp niet is, gezien wij alleen nu voor zo ver ik weet niet trippen.

zonder Azgaza zou dit forum vergaan !!

Hulde aan alle moderators, de vrijwilligers die onze DF verslaving mogelijk maken .

Hieper de piep HOERA !!!

:hearteyes:

xpressurself

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
xpressurself zei:

In welke situatie, wat gebeurde er en hoe kwam je er vanaf? Over die psychose dus.

topic titel: lsd na vroegere psychose?

me eerste 2 keer xtc gingen niet zoals gepland, vanaf de inslag raakte in gigantisch in paniek, dat hield dan even aan en later ging het dan wel beter (vandaar dat ik t na de eerste keer NOG een keer gedaan heb). Toen was ik 15.

enkele dagen daarna begon ik me enorm vreemd te voelen, heel onwerkelijk, maar ik besteedde er toen nog niet teveel aandacht in. enfin, dat werd dus steeds erger tot het moment dat ik waangedachten begon te krijgen.

ik had het idee dat ik de enige was die echt bestond, iedereen en alles was gewoon nep, en zo zag alles er ook uit, alles was een soort van 2d, het leek allemaal heel plat enzo. Eigelijk was me hele perspectief een beetje naar de klote. Uiteindelijk leidde dat ook tot suicidale gedachte, het hoefde voor mij simpelweg niet meer omdat alles toch nep was.
soms was het gevoel een beetje te ebschrijven alsof je in de matrix zou zitten.

met een jaar therapie en medicijnen(risperdal) ging dat gelukkig wel weer over, alles werd wel helderder en kwam weer natuurlijker over.
ben na een tijdje zelfs weer begonnen met drugs gebruike, xtc nog wel. en dat is sindsien altijd goed gegaan, ben vervolgens ook andere drugs gaan gebruike en dat is ook altijd goed gegaan.

Enigmatique

Belezen gebruiker
xpressurself zei:
azgaza zei:
xpressurself zei:

In welke situatie, wat gebeurde er en hoe kwam je er vanaf? Over die psychose dus.

topic titel: lsd na vroegere psychose?

me eerste 2 keer xtc gingen niet zoals gepland, vanaf de inslag raakte in gigantisch in paniek, dat hield dan even aan en later ging het dan wel beter (vandaar dat ik t na de eerste keer NOG een keer gedaan heb). Toen was ik 15.

enkele dagen daarna begon ik me enorm vreemd te voelen, heel onwerkelijk, maar ik besteedde er toen nog niet teveel aandacht in. enfin, dat werd dus steeds erger tot het moment dat ik waangedachten begon te krijgen.

ik had het idee dat ik de enige was die echt bestond, iedereen en alles was gewoon nep, en zo zag alles er ook uit, alles was een soort van 2d, het leek allemaal heel plat enzo. Eigelijk was me hele perspectief een beetje naar de klote. Uiteindelijk leidde dat ook tot suicidale gedachte, het hoefde voor mij simpelweg niet meer omdat alles toch nep was.
soms was het gevoel een beetje te ebschrijven alsof je in de matrix zou zitten.

met een jaar therapie en medicijnen(risperdal) ging dat gelukkig wel weer over, alles werd wel helderder en kwam weer natuurlijker over.
ben na een tijdje zelfs weer begonnen met drugs gebruike, xtc nog wel. en dat is sindsien altijd goed gegaan, ben vervolgens ook andere drugs gaan gebruike en dat is ook altijd goed gegaan.

You sound like you shouldnt be doing any drugs at all mate..

xpressurself

Bewuste gebruiker
hmm ja ik snap wat je bedoelt, maar t ligt anders, doet er ook niet toe doe momenteel ook helemaal niks meer naast blowen.
ben ook niet van plan binnekort lsd te gaan doen, absoluut niet maar wil het wel ooit een keer gebruiken.

henkie84

Bewuste gebruiker
Dan zou ik inderdaad zoals azgaza zegt beginnen met een lage dosis. Lijkt me sterk dat een (zeer) milde trip je in problemen zal brengen.

xpressurself

Bewuste gebruiker
is wel 'n goeie tip inderdaad, zo had ik het met lsd ook nog nooit bekeken, een kleine dosis te nemen. Had meer zo'n gevoel van: het is alles of niets, daar tussen zit niks.

Bovenaan