stoner zei:Is het mogelijk om zelf LSD te maken door bepaalde stoffen samen te brengen.
Iemand ooit al naar gezocht???
dirtbag zei:haha, mja effe een kilo morning glory kopen en LSD brouwen :P
als ik een keer de spullen ervoor heb, zal ik een poging wagen... maar ik verwacht er niet teveel van voorlopig
dirtbag zei:dirtbag zei:haha, mja effe een kilo morning glory kopen en LSD brouwen :P
als ik een keer de spullen ervoor heb, zal ik een poging wagen... maar ik verwacht er niet teveel van voorlopig
10 g ergotamine tartrate
in 10g morning glory zit +/- 4mg, 1000/0,004=250000 gram =250
250 x 10 is 2500 kilo morning glory hmmm? iemand een donatie voor het goede doel? :P
Edit: moest een wijziging zijn sorry :P
sjaartrol zei:dirtbag zei:dirtbag zei:haha, mja effe een kilo morning glory kopen en LSD brouwen :P
10 g ergotamine tartrate
in 10g morning glory zit +/- 4mg, 1000/0,004=250000 gram =250
250 x 10 is 2500 kilo morning glory hmmm? iemand een donatie voor het goede doel? :P
Edit: moest een wijziging zijn sorry :P
lsd maakt ge toch nie van morning glory, maar van moederkoren dacht ik (ben vrij tot 100% zeker eiglik)
stoner zei:Is het mogelijk om zelf LSD te maken door bepaalde stoffen samen te brengen.
Iemand ooit al naar gezocht???
Als we zo beginnen, hebben we in de toekomst geen goeie LSD makers meerlysergine25 zei:laat dat zelf maken nou over aan de GHB prutser en de zelfontbrandende MDMA losers ...
De dag dat de prutser zoals ik zelf en vele andere LSD gaan maken is het einde van de schoonheid en de betrouwbaarheid van de LSD.
Koop je LSD ....
Laat het vakwerk over aan diegene die de passie en de kennis hebben.
Groetjes
Stonie