LSD maken

stoner

Newbie
Is het mogelijk om zelf LSD te maken door bepaalde stoffen samen te brengen.
Iemand ooit al naar gezocht???

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nee lsd groeit aan de boom ...
pers je een lsdnoot uit en klaar is kees, eerste pers vloeibare lsd.

Stonie

azgaza

Badass junkie
stoner zei:
Is het mogelijk om zelf LSD te maken door bepaalde stoffen samen te brengen.
Iemand ooit al naar gezocht???

Zo maak je lsd:
http://www.erowid.org/library/books_onl ... al26.shtml

En je ziet: dat is geen kwestie van een paar stoffen bij elkaar gooien; het is een ingewikkeld chemisch process, en je hebt toch echt goede, maar dan ook echt goede kennis in scheikunde nodig wil je dat voor elkaar krijgen, en bovendien zeer goed matteriaal, en je moet heel nauwekeurig kunnen werken. Als je geen scheikundige bent is dit dus niet voor je weggelegd.

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik vind het niet echt een ingewikkelde synthese eigenlijk, maar ja daarbij is scheikunde een tijdje me hobby geweest (boem enzo:P)

dirtbag

Bewuste gebruiker
haha, mja effe een kilo morning glory kopen en LSD brouwen :P
als ik een keer de spullen ervoor heb, zal ik een poging wagen... maar ik verwacht er niet teveel van voorlopig

azgaza

Badass junkie
Ik begrijp opzich wel hoe het moet, alleen dan moet ik eerst aan de stoffen komen, een labratorium met goede matterialen en een zorgvuldigheid die ik meestal niet heb.. maarja ik heb scheikunde zelf ook lang interessant gevonden, daarom had ik de synthese van lsd ook al vrij snel gevonden, en begrepen, maar het uitvoeren is toch nog een hele stap moeilijker dus ik waag me er niet aan.

dirtbag

Bewuste gebruiker
dirtbag zei:
als ik een keer de spullen ervoor heb, zal ik een poging wagen... maar ik verwacht er niet teveel van voorlopig

10 g ergotamine tartrate

in 10g morning glory zit +/- 4mg, 1000/0,004=250000 gram =250
250 x 10 is 2500 kilo morning glory hmmm? iemand een donatie voor het goede doel? :P

Edit: moest een wijziging zijn sorry :P

sjaartrol

Bewuste gebruiker
dirtbag zei:
dirtbag zei:

10 g ergotamine tartrate

250 x 10 is 2500 kilo morning glory hmmm? iemand een donatie voor het goede doel? :P

lsd maakt ge toch nie van morning glory (lsa wel), maar van moederkoren dacht ik (ben vrij tot 100% zeker eiglik)

azgaza

Badass junkie
sjaartrol zei:
dirtbag zei:
dirtbag zei:

10 g ergotamine tartrate

lsd maakt ge toch nie van morning glory, maar van moederkoren dacht ik (ben vrij tot 100% zeker eiglik)

Klopt maar klopt ook niet. In moederkoren zitten veel ergotamines, maar vreemd genoeg ook een paar in morning glory e.d. Dezelfde grondstof in zeer uiteenlopende levensvormen, een hele dodelijke schimmel en een vrij onschuldig zaad.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
laat dat zelf maken nou over aan de GHB prutser en de zelfontbrandende MDMA losers ...

De dag dat de prutser zoals ik zelf en vele andere LSD gaan maken is het einde van de schoonheid en de betrouwbaarheid van de LSD.

Koop je LSD ....

Laat het vakwerk over aan diegene die de passie en de kennis hebben.

Groetjes

Stonie

• Like
Waarderingen: JC86

Osi`

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
laat dat zelf maken nou over aan de GHB prutser en de zelfontbrandende MDMA losers ...

De dag dat de prutser zoals ik zelf en vele andere LSD gaan maken is het einde van de schoonheid en de betrouwbaarheid van de LSD.

Koop je LSD ....

Laat het vakwerk over aan diegene die de passie en de kennis hebben.

Groetjes

Stonie
Als we zo beginnen, hebben we in de toekomst geen goeie LSD makers meer :)
Goede makers staan op, slechte vallen ..

Bal0n

Badass junkie
In morning glory zit veel te weinig ergotamine tartrate om efficient te bewerken, of je moet echt monster hoeveelheden gebruiken (2500 kilo dus, waar dirtbag het over had).

Bovendien moet je echt goed weten waar je mee bezig bent, en hoe je de boel gaat aanpakken. Op het moment dat je LSD gaat synthetiseren verdampt er een deel, daar ontkom je niet aan. En wat betekent dat? Ja, LSD inname door je longen/huid/slijmvliezen, dus ga er maar vanuit dat een synthese gepaard gaat met een hele beste trip.

Niet iets voor de beginnende scheikundige :>

Bovenaan