• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD gewenning

lichtendonker

Belezen gebruiker
Nou, de verhalen kloppen. Als je LSD te kort na elkaar gebruikt is er de tolerantie.
Gisteravond nog snel even een zegeltje genomen, eens zien wat er gebeurt, het was het 3e weekend achtereen.
De impact werd niet meer dan mooie 3d plaatjes, mooie golfbewegingen en mooie kleuren, ik heb niet eens een lachkik gehad :openmouth:

Na 4 uren besloten we er een thee bij te zetten van Mexicaanse die we nog hadden liggen. De kleuren werden nog mooier en de beelden weer een stuk fraaier en een lekker loom gevoel. Mwaah, als dat alles is???
Toen nog maar een flinke dosis pep, dan intensiveert de LSD of de paddo meer... toch?
Viel ontzettend tegen :cry:
We werden alleen maar weer goed wakker, ach nou ja, tijd voor een andere invulling van de nacht :wink:

Ik weet nu 1 ding zeker, te snel LSD achterelkaar is zonde van je zegel ( waar heb ik dat eerder gelezen...) en doen we niet weer. De volgende keer is met Oud en Nieuw (Ruigoord?), dan zitten er een paar weken tussen.

Flinter

Belezen gebruiker
Inderdaad dat heb ik nu ook een paar weken achter elkaar lsd. Het lijkt allemaal minder goed te werken enzo, maar gister spacecake en 2 biertjes erbij gehad wat een avontuur (dan hallucineer je egt vies hard).

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hehe, de tolerantie... zo mooi aan lsd(en dergelijke tripmiddelen)! Ik ben blij dat die er is :tongueout: Mocht van mijn part zelfs wat langer duren :grin: Dit voorkomt misbruik :P

Jeller

Badass junkie
na een week vind ik dat de tolerantie er niets echt is.. het is wel waar dat het allemaal niet zo speciaal meer lijkt maar de drugs werken wel nog steeds..

azgaza

Badass junkie
Het minste tijd dat ik ooit tussen 2 LSD trips liet was anderhalve week, en die trip na anderhalve week werkte echt prima. Maar de keer daarna was toch echt weer een hele maand later.
Ik heb nogn ooit last gehad van de tollerantie van LSD maar ik heb ook nooit de behoefte gehad het elk weekend te doen. Daar is het te speciaal voor, te mooi voor!

lichtendonker

Belezen gebruiker
Ik wil altijd eerst op ontdekkingstocht. Hoe werkt het, hoe slaat het aan hoeveel kan je aan, waar kan je het mee combineren, enz.
Anders leer ik niets en kan ik anderen nooit voorlichten :)

Flinter

Belezen gebruiker
lichtendonker zei:
Ik wil altijd eerst op ontdekkingstocht. Hoe werkt het, hoe slaat het aan hoeveel kan je aan, waar kan je het mee combineren, enz.
Anders leer ik niets en kan ik anderen nooit voorlichten :)

Haha dat gevoel deel ik voor de volle 100% :grin:. You're own personal dedicated drug studies.

Bovenaan