• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD ervaring

Ewie

Belezen gebruiker
Eindelijk was gister de dag daar; we zouden (met 2 medetrippers) LSD gaan gebruiken.

Setting; overal en nergens, maar wel de meeste tijd buiten geweest.

Rond 7 uur besloot ik met A naar de coffeeshop te gaan, daar troffen we nog J aan (een van de medetrippers) en A2, niets speciaals, behalve toch weer stevig geblowt :wink: én niet gegeten, zodat de LSD wel op zn max zou kunnen werken.

Rond 9 uur vetrokken we uit de shop, namen afscheid van A & A2, en besloten richting de 3de medetripper R te gaan. Allen geen ervaring met LSD, maar wel allemaal goed zin erin. We konden lekker onze gang gaan, en de dag erop niets belangrijks hoeven doen. Daar aangekomen, de LSD verdeeld in 3 vrij kleine porties van ieder een halve zegel. Let's go! :grin:

Aangezien het toch een tijd nodig heeft om in te werken besloten we te gaan lopen; richting de shop! Vanuit hier is dat een een klein half uurtje lopen, onderweg reed een kennis van J. langs waarmee we een stukje mee mochten rijden, op dit moment was de LSD al heel licht aanwezig. Wat we in de coffeeshop gedaan hebben weet ik niet helemaal meer, behalve ook even achterom buiten gezeten en wat gerookt, ik geloof tegen 11 besloten we te gaan, mede omdat het begon te regenen.

Op naar het café! Vanaf hier heb ik niet bepaald meer een tijdsbesef, en leek de trip vanaf hier ongeveer een grote 'waas' ofzo. Achterin het café was een ideale tripruimte, waar ook nog eens gerookt mocht worden (joints ja :wink: ) met muurschilderingen waarin paddo's, bomen etc te zien waren... Erg mooi, maar integenstelling tot paddo's kon ik niet uren kijken naar één ding en leek het net een ontdekkingsreis.

Het werd ons volgens mij allemaal, mij althans wel, te druk in het hoofd, in een klap wist ik wat met het woordje hard gaan bedoelt werd, nadenken leek onmogelijk en wanneer J of R iets tegen mij zei had ik echt even nodig om mij aandacht erop te houden, ik hoorde precies wat ze zeiden maar het nadenken op een antwoord of keuze maken was bijna niet te doen, ik zat dus nogal in mn eigen hoofd, wat zeker niet onprettig was..

Ik zag niet heel veel vreemds, de paddo's hadden we vanaf hier een anderhalf tot 2 uur geleden ingenomen, ze werkte absoluut maar ik had nog controle over de LSD :grin: Ik weet niet van wie het idee kwam, maar we besloten de bus terug te pakken richting de stad (en de shop ligt dus ietsje buiten de stad...). Op dat moment stortregende het echt, ik zag dat het regende maar ik twijfelde af en toe of het wel écht zo was, ondanks dat de putten overstroomde :wink: snel door de regen het bushokje ingerend, wat ons ook niet lang drooghield, het regende dus zo hard dat waar je ook stond toch wel nat werd.

Maargoed, gelukkig duurde het niet zó gek lang, want na een 10-15 minuten gewacht te hebben was het bijna helemaal droog en besloten we maar te gaan lopen :) Vanaf hier kan ik wel zeggen de trip begon echt, het voelde (net als mij vorige lichte ervaring) heel lekker om te lopen, het ging haast vanzelf, alsof je zweefde. Ik ben/was er ook van overtuigd dat je geest je lichaam slechts meetrekt, alsof je even écht jezelf was, maar ook weer niet, ik verloor wel een beetje de grip op de realiteit ja :wink:

In de stad aangekomen.... Shit, nu ik terugdenk weet ik eigenlijk niet eens meer wat we gedaan hebben, tijdsbesef ook kwijt op die momenten, ik weet wel dat het in mijn hoofd érg hard ging, alles (ook de lucht) leek zó kortbij (en paars!), zo besloten we een café in te gaan, waar de mensen gelukkig niet zo erg keken naar ons (want dat leek wel echt het geval...), en hebben nog een bier gedronken, proefde lekker, ondanks dat ik amper smaak had. Maar ik was gewoon te druk bezig (en het was duidenlijk dat J en R daar ook last van hadden) in mijn hoofd met vragen (ondertussen weet ik al niet meer waarover allemaal...) dat ik niet echt meemaakte wat om mij heen gebeurde, of het mij gewoon niet intresseerde.

Verder hebben we nog een beetje lol gemaakt op een speeltuintje, ook heel even de echte drukte ingeweest in de stad, maar ik voelde al zó duidenlijk (leek wel een 6de zintuig :P ) dat er ruzie was/kwam, wat ook zo bleek; veel opgefokte jongetjes en niemand leek echt aardig ofzo, echt GEEN ideale tripplek dus. Ook had ik de gehele trip een gevoel alsof ik nog iets doen moest, ergens naartoe, maar waar? Niemand wist het. ik ook niet, maar ik kon niet op een plek blijven. Binnen was het chill en warm, buiten was het chill maar wát te doen?

Die vraag heeft mij zowat gek gemaakt en mn geheugen leek wel voor maar 10 minuten te werken, alles daarvoor vergat ik of was veel te moeilijk om aan te denken. Rond 3 uur besloot R toch naar huis te gaan, waarna ik en J nog even de stad doorliepen, waarbij het leek als een gesloten uitgestorven kermis... Tegen 4 uur gedag gezegt en gesplits, ik wist dat slapen niet lukken ging want de LSD voelde ik nog in het lichaam zitten, pas tegen 6 of 7 uur vielen heel langzaam de ogen dicht. Mn geest was niet moe, maar mn lichaam was wel uitgeput, misschien ook door het vele vele lopen...

Téveel om allemaal op te noemen, mn mening dan maar; de beste trip tot nu toe! Ondanks de vrij kleine hoeveelheid, absoluut niets te klagen en was een super trip. Ik vond het niet te vergelijken met paddo's, ondanks dat deze min of meer een zelfde werking hadden. Wat ik bij LSD wel had integenstelling tot paddo's was dat het gewoon erg hard in mn hoofdje ging :grin: best positief, maar ik zou op hoogtepunten best welleens voor een paar seconden 'back to reality' willen, maar dat was alleen het geval in de drukke omgeving/café. Absoluut geen zin om te dansen gehad ook, maar misschien met de juiste soort mensen....

Ik zit toch te overwegen om de leukere feestjes maar op te gaan zoeken, dat móet vast geweldig zijn.. Ook heb ik toen ik in bed lag te draaien en zweten, tv aan tv uit, muziek aan muziek uit, nog flink zitten nadenken of ik nog een extra'tje uit de LSD zou kunnen halen; maar dat was niet gelukt, dus ik durf niet te zeggen of ik er iets van geleerd heb over mijzelf.. :wink: Geslaagd dus :)

Drientje

DF-koning
Ewie zei:
Ik zag niet heel veel vreemds, de paddo's hadden we vanaf hier een anderhalf tot 2 uur geleden ingenomen, :)

Had je een combo op? Misschien een schrijffout! Haha, fijn dat je goed getript hebt! Ik lees alleen niets over visuals, had je die niet of waren ze niet zo heel erg aanwezig? Misschien kun je de volgende keer bij iemand thuis trippen. Dan is je trip niet zo chaotisch omdat je je niet zo hoeft te focussen op, waar nu naar toe, als het regent.

Nu ja de zomer komt eraan en je krijgt nog kansen genoeg om te trippen in een rustig bos of een mooi park. Dekentje mee en eventueel muziek(muziek zelf maken is ook tof om te doen op lsd)en je hebt een hele toffe dag!

Nice report en veel tripplezier nog gewenst!

Ewie

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Ewie zei:
Ik zag niet heel veel vreemds, de paddo's hadden we vanaf hier een anderhalf tot 2 uur geleden ingenomen, :)

Had je een combo op? Misschien een schrijffout!
Haha, inderdaad een schrijffout :wink: ik ben nog niet hélémaal helder :P
Haha, fijn dat je goed getript hebt! Ik lees alleen niets over visuals, had je die niet of waren ze niet zo heel erg aanwezig? Misschien kun je de volgende keer bij iemand thuis trippen. Dan is je trip niet zo chaotisch omdat je je niet zo hoeft te focussen op, waar nu naar toe, als het regent.
Ja, visuals had ik niet heel erg, behalve dat er een grote 'waas' over alles heenzat, ik had echt moeite met gezichten te herkennen en het leek alsof veel mensen een sikje hadden van afstand, een klein beetje als kabouters. Wat achteraf ook klopte in de "gothic" bar :wink:

Verder leek alles zo kortbij, alsof je dus door een lens keek naar alles.
Nu ja de zomer komt eraan en je krijgt nog kansen genoeg om te trippen in een rustig bos of een mooi park. Dekentje mee en eventueel muziek(muziek zelf maken is ook tof om te doen op lsd)en je hebt een hele toffe dag!

Nice report en veel tripplezier nog gewenst!
Het chaotische vond ik overigens geen probleem! Ik was alleen heel erg onrustig, maar toch voelde het goed. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik ergens naar opzoek was wat ik niet vinden kon. Eigenlijk is zo'n trip best moeilijk op papier te zetten.. De volgende keer zal zeker op een lekker warm dagje zijn en wil ik ze wat vroeger nemen, misschien om een uur of 12 's middags. Ook wilde ik vaak liggen op de grond/gras, maar gelukkig besefte ik nog wel dat alles nat was :P

Iig erg tevreden :hearteyes:

Bovenaan