Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
is het interessant om tijdens een lsd trip een jointje te roken?
Of heeft dit totaal geen effect.
ik weet wel dat ik op mijn paddo-trips een zeker verschil voel.
Het versterkt en verlengt de trip wel fftjes.
weet niet of je er veel van merkt, je wordt er wsch meer paranoia van
maar toen ik tegen het eind van mn trip een jonko rookte kreeg ik een zeer relaxt gevoel in mn lichaam, terwijl ik al de hele tijd redelijk gespannen lied
Je kan prima J's roken. Op het heftigste zul je weinig merken. Wat ik altijd heb, als het ergste trippen afgelopen is, is dat ik gewoon ziekelijk stoned word... weer net zo stoned als vroeger altijd
Ik heb praktisch geen visuele hallucinaties, maar bij mensen die dit wel hebben, worden deze ook weer heel erg versterkt schijnt.
wat versta je eigelijk onder veel want bij mij is dat minstens 2 keer per week en ik denk nu eigelijk zelf niet dat dit veel is maar toch maar is vrage dachtek
Blowen in een trip is heerlijk; het haalt in de piek het beste uit de trip naar boven en aan het einde haalt het het uren later nog weer terug, en het maakt de hele trip nog onspannener, bij ervaren blowers iniedergeval.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.