LSD en Penicilline allergie

Osi`

Bewuste gebruiker
Hallo, ik zou graag 1 keer in mijn leven (of meerdere keren) eens LSD willen proberen, maar omdat ik allergisch ben van "Penicilline" vraag ik me af, of het dan geen risico is om LSD te proberen?

Of is dat veilig genoeg dat ik niet naar het ziekenhuis moet wegens allergie?
Verder weet ik ook niet waar ik LSD kan verkrijgen (tenzij Goa fuifkes ...)

En ik wou ook weten wat het verschil is tussen een LSD Blot/blod? en een LSD-Zegel. En wat het ongeveer kost per gram/per zegel/per blot? ik zou het niet weten.

Groetjes :)

Ellesdee

Badass junkie

dit is een velletje met blotters :)

dit zijn geltabs

en dit zijn microdotjes :)

en natuurlijk liquid... :)

tjah van blotters weet ik dat ze bij mij in de regio 5euro per blotter zijn...
daarvan ben ik 12uur aan t spacen...

van de rest heb ik niet zo veel verstand... alleen nog maar blotters gebruikt

slunse

Bewuste gebruiker
zegels zijn blotters. tussen de 5 en de tien euro.
een gram zal je wel duur uitkomen, aangezien je met een gram genoeg hebt voor 5000 à 10000 tips.. :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Ah, nu heb ik een beter beeld over die bij benamingen bij LSD!
Maar alleen mijn vraag over penniciline blijft beantwoordt, hopelijk kan iemand deze beantwoorden, want op het internet vind ik er zelf ook niet al te veel over zoiets. Ik wil dat ten eerste zo veilig mogelijk doen.

Osi`

Bewuste gebruiker
Oh, ik heb nog een vraagje!
Ik heb namelijk een begeleider op mijn school, waar ik alles over zeg over m'n drugsgebruik, ik ben daar zelfs heel open voor, ik schaam me er niet voor.
Ik zei nog tegen haar dat ik ooit van plan was om Paddo's te eten en LSD te eten/slikken. Maar zij zegt dat ze een kennis kent die zelf ook paddo's heeft gebruikt en dat het nadien echt niet goed met die gast is gekomen omdat die echt heel raar doet enzovoort, waar ik zelf ook een beetje schrik voor heb.

Als ik LSD of Paddo's zou gebruiken wil ik gewoon na het gebruik terug volledig normaal kunnen doen, maar een geweldige ervaring achteraf willen hebben behouden. Als je me snapt? Geen idee of het waar is, maar het klonk precies alsof ze vertelde over die gast dat die gast andere soorten drugs als Meth of iets ergers gebruikte (want die mensen doen toch ook overgeweldig raar na veelmalig gebruik, niet?)

slunse

Bewuste gebruiker
waarschijnlijk wou je begeleider je gewoon afschrikken hoor. of had die kennis van haar latente pscyhotische neigingen, dewelke wel naar boven kunnen komen als je tript.
ga eens na bij jezelf of je sterk in je schoenen staat, maar laat je hoofd niet zot maken door zo'n verhalen :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Iemand die liever niet ziet dat een jongere drugs gebruikt omdat ie dat zorgelijk vind helemaal als ie het komt vragen borreld een verhaaltje op van ik ken iemand die iemand kent...en de rest kennen jullie wel he..

De uit het raam vliegers,de blijven hangers,de zelfdoders etc.. :wave:

zommes

Badass junkie
LSD is een pure stof. De puurste drugs beschikbaar. Bevat geen penniciline. Die allergie ga je dus echt helemaal niks van merken.

Je kan dus best LSD proberen, als je het niet zo maar aanneemt, kan ik me voorstellen, maar bel voor de gein de drugs-infolijn of vraag het aan een arts.

Het is nog nooit wetenschappelijk bewezen of uberhaupt voorgekomen dat iemand letsel of lichamelijke schade opliep van de stof LSD, van de uitwerking van de stof op je psyche kan je wel degelijk jezelf beschadigen, maar dit doe je dan wel zelf.

Osi`

Bewuste gebruiker
Toch bedankt voor alle info, ben al heel wat zeker van m'n stuk, nu nog zo'n blotje vinden en dan is uitproberen als het kan hé. De rest ken ik wel!
Buiten de houdbaarheidstijd. En hoe je het best kunt bewaren :P

Jeller

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Iemand die liever niet ziet dat een jongere drugs gebruikt omdat ie dat zorgelijk vind helemaal als ie het komt vragen borreld een verhaaltje op van ik ken iemand die iemand kent...en de rest kennen jullie wel he..

mja toch mee oppassen hoor, ne gast die ik ken heeft een paar keer uit het raam willen springen op lsd.. hij werd wakker (nog trippend) en gign op het rama af en ze moesten hem tegenhouden.. maar ja jij weet wss wel dat je er niet de held mee moet uithangen

zommes

Badass junkie
Jeller zei:
Psychonaut1976 zei:

mja toch mee oppassen hoor, ne gast die ik ken heeft een paar keer uit het raam willen springen op lsd.. hij werd wakker (nog trippend) en gign op het rama af en ze moesten hem tegenhouden.. maar ja jij weet wss wel dat je er niet de held mee moet uithangen

Hoe kwam het dat in slaap viel tijdens het trippen, oftewel: wat voor andere drugs had hij gebruikt? Hoe wisten die vrienden dat hij wilde gaan springen? Spoort deze persoon normaliter wel?

Osi`

Bewuste gebruiker
Zozo, ik kan aan LSD komen, nu nog die maat ff navragen of die gast ook werkelijk een paar zegeltjes heeft. ^^

Als je in een LSD Trip bad gaat, wat kan u dan helpen om de trip te doen minderen/remmen? Zoals je bij paddo's suiker zou eten.

Beetje voorbereiding kan geen kwaad ^^

Osi`

Bewuste gebruiker
Benzo's? Angstremmers? Welke angstremmers of hoe noemen zo'n pillen specifiek, kan ik ze bij de apotheek halen? :)

Jeller

Badass junkie
zommes zei:
Jeller zei:
Psychonaut1976 zei:

Hoe kwam het dat in slaap viel tijdens het trippen, oftewel: wat voor andere drugs had hij gebruikt? Hoe wisten die vrienden dat hij wilde gaan springen? Spoort deze persoon normaliter wel?
Ik was er zelf niet bij, maar hij was al een tijdje wakker en hij en nog een andere hadden elk een halve geltab genomen en het onderschat.. maar hij wou blijkbaar eerst even slapen en ineens werd hij wakker en liep naar het raam toe en probeerde er door te klauteren.. mijn andere maat heeft hem een paar keer moeten tegenhouden en hem 'wakker' slaan..

kdenk dat het een soort van slaapwandelen was door de verwardheid door de lsd
kdenk niet dat zijn bedoeling was om zelfmoord te plegen hoor, die was gewoon fucked up

Bovenaan