LSD en creativiteit

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik zal vast niet de enige zijn die vind dat je crea kan worden van lsd, en toen vroeg ik me af hoeveel van jullie tekenen of schilderen of maken iets op de computer tijdens een trip.
Ik komen soms de meest onwerkelijke visuals op bij mij, ik begin (weer ) met wat tekenen kunst zit in me familie dus misschien heb ik daar wat aan!.

Krijgen jullie ook meer creativiteit tijdens een trip en wat doen jullie ermee? Stilzitten of ook wat exploren tekenen/bos (foto's maken etc)in (wel koud nu..) een wellnescentre, efteling, tikibad? :hearteyes:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb tijdens me trip veel creatieve uitspattingen dan begin ik ook te tekenen/schilderen, synthesizer te spelen,zingen (hoe gek dat ook mag klinken),dansen is ook altijd wel een leuke wanneer je tript... Zo komen juist de mooiste werkjes naar boven of de 'lelijkste' :) .
Een digitaal fototoestel zoals jij al vernoemde is ook steeds een leuk speeltje tijdens een trip.

Heb zo tijdens een trip in het bos een groot 'mandala iets' gemaakt met takjes echt verbazend mooi op dat moment.

Zo'n pretpark zou me helemaal niets lijken onder een trip.

grts

Maddog

Bewuste gebruiker

http://i44.tinypic.com/33tjx4x.jpg

al een tijdje geleden gemaakt

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Nice Madcat! :grin:

Ikzelf heb geprobeerd te tekenen de tweede keer toen ik gebruikte, maar helaas werd ik teveel afgeleid. Misschien dat ik over een paar trips wel weer wat ga proberen.
Ik kan binnenkort wel even wat uploaden wat ik getekend heb :wink:

Wel heb ik veel meer beeldende gedachtes. De volgende dag werk ik ze uit op mijn computer of gewoon met pen en papier. Daarnaast vind ik muziek maken erg fijn!

Ik doe het meestal thuis of rond mijn huis eigenlijk. Ik ben nog niet zo erg ervaren, en heb een wat slechte ervaring met 'er op uit gaan' tijdens mijn trip :wink: Dit is misschien ook iets voor later.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik maak al tijden eigenlijk wat bewerkingen/plaatjes. En natuurlijk ook plaatjes maken van niets of ja fantasy :hearteyes:

En voor de info: ja ik gebruik erg veel programma's ervoor :P

Bijlagen

• solitarus-3d-1280x800.jpg
    solitarus-3d-1280x800.jpg
    212,6 KB · Weergaven: 9.438
  • face-digital-art-1280x720.jpg
    face-digital-art-1280x720.jpg
    112,1 KB · Weergaven: 9.438

universal*flow

Belezen gebruiker
Blacklight bodypaint dat is me favo. Dat gebeurd vaak op afterhour thuis met vrienden als we nog na-trippen.

Ook heb ik een keer erg crea een vlinder en een bloem uit wc papier gemaakt en dit dan met blacklight kleuren geverfd =D

En op festivals neem ik graag mijn hoola-hoop mee en/of contactball =D

Bijlagen

• burning rose.jpg
    burning rose.jpg
    60,9 KB · Weergaven: 9.200

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@ universal*flow : Wauw ziet er vet uit :wink:
Toch wat leuks erbij dankzij de trip :wink:

Nog eentje eigenlijk nog niet af, beetje veel werk maar komt later nog.
Wou/wil eerst een soort gezicht maken in de sterren maar goed, maar toen ik nuchter was maar zo gelaten.

Bijlagen

• Project04.jpg
    Project04.jpg
    276,2 KB · Weergaven: 8.542

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat gaaaf zeg! Ik wil ook een keer LSD doen en dan gaan schilderen of zo, lijkt me tof.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Wat gaaaf zeg! Ik wil ook een keer LSD doen en dan gaan schilderen of zo, lijkt me tof.

Doen! :P , je zal er van versteld hoe mooi de kleuren al zijn opzich zonder het wat vorm in komt.
Lang leve de abstracte kunst :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja ik heb ook altijd wel leuke creatieve ideeën in m'n hoofd, maar die er nooit willen uitkomen. Wil wel eens proberen of het op zo'n moment dan wel lukt ^^

universal*flow

Belezen gebruiker
ZERO- zei:
Ja ik heb ook altijd wel leuke creatieve ideeën in m'n hoofd, maar die er nooit willen uitkomen. Wil wel eens proberen of het op zo'n moment dan wel lukt ^^

Gewoon proberen :wink: Vooral aan het eind van de trip lukt het goed, dus wanneer de visuals niet zo sterk zijn. Bij mij duurt het vaak wel eventjes voordat ik de controle over mijn handen heb, maar dan lukt het wel.

universal*flow

Belezen gebruiker
25tolife zei:
@ universal*flow : Wauw ziet er vet uit :wink:
Toch wat leuks erbij dankzij de trip :wink:

Nog eentje eigenlijk nog niet af, beetje veel werk maar komt later nog.
Wou/wil eerst een soort gezicht maken in de sterren maar goed, maar toen ik nuchter was maar zo gelaten.

thanks! Dat van jou ziet er ook super tof uit!! Al moet ik niks van electrice apparaten hebben tijden s mijn trip. Telefoon en laptop zijn dan echt de duivel voor mij :P

Deze is van een paar trips geleden. Is nog niet afgewerkt. Hoop dat de afbeelding goed doorkomt, moest het namelijk erg verkleinen

Bijlagen

• P1010786.JPG
    P1010786.JPG
    248 KB · Weergaven: 8.387

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Knap werk :rock: , lekker spacy :wink:

Je begint zo'n tekening vanuit het hart toch?
Maak jij ook gebruik van op voorhand punten te zetten?

Grts

universal*flow

Belezen gebruiker
mandragora zei:
Knap werk :rock: , lekker spacy :wink:

Je begint zo'n tekening vanuit het hart toch?
Maak jij ook gebruik van op voorhand punten te zetten?

Grts

Ja eerlijk gezegt deze heb ik inderdaad met behulp van een passer gemaakt. Dus een beetje vals gespeeld :wink:
Maar ik heb ook een aantal schilderijen die ik wel echt zonder hulpmiddelen heb gemaakt, dus direct vanuit het hart.
Dit schilderij zou ik ook kunnen verkopen. Die ik zonder hulpmiddelen heb gemaakt, zou ik nooit kunnen verkopen, dat is een stukje van mijn ziel op canvas.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik bedoelde met 'het hart' het centrum van het blad :grin:

Passer of niet, het is het resultaat dat telt en dat mag er best zijn, heerlijk om naar te kijken :hearteyes:

universal*flow

Belezen gebruiker
mandragora zei:
Ik bedoelde met 'het hart' het centrum van het blad :grin:

Passer of niet, het is het resultaat dat telt en dat mag er best zijn, heerlijk om naar te kijken :hearteyes:

Hahahaaaa!! Ja inderdaad, je moet bij het hart beginnen :wink:

Word er altijd erg blij van als mensen mijn schilderingen mooi vinden =) Wie weet verkoop ik een aantal van deze binnenkort. mijn schilderijen zijn allemaal met blacklight voor een toffer trip effect :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
universal*flow zei:
Wie weet verkoop ik een aantal van deze binnenkort. mijn schilderijen zijn allemaal met blacklight voor een toffer trip effect :grin:

Organiseer een klein goatuinfeestje, hang alles omhoog blacklightje erop passende muziek erbij en het verkoopt als water lijkt me :)

'kunst' ruilen met 'kunst' vind ik nog een beter iets :) , dan heb je iets unieks in de plaats.

Hoop nog meer van je te zien :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mandragora zei:
universal*flow zei:
Wie weet verkoop ik een aantal van deze binnenkort. mijn schilderijen zijn allemaal met blacklight voor een toffer trip effect :grin:

Organiseer een klein goatuinfeestje, hang alles omhoog blacklightje erop passende muziek erbij en het verkoopt als water lijkt me :)

'kunst' ruilen met 'kunst' vind ik nog een beter iets :) , dan heb je iets unieks in de plaats.

Hoop nog meer van je te zien :wink:

Goede kans op succes daar inderdaad :grin: Met een blacklight kan je hele leuke effecten geven zoals je al ontdekt hebt, zo zijn er meer. Ook water/ijs/rookgordijn discoball gewoon creatief denken :wink:

Was deze vergeten erbij te zetten bij me vorige post zag ik toen ik alles even aan het ordenen was.
Dus bij deze een diepe space waar ik inzat, ja best letterlijk. Wou me gevoel in het plaatje weer kwijt, voelde sterke energie maar een nog grotere kracht kwam ineens erbij, heb dit ervan weten te maken toen;

Bijlagen

• new project3.jpg
    new project3.jpg
    264,7 KB · Weergaven: 8.008

universal*flow

Belezen gebruiker
Tof gemaakt 25tolife, kan me er wel wat bij voorstellen in zo'n trip :wink:

Misschien moet ik me ook maar eens wagen aan de computer gemaakte animaties. Ik heb namelijk altijd veel creatieve ideeen in me hoofd, die er niet altijd op papier uitkomen..
Maar ik moet zeggen dat ik echt absoluut geen verstand heb van digitale dingen. Ik ben zo'n persoon die eeuwig rondloopt met een telefoon die ik gratis bij mij 10 euro beltegoed simkaart heb gekregen :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
universal*flow zei:
Tof gemaakt 25tolife, kan me er wel wat bij voorstellen in zo'n trip :wink:

Misschien moet ik me ook maar eens wagen aan de computer gemaakte animaties. Ik heb namelijk altijd veel creatieve ideeen in me hoofd, die er niet altijd op papier uitkomen..
Maar ik moet zeggen dat ik echt absoluut geen verstand heb van digitale dingen. Ik ben zo'n persoon die eeuwig rondloopt met een telefoon die ik gratis bij mij 10 euro beltegoed simkaart heb gekregen :P

Dank dank! Met de (online) en PDF guides heb je al snel de basis te pakken, en een bezoekje aan de bibliotheek doet ook vaak wonderen. Mocht je wat gaan maken, ben erg nieuwsgierig naar je uitkomst. Oefenen maakt perfectie (zo gaat dat spreekwoord toch ook?)

Creatieve groetjes uit het parallelle universum om je heen :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Even een bump nu microdoseringen met LSD steeds vaker word gedaan. Als je een handige creatieve oplossing krijgt dankzij LSD , zou leuk zijn als je dat kan delen.
Ben benieuwd over 1-2 weken ga ik starten.

MeejheM

Badass junkie
@Tijdloos: welke software gebruik je zoal?

Ik merk zelf dat ik ook de meest vage dingen begin te tekenen als ik onder invloed ben, veel fractals en spirals als universalflow, maar dan echt zonder passer. ik gebruik hooguit ruitjespapier als dat er is.

ik heb er even geen voorbeelden van, want mijn oude nokia doet het niet meer zo goed als 8 jaar geleden. wel hebben een hoop mensen ze als geschilderde lakens kunnen bewonderen op onze feestjes.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb de creative master collection , veel photoshop , aftereffect met fireworks dacht ik voor bovenstaande.
En een Stylus bijna vergeten.

Gebruik over algemeen ook leeg papier. Tijdens de trip veemd genoeg geen behoefte aan hulpmiddelen 'mits" de dosering normaal is :tongueout:

Mudita

Belezen gebruiker
Ik heb nog niet echt getript en toen iets creatiefs gemaakt, helaas. Alhoewel dit zeker op mijn planning staat om een keer te doen als ik alleen trip. Ik ben buiten het trippen om zeer actief met photoshop. Ik leerde dit programma kennen toen ik 10/11 was door een spelletje waar veel mensen dit gebruikte om signatures te maken. Sinds dien heb ik mijn toekomst gevond en mijn hobby :).

Bovenaan