LSD de Oorsprong

8️⃣6️⃣

Badass junkie
vice vertrouw ik wel.
zeker.. het kan en hoop goeds bewerkstelligen.
Er word beweerd dat Hoffman bewust de LSD-25 innam, maar hij kreeg de stof toch echt per ongeluk binnen. En dan ga ik toch wel twijfelen of er wel degelijk onderzoek is gedaan of dat iemand gewoon een heel lang stuk uit de losse pols heeft geschreven, hier en daar wat duingen uit zijn/haar duim zuigend.

Daarom geloof ik het stuk betreffende de 550 dosissen LSD dan ook niet.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Er word beweerd dat Hoffman bewust de LSD-25 innam, maar hij kreeg de stof toch echt per ongeluk binnen. En dan ga ik toch wel twijfelen of er wel degelijk onderzoek is gedaan of dat iemand gewoon een heel lang stuk uit de losse pols heeft geschreven, hier en daar wat duingen uit zijn/haar duim zuigend.

Daarom geloof ik het stuk betreffende de 550 dosissen LSD dan ook niet.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Gympie
Ik weet ook wel dat moederkoorn aan de basis staat van LSD hoor, ik heb ook niet beweerd dat dat niet waar is. Uiteraard staan er in die ellenlange stukken veel waarheden maar er staan ook onwaarheden in, en dan vind ik de journalistieke waarde van zo'n site als vice vrij laag.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
@Gympie
Ik weet ook wel dat moederkoorn aan de basis staat van LSD hoor, ik heb ook niet beweerd dat dat niet waar is. Uiteraard staan er in die ellenlange stukken veel waarheden maar er staan ook onwaarheden in, en dan vind ik de journalistieke waarde van zo'n site als vice vrij laag.

Vice ( op tv ) is juist integere en onafhankelijke journalistiek..
als ik één kanaal van berichtgeving vertrouw is het de hunne wel.
idd ook een stuk entertainment segment.
kzou de geschiedenis van een drug dan ook geen journalistiek noemen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
10 jaar geleden was vice onafhankelijk en neutraal. Ondertussen zijn ze allang gevallen voor het grote geld. Kijk die afschuwelijke sponsored content maar..

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
10 jaar geleden was vice onafhankelijk en neutraal. Ondertussen zijn ze allang gevallen voor het grote geld. Kijk die afschuwelijke sponsored content maar..

ah ja.. de entertainment kant ge gesponsord zijn.
desalniettemin hebben ze met journalistiek over serieuzere dingen niet de gewoonte ons te bullshitten.. dacht ik.

Bovenaan