Lsd dag na xtc?

MindSplosion

Experimenterende gebruiker
Kan het kwaad om bijvoorbeeld 's avonds rond 22 uur een paar pilletjes mdma te nemen en de ochtend erna lsd? Of gaat dit je trip verneuken?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @PASTRY dat lijkt me behoorlijk onverstandig. Ten eerste is het, zoals @Spyro al aangeeft, niet zo verstandig om zomaar "wat pilletjes" mdma naar binnen te mikken zonder dat je weet wat en hoeveel M erin zit. Ten tweede zit je dan met een M kater als je aan je LSD trip gaat beginnen. Uiteraard kan het goed gaan maar je speelt wel met vuur. Ik heb een tijdje terug ook LSD en 6-APB (lijkt op mdma) in hetzelfde weekend gedaan maar dan wel de LSD eerst en de dag erna de M. Dan loop je in ieder geval minder risico op een nare trip.

Pace Ley

Probeer t uit en vertel t ons :grin:
Ik denk dat niet het echt kwaad kan eigenlijk. XTC is een aanslag op je serotonine voorraad, en LSD is juist een antagonist.

Teveel uit je bolletje met XTC vind ikzelf sowieso al niet zo'n goed idee en niet te veel drugs achter elkaar gebruiken is ook iets om over na te denken, maar ik denk niet dat het kwaad kan als je mindset goed voelt. Ik zou t proberen met een lage dosering als je kunt accepteren dat het eventueel ook niet zo best valt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@PASTRY bij “een paar pilletjes ga je de mist in. Lees de info in de link even goed door.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Probeer t uit en vertel t ons :grin:
Ik denk dat niet het echt kwaad kan eigenlijk. XTC is een aanslag op je serotonine voorraad, en LSD is juist een antagonist.
MDMA put (onder andere) je serotonine voorraad uit ja, waardoor velen zich in de dagen na MDMA gebruik meer down zullen voelen dan normaal. LSD is een versterker van de al aanwezige stemming, dus kan deze die negatieve gevoelens mogelijk enorm uitvergroten.

Heb je dit wel goed doordacht?

Pace Ley

Ja tuurlijk snap ik, maar je kunt zelf inschatten of je in de mood bent (ik zeg ook: als de mindset goed voelt). Als je er allemaal ellende van verwacht, dan kun je t krijgen ook. Maar er is biologisch geen reden om te denken dat je hoe dan ook bad gaat. Ik bedoel ermee dat de LSD geen negatief effect heeft op je serotonine voorraad, als je die er met mdma doorheen hebt gejaagd.
Ik zou t dus gerust uitproberen met een lage dosis, als je er naar oke mee bent dat t misschien niet de leukste dag wordt.
En misschien leer je er wel mee dat t een beetje rustiger aan moet met de mdma, heeft t tenminste ook nog een functie.😅
Maar goed, mdma doe ik zelf eigenlijk toch al niet. Leuk voor een keer maar ik vind t de dip niet waard

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
LSD + MDMA is heerlijke combo, maar hoe jij @MindSplosion het hier aangeeft is dat dus al niet de bedoeling. Je gaat LSD nemen tijdens de comedown van xtc, dus waarin de gebruiker zijn/haar serotonine niveau uitgeput is en je lichaam in het algemeen, gun zowel je lichaam als geest even de nodige rust.
Ikzelf heb zeker ook al mdma+ lsd genomen, mijn eerste maal was een vrij lage dosis 100mg mdma en 100microgr lsd, was een heerlijke ervaring.

PS. Pilletjes mdma, begin met eentje, niet? En of te wel samen, beide in een lagere dosis dan wanneer je deze alleen gebruikt en zoals hierboven reeds gemeld, beter eerst lsd en dan mdma.

Bovenaan