LSD controle

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Mocht ik aan LSD komen, is er ook een kans om dat te laten testen? Ik wil 100 % zeker weten dat ik zuivere LSD heb!

Bal0n

Badass junkie
Ik denk niet dat ze het kunnen testen, het is namelijk verschrikkelijk weinig wat er op een blotter of microdot zit. Mocht je liquid krijgen is het wel mogelijk, lijkt me.

Maak je maar niet druk dat er wat anders op zit, dat past niet :wink:.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Er past misschien niks anders op.. maar met die lsd die er op zit zou het eventueel nog wel onzuiver kunnen zijn toch?

Bal0n

Badass junkie
Er wordt zoveel tijd gestoken in de synthese van LSD, er zijn eigenlijk geen labs die laks zijn en er geen spectra op los laten voordat het de straat opgaat.

Bovendien zou je dan moeten denken aan impurities van 30 ug. Niet echt merkbaar :wink:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Nou waarom ik dat toch ff navraag is omdat er geen officiele controle is, zoals bij paddo's. En dan nog iets, me pa heeft het misschien wel een keer willen proberen, maar heeft het dus nooit gedaan omdat hij het niet vertrouwde. Hij zegt ook nog steeds tegen me, als het gelegaliseerd is... dan kun je het gebruiken, maar daarvoor niet doen.

Bal0n

Badass junkie
Ja, tuurlijk zou het beter zijn als het legaal was, dan konden de spectra gewoon publiekelijk worden gemaakt. Maar is dat niet met alles zo wat nu illegaal is.

zommes

Badass junkie
Waterpijp zei:
Jazekers... die wiet is ook niet altijd even zuiver volgens mij ... :cry:

whaha, geloof me. Lsd KAN niet onzuiver zijn. Als je een blotter onzuiver wil maken, zit er of geen lsd op, of een andere stof in een ongeveer 500 keer zo grote hoeveelheid. Zo'n zegel is dus gewoon trippen of niks.

Bal0n

Badass junkie
zommes zei:
Waterpijp zei:
Jazekers... die wiet is ook niet altijd even zuiver volgens mij ... :cry:

whaha, geloof me. Lsd KAN niet onzuiver zijn. Als je een blotter onzuiver wil maken, zit er of geen lsd op, of een andere stof in een ongeveer 500 keer zo grote hoeveelheid. Zo'n zegel is dus gewoon trippen of niks.

500 keer zo grote hoeveelheid? Dat past niet, op een normale blotter pas onmgeveer 1 - 1.5 mg (dus 10 tot 15x zoveel als er op een gemiddelde LSD blotter zit). Als je er nog meer op wilt doen krijg je kristalvorming aan de randen en schuur je het er af.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Dus ik ben gewoon verkeerd geinformeerd, hier zal me pa spijt van krijgen :P nah, grapje, hij zei in ieder geval dat ik beter kon wachten op legalisatie van de hele mik mak voordat ik LSD ging gebruiken.. maar nu ik hoor dat het helemaal niet onzuiver kan zijn.. hooguit dat er teveel op zit, dan vind ik het oke!

Bal0n

Badass junkie
Denk maar zo: er zit nooit te veel op 1 blotter. Voor de zekerheid kan je beter beginnen met een halfje, maar er zal nooit mere dan 150 ug op een blotter gedaan worden, daar heeft niemand wat aan.

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
Denk maar zo: er zit nooit te veel op 1 blotter. Voor de zekerheid kan je beter beginnen met een halfje, maar er zal nooit mere dan 150 ug op een blotter gedaan worden, daar heeft niemand wat aan.
Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen hoe je ene halfje kan nemen.. is de LSD dan opgelost in water ofzo en in de zegel laten trekken zodat het goed verpsreid is over de zegel? want als er zich gewoon ergens een minscuul deeltje LSD bevindt op je zegeltje kan je moeilijk de hlet nemen toch?

Bal0n

Badass junkie
Men nemen 1 grote plaat/bak. Men legt hier een vel blotters in, vervolgens rekent men uit hoeveel LSD er in zijn of haar ethanol opgelost is, en giet precies in de bak die heoveelheid.

En zo is alle LSD precies verdeelt over de blotters :).

waldo

Experimenterende gebruiker
let wel op :

Er is niet alleen LSD op blotter in omloop :

Ook DOB, DOC , DOI , fentanyl zijn op blotter gezien.

dob en family zijn wel halucinogenen , fentanyl is een supersterke opiaat.

:wave: :wave: :wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
waldo zei:
let wel op :

Er is niet alleen LSD op blotter in omloop :

Ook DOB, DOC , DOI , fentanyl zijn op blotter gezien.

dob en family zijn wel halucinogenen , fentanyl is een supersterke opiaat.

:wave: :wave: :wave:

Waarzo? ik weet dat het mogelijk is,maar heb dit nog nooit ergens vernomen op blotters.

Alleen mid 90's DOB in pillen..

zommes

Badass junkie
Wat zei die kerel van Woodstock ook alweer... ?

" Listen, there is no such thing as poisened acid, that is just BAD Acid... If you want to experiment, just take half a trip..."

Onzuivere of vergiftigde acid te pakken zien te krijgen is heel moeilijk. Gewoon met een halve blotter beginnen.. dan kan je sowieso niks gebeuren.

XerXoX

Waterpijp zei:
Mocht ik aan LSD komen, is er ook een kans om dat te laten testen? Ik wil 100 % zeker weten dat ik zuivere LSD heb!

:sunglasses: Onder blacklight houden , verkleurt de blotter (lees lsd kristaletjes) ben je bijna zeker dat je echte lsd in handen hebt .Gelezen op erowid .

Ellesdee

Badass junkie
XerXoX zei:
Waterpijp zei:

:sunglasses: Onder blacklight houden , verkleurt de blotter (lees lsd kristaletjes) ben je bijna zeker dat je echte lsd in handen hebt .Gelezen op erowid .

tjah en wat als je blotters zo goed als wit zijn? hmm? :P

XerXoX

Ellesdee zei:
XerXoX zei:
Waterpijp zei:

tjah en wat als je blotters zo goed als wit zijn? hmm? :P

Lol http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=3013

AuB lees zelf maar ..... :mrgreen: : :wave:

Ellesdee

Badass junkie
Obviously other things glow under blacklight as well, so just the fact that it glows doesn't mean it's LSD,

Jeller

Badass junkie
is er eigenlijk soms een verschil in de binding bij LSD waardoor het effect een klein beetje anders is?

sommige trips zijn namelijk wazig en vervormend, terwijl andere kleurrijk en helder zijn (heb het dus over het effect vad)

Mr 187

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
is er eigenlijk soms een verschil in de binding bij LSD waardoor het effect een klein beetje anders is?

sommige trips zijn namelijk wazig en vervormend, terwijl andere kleurrijk en helder zijn (heb het dus over het effect vad)

Ik heb er geen antwoord op maar begrijp wat je bedoelt..

Heb ook welleens gehad dat sommige acid op een half fabrikaatje leek.

Jeller

Badass junkie
Shroomie zei:
neen, er is er slechts één, lsd-25 namelijk
kweet het, maar mss een klein verschil in de bindingen :confused:

of kan de kwaliteit (niet de kwantiteit) van een trip ook achteruit gaan?

Mindless1985

Badass junkie
Jeller zei:
Shroomie zei:
neen, er is er slechts één, lsd-25 namelijk
kweet het, maar mss een klein verschil in de bindingen :confused:

of kan de kwaliteit (niet de kwantiteit) van een trip ook achteruit gaan?

Blotters kunnen toch in kwaliteit achter uit gaan na een tijdje? Volgens mij kan dat met microdots niet.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Waarom zou dat met dots niet kunnen?

Dots gaan ook op den duur achteruit alleen wat minder snel omdat de meeste acid geisoleerd is binnen in het dotje..

Dots worden niet bespoten of gedompeld,maar de acid wordt gemengt met gelei die dan hard....

elchivato

Hoeveel gaat er maximaal op een cm2? Lijkt me wel handig om een rekenmaat te hebben. Ik heb nl een partijtje blotters gekregen en wil toch even weten wat de max sterkte is.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
elchivato zei:
Hoeveel gaat er maximaal op een cm2? Lijkt me wel handig om een rekenmaat te hebben. Ik heb nl een partijtje blotters gekregen en wil toch even weten wat de max sterkte is.

Gewoon 1tje op eten dan weet je wel ongeveer wat erop zit.
Trip je lekker dan zijn ongeveer 100 tot 200ug
Voel je niks heb je bagger
Voel iets wat wil opkomen maar niet doorzet,heb je ze van 40-70ug

elchivato

Psychonaut1976 zei:
elchivato zei:

Gewoon 1tje op eten dan weet je wel ongeveer wat erop zit.
Trip je lekker dan zijn ongeveer 100 tot 200ug
Voel je niks heb je bagger
Voel iets wat wil opkomen maar niet doorzet,heb je ze van 40-70ug

Okay thanks! Ehm... ik had nog een vraagje. Is het bij lsd ook zo dat je types hebt zoals bij xtc bijvoorbeeld dolfijntjes. Ik heb nl een beetje lichtbruin papier met yin yang tekentjes erop.

Als dat zo is misschien (her)kent iemand deze blotters dan.

matthijs

Badass junkie
Bij XTC zegt kleur en opdruk niet zoveel...worden veel neppe gemaakt.
Bij LSD kan je volgens mij wel redelijk afgaan op het plaatje wat er voorop staat ja.
Ik zou niet weten hoe sterk die zijn...je zou op google bij blotter art moeten zoeken..dan krijg je wel wat LSD message bords over verschillende blotters :)

slunse

Bewuste gebruiker
elchivato zei:
Okay thanks! Ehm... ik had nog een vraagje. Is het bij lsd ook zo dat je types hebt zoals bij xtc bijvoorbeeld dolfijntjes. Ik heb nl een beetje lichtbruin papier met yin yang tekentjes erop.

Als dat zo is misschien (her)kent iemand deze blotters dan.

dan heb je yin yang tripjes hé.. :mrgreen:

Bovenaan