LSD combineren ??

lichtendonker

Belezen gebruiker
Ik wist niet dat dat mogelijk was :openmouth:
Wel balen voor hem want het 'was z'n eerste keer, hij wou nooit weer!
De rest heeft een geweldige avond/nacht gehad :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wel een bekend verhaal, dat wanneer een complete gedroogd wordt de LSD naar onderen zou concentreren.
Of dat het vel niet goed is onder gedrenkt, ik weet het niet.

Kan ook wel zijn dat je broer geen lsd receptoren meer heeft van drankmisbruik ? ( Geintje)

Nee ff serieus .... raar geval als iemand anders de andere helft iedere keer neemt dan zit het met de zegel wel goed.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Elke keer als ik een zegel deelde was de verdeling trouwens gewoon eerlijk. Maar zover ik weet zal het aan de drank niet liggen, die combinatie jaagd geen visuals weg.

Simia

Newbie
Heeft iemand ervaring met LSD + Ephedra?
Als ik aan t trippen ben heb ik een lichte afkeer voor amfetamine, maar word op een gegeven moment wel heel moe. En denk dat ephedra wel een fijne opkikker is.

Of werkt dit nadelig op elkaar? Nog tips? Eerst efedra of pas als de dufheid komt?

Jeller

Badass junkie
alcohol haalt zeker je visuals niet weg.. het kan wel de diepgang een beetje weghalen en zeker als je serieus doorzuipt dan lijk je eerder dronken dan trippend, maar toch blijf je goed door hallucineren :wink:
en verder blijft muziek ook nog even vet klinken

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Mijn beste lsd trip was in combinatie met alcohol en speed, of dat er iets mee te maken had,
of dat die avond voorbestemd was zo geweldig te verlopen.. who knows?

Bovenaan