LSD+Cocaine

Belgo

Belezen gebruiker
Hoe is het effect van een lijn coke terwijl je op LSD tript? Iemand hier ervaring mee?
Kalmeer je dan de trip ?
Geeft het een oppepend gevoel?
Of is het absoluut niet de moeite waar?

Denk iig het laatse maar wil het graag horen van mensen die het geprobeerd hebben :wave:

:hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Lijkt me een rare combinatie, cocaine is geestvernauwend en egoverhogend, en LSD geestverruimend en egoverlagend.. Mijn gok is dat je er nogal paranoide van zou worden, maar ik heb het nooit geprobeert dus.. Iemand anders een idee? :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik heb geen idee, heb volgens mij nog nooit van die combinatie van iemand gehoord. Ik spreek dit weekend veel ervaren trippers, zal vragen of iemand die niet op dit forum zit het ooit geprobeerd heeft of iemand kent die dat heeft gedaan en dan krijg je zo'n neef van een vriend van een vriend subjectief verhaal, meer kan ik niet bieden.

KoxBox

Badass junkie
LSD + speed daar weet ik van dat het je trip wat kalmeert. Maart coke heb ik nog niemand weten doen.

Tripper

Wijs gebruiker
Als je flink hard aan het trippen bent, dan is een snuif Coke wel lekker soms. Even nuchter worden dus en dan weer gaan met die banaan.

HTID

Bewuste gebruiker
Heb het wel eens gedaan in de afterglow van lsd, vond het niet voor herhaling vatbaar.

Vigilante

Wijs gebruiker
Zelf al meerdere malen gedaan.

Ik merk (en mensen om mij heen ook) dat de werking van LSD afneemt. Is dus wel handig als je even te hard gaat oid en je trip eventjes wil onderdrukken maar voor de rest zonde van je trip.
Het onderdrukken duurde bij mij niet lang en ik heb geen verschil gemerkt nadat de coke was uitgewerkt mbt een ander LSD-sterkte-niveau dan voor de coke.
Verder voelt de coke lang niet zo lekker als wanneer je gedronken hebt dus imo zonde van je coke.

Heb op internet gelezen dat coke het enige was wat een trip kon onderdrukken maar speed en benzo's blijkbaar dus ook.

Belgo

Belezen gebruiker
Bedankt voor de reacties

Heb het dit weekend dus gedaan op solstice omdat er toevalig wat coke voorbij kwam.

Vond er geen fock aan :)

Qocaïne

Badass junkie
Belgo zei:
Bedankt voor de reacties

Heb het dit weekend dus gedaan op solstice omdat er toevalig wat coke voorbij kwam.

Vond er geen fock aan :)

Zonde gast, van allebei de middelen.

LSD moet je gewoon zuiver innemen, zonder andere troep...
Noujah... geen geestvernauwende troep dan :wink:

Jeller

Badass junkie
heb het één keer gedaan, een aantal lijnen, veel drank en 2 zegels..

was wel leuk eigenlijk, niet echt speciaal ook.. voor mijn gevoel tripte ik nog altijd volledig door en kwam er gewoon een coke gevoel bij.. ik ging mss wel minder diep, maar bon de trip was toch al op een punt dat hij niet zo mindfuckerig meer was.. ik had wel een lichte coke craving maar niet zo erg als anders.

Het was op nieuwjaar en ik had eerst halve maya genomen paar uur later een eagle ofzo, dan wat coke omdat ik moest draaien en even te scheef was van drank en lsd.. enkele uren later nog een 1/3 maya en dan nog wat lijnen coke.. heel lang getript aan vrij hard niveau en de coke ertussen paste er wel in.. was een heel toffe avond/ochtend/middag/volgende avond :grin:

zonde van je trip zou ik het nie noemen, maar voor mij ook geen aanvulling
you decide

Immo

Badass junkie
Qocaïne zei:
LSD moet je gewoon zuiver innemen, zonder andere troep...
Noujah... geen geestvernauwende troep dan :wink:

Speed in combinatie met lsd vind ik persoonlijk toch wel een geweldige combinatie.

Bovenaan