Lsd bewaren

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Ik heb een rave op vrijdag , en wil lsd gaan halen maar ik moet 45 minuten fietsen naar de rave met de lsd in mn zak , hoelang blijft de lsd goed?
als ik hem in de folie doe en dan in een gripzakje luchtdicht blijft de lsd dan goed? Ook tegen de temperatuur ?

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Let vooral op dat er geen vocht bij komt, daar lost LSD in op namelijk. Maar in een gripzakje is denk ik al voldoende.
Ik moet ook 45 min fietsen en zal ook miss wel 5-20 minuten moeten wachten bij de ingang en me spullen in de locker en me jas weg doen. De lsd zal op de fiets in de buiten borst zak doen in me jas en voordat ik arriveer op t terein het in mn onderbroek doen of iets , de warmte van een van deze eventueele dingen heeft dus geen invloed? Heb de lsd wel in de folie gedaan en luchtdicht in een gripzakje en weer met folie erover heen gedaan

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Dat zou pas een probleem worden als je een paar jaar naar de rave zou moeten fietsen.
Top , ja ik heb hier en daar wel is gelezen dat t een redelijk gevoelige stof is maar niet echt gelezen hoe gevoelig en wat t wel kan hebben voordat t zn potentie of iets verliest snappie? Maar nu weet ik het , dus dankjewel zal miss wel een report schrijven over hoe het is gegaan, tis ook mn eerste party

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Dat zou pas een probleem worden als je een paar jaar naar de rave zou moeten fietsen.
Ik slik trouwens 54 mg methylfenidaat dagelijks sochtends alleen. Tis verlengde afgifte zou dit invloed kunnen hebben op de werking van de lsd of niet? Tis geen probleem om 1 dag niks te slikken daar niet van maar als t geen invloed heeft erop dan slik ik het liever wel ofc

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik weet niet hoe het voor jou is om een dag geen methylfenidaat te slikken?
Want dat is geen medicijn wat je per se elke dag moet slikken. Ik zou zeggen dat je het beste gewoon nuchter (dus zonder medicatie) erin kunt gaan. Maar ik kan me voorstellen dat je vooral de eerste dagen na de methylfenidaat ongefocusd bent. Als dat nou niet fijn is tijdens de trip, kun je alsnog methylfenidaat nemen. Misschien is het niet eens nodig, want LSD prikkelt ook dopamine receptoren :wink:

StraatPiraat

Badass junkie
Ik weet niet hoe het voor jou is om een dag geen methylfenidaat te slikken?
Want dat is geen medicijn wat je per se elke dag moet slikken. Ik zou zeggen dat je het beste gewoon nuchter (dus zonder medicatie) erin kunt gaan. Maar ik kan me voorstellen dat je vooral de eerste dagen na de methylfenidaat ongefocusd bent. Als dat nou niet fijn is tijdens de trip, kun je alsnog methylfenidaat nemen. Misschien is het niet eens nodig, want LSD prikkelt ook dopamine receptoren :wink:
Over het algemeen is het gebrek aan focus bij dagelijks vaste dosis methylfenidaat pas na 2 dagen niet slikken echt te merken. Nou kan het natuurlijk zijn dat OP het anders ervaart maar ik zou zelf gewoon een dagje overslaan.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Over het algemeen is het gebrek aan focus bij dagelijks vaste dosis methylfenidaat pas na 2 dagen niet slikken echt te merken. Nou kan het natuurlijk zijn dat OP het anders ervaart maar ik zou zelf gewoon een dagje overslaan.
Top , ja ik kan zeker 1 dag zonder maar ben sinds kort weer begonnen met slikken want zonder de methylfenidaat lukt het mij slecht om dingen uit te voeren , op school en werk en thuis

StraatPiraat

Badass junkie
Top , ja ik kan zeker 1 dag zonder maar ben sinds kort weer begonnen met slikken want zonder de methylfenidaat lukt het mij slecht om dingen uit te voeren , op school en werk en thuis
Ik zit in hetzelfde schuitje. Als je voor de rave vrijdag op de dag zelf gewoon moet presteren voor werk/school etc. dan kan je gewoon je normale dosis medicatie voortzetten. Ik zou zelf eerder skippen maar als je denkt dat dit invloed gaat hebben op je dag dan zou ik toch gewoon de normale dosis aanhouden.
Zorg dat je goed uitgerust bent, goed hebt gegeten en gedronken en je goed voelt. Dan wordt het sowieso een mooie avond!

Proxima

Badass junkie
Ik slik trouwens 54 mg methylfenidaat dagelijks sochtends alleen. Tis verlengde afgifte zou dit invloed kunnen hebben op de werking van de lsd of niet? Tis geen probleem om 1 dag niks te slikken daar niet van maar als t geen invloed heeft erop dan slik ik het liever wel ofc
Veel verschillende tripreports voor deze combo. De ene vind het een heerlijke synergie en de ander merkt dan weer weinig van de LSD.

Wat ik wel als mogelijke verband zag was dat indien men vooral goed uitgerust was, en de methylfenidaat een aantal uur (zeker veel uren met de verlengde afgifte) innam voor de LSD dat dit vaker positievere resultaten gaf.

Qua goedblijven LSD: luchtdicht houden, geen zonlicht of UV erop laten schijnen en niet al te warm laten worden (liefst <25C), dan gaat het die 45 minuten prima mee.

Dat je een fijn feest mag hebben!

Laatst bewerkt:

StraatPiraat

Badass junkie
Veel verschillende tripreports voor deze combo. De ene vind het een heerlijke synergie en de andere merkt dan weer weinig van de LSD.

Wat ik wel als mogelijke verband zag was dat indien men vooral goed uitgerust was, en de methylfenidaat een aantal uur (zeker met de verlengde afgifte) innam voor de LSD dat dit vaker positieve resultaten gaf.
Ik denk dat dit zowel geldt voor AD(H)D'ers als mensen zonder dergelijke concentratieproblemen.
Ik heb maar zelden LSD gedaan maar als ik het zo moet redeneren klinkt het voor mij toch ergens interessanter om het zonder de medicatie te doen. Ik functioneer amper zonder en ik voel me toch 'normaler' met, maar toch is wie ik echt ben wel die verstrooide knaap zonder z'n tabletjes. Geen idee hoeveel invloed dit zou hebben op de LSD, laatste keer dat ik het probeerde had ik al 4 stoffen in m'n bloed en kon ik de Duitser waarmee ik wat 3mmc ruilde voor die zegel echt niet verstaan. Ik dacht dat ie 'hoendert gram' zei maar mijn maatje die ernaast stond zei 'hoereviel gram'.
Als ik tripreports lees kan 100 ug wel kloppen.

Natte vinger werk maar ik ben toch vrij zeker dat het niet om 100 gram ging in ieder geval.

Proxima

Badass junkie
Geen idee hoeveel invloed dit zou hebben op de LSD, laatste keer dat ik het probeerde had ik al 4 stoffen in m'n bloed en kon ik de Duitser waarmee ik wat 3mmc ruilde voor die zegel echt niet verstaan. Ik dacht dat ie 'hoendert gram' zei maar mijn maatje die ernaast stond zei 'hoereviel gram'.
Als ik tripreports lees kan 100 ug wel kloppen.

Natte vinger werk maar ik ben toch vrij zeker dat het niet om 100 gram ging in ieder geval.
100g LSD is 100 * 1000mg. Dat zijn dus per 1mg weer 10 stuks van 100mic waardoor het in totaal 1 miljoen 100mic doseringen zouden zijn, niet echt waarschijnlijk dus. 😁

100mic (hundert microgram) zal het geweest zijn.

Bovenaan